Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61073)
Surkea sarja sai uuden mahdollisuuden purkaa lavasteet, älkää jättäkö sitä käyttämättä!
Valitettavasti tähän maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä. Jos joku suomalaisjulkkis kuolee ja menette avaamaan ketjun vauva.fi:ltä. Varmasti törmäätte hyvin nopeasti niihin kommentteihin "onneksi kuoli" "onneksi tappoi itsensä" jos kyseessä on itsemurha. Ihmisillä ei ole mitään häpyä ja tämmösiä puhutaan anonyymisti, mutta myös ihan omilla kasvoilla Facebookissa ja Instagramissa. Entistä Twitteriä lukuun ottamatta. Tiedän julkisuuden henkilön tuttuna, että DM viestit voivat olla aika karua luettavaa. Haukutaan läskiperseeksi ja kommentoidaan jokaista asiaa negatiivisesti. Nähdään vaivaa roikkua ihmisen kannoilla vuodesta toiseen, vaikka muka inhotaan häntä. Pahimpia on sellaiset uhkailut, jossa puhutaan kodista. Kerrotaan että tiedän missä asut. Siitä tulee sellainen pelon ilmapiiri. Välttämättä mikään estäminen ei auta. Ainoa vaihtoehto alkaa olemaan rikosilmoitus. Oikeasti pelottaa koska Suomessa tapahtuu jotain kamalaa. Tyyliin joku julkkis ärsyttää niin paljon tai roolihahmo ja aletaan räiskimään tai yrittämään tappamista. Ihmisillä tuntuu olevan monenlaisia ongelmia ja kaikki menee jo valmiiksi sekaisin. Älkää olettako että se on aina vastapuoli joka haukkuu. Eri asia jos kirjoitettaisi kaikki nimimerkeillä ja nähtäisi kuka sanoo kenestäkin pahaa.
Mun mielestä Lailan näyttelijä on kehittynyt. Olisi varmasti parempi jos olisi joku bestis kuviossa.
Ette jätä vanhoja lavasteita paikoilleen! EI SAA TA NA! Tässä teidän lavasteille koristetta revolerista!
Eva Tamminen kirjoitti:
Hello Ken!
Mä en oo kiinnostunut susta!
Nykyinen Ainon on kylläkin sarjan Barbie eikä Eva. Sehän näyttääkin ihan nukelta.
Nyt alkaa uus ohjelma nimeltä yökylässä Maarit Salin! Tänään mä meen ryyppäämään Dahlian luokse sviittiin ja selvitän Mustavaaran suvun salaisuudet!
Mutku mä haluun olla Barbie! Mä haluun mä haluun mä haluun!!!😭
Onks toi Olga oikeesti lesbo? Kyl toisaalta on iha lesbon oloinen https://www.seiska.fi/katso/salkkari-tahdet-tekevat-uuden-aluevaltaukse…
Toi oliskin kutkuttava jos Susu olisi raskaana Noelille. Spekuloitu että Toivo lähtee Elinan matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Lailan näyttelijä on kehittynyt. Olisi varmasti parempi jos olisi joku bestis kuviossa.
Ja tissit myös!
Mä olen tutustunut Salkkareiden studioon. Mä olen päässyt jo sairaalan käytävälle mut se sairaalan käytävä on kyllä ihan täyttä paskaa että mä en oikeesti jaksanu sitä. Sitten tämän uuden tuottajan, tämä tuottaja Seilis, niin hän on aivan ärsyttävä, tosi paska. Että mulla ei oo aikomustakaan nykyään enää kattoo sellasia ohjelmia jotka on ihan täyttä paskaa. Joten mä palasin kattomaan vanhoja jaksoja kun Ismo löi Juulia. Se oli hauskaa!
Meillä on iltapäivän gin tonicit Dahlian "hik" kanssa. No niin kerropas, miten sä tapasit tän Gynnarin?
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Olga oikeesti lesbo? Kyl toisaalta on iha lesbon oloinen https://www.seiska.fi/katso/salkkari-tahdet-tekevat-uuden-aluevaltaukse…
mitä sitten vaikka olisiki? se on hänen oma asiansa
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sallan lapsella ei ole mitään hellittelynimeä joka toimii epävirallisesti ennen virallista nimeä.
Ja miksi Kallen ja Sampon sukunimi tai sukunimet on jätetty katsojille avoimiksi kysymykseksi vaikka ovat avioituneet?
Todella kökköä ja kankeaa.
Ihan nykypäivää, että pariskunta pitää omat sukunimensä.
Vierailija kirjoitti:
Biseksuaali. Seurusteli räppäri Iben kanssa mutta se suhde on jo päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sallan lapsella ei ole mitään hellittelynimeä joka toimii epävirallisesti ennen virallista nimeä.
Ja miksi Kallen ja Sampon sukunimi tai sukunimet on jätetty katsojille avoimiksi kysymykseksi vaikka ovat avioituneet?
Todella kökköä ja kankeaa.
Ihan nykypäivää, että pariskunta pitää omat sukunimensä.
Sitä en ymmärrä miksi toimiva sukunimi edes vaihdettaisi johonkin toiseen. Eri asia jos vaihtaisi johonkin harvinaisempaan jonkun Korhosen.
Ahtaat lavasteet purkuun, nyt! Mä en epäröi käyttää tätä!