Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61073)
Käsittämätöntä! Mä olisin haastanut surkean sarjan oikeuteen!
Surkeat elämät - Huonoa laatua jo vuodesta 2014
Rouva Mustaavaralle olisi tällä kertaa tarjolla maksalaatikkoa. Hyvää ruokahalua!
Mitään vauvaa ei olla ainakaan julkisesti haettu missään kuvauksiin. Muutenkin olisi ehkä outoa, että lisää poikia tulisi. Nadjan jälkeen on tullut Toivo, Ilo ja Sallan vauva. Siihen vielä neljäs poikavauva. Kenelle sitten mahtaisi tulla? Evalle? Danielalle? Tosin kuten sanottu heidän pitäisi olla salaa raskaana, koska muutama kuukausi enää aikaa... Susu palaa viimeisillään raskaanan Noelille? Kalle ja Sampo päättävät adoptoida?
Cindy Rintala kirjoitti:
Rouva Mustaavaralle olisi tällä kertaa tarjolla maksalaatikkoa. Hyvää ruokahalua!
Sille käy näin! -lautanen putoaa lattialle. Siivo tuo sotku kun itse aiheutit sen!
On yksi muisto, majatalo Amandan
2023 tapahtui räjähdys
Siinä kuoli, melkein kaikki
Onneksi parhaimmat selvisi
Ja hyvät teki paluun
Tunteisiin
Kartanolle matkustetaan
Joo ja niin
Siellä hautajaisia vietetään
Tunteisiin
Uudet kuviot paljastetaan
Ei enää jäädä entiseen
Uusi aika on
Uusi aika vain
Ulosteiset paskantamiset on uusi nimi.
Jos Seija-Liisa Eskola näet tämän, niin ota puhelin kauniisen käteesi ja soita Nina Jääskeläiselle.
On yksi muisto, kahvila Moosen
Paljastui että sielläkin asepstia on
Huono tuuri, aina Jirillä on
Ei voi mitään, tämä purkua tarkoittaa
Ja kellari tilalle ilmestyy
Tunteisiin
Kellarissa on tunnelmaa
Joo ja niin
Moosessa oli tylsää vaan
Tunteisiin
Jotain panoa vessassa vaan
Ketä se muka kiinnostaa
Kun kellarissa vaan
On palkon kivempaa
Larin bokserit ja kohouma 🥵
Miljoona, miljoona, miljoona rusinaa! On, on, on maksalaatikossaa! Minun, minun, minun tekemässää! Se on, on, on parasta!
Karin kakka ja Karin kakka. Kaikki vaan puhuu Karin kakasta!
On yksi muisto, vanerisairaalan
Kikkiksen kuviot siellä kiinnosti ainoastaan
Romppaisenkin työ on mysteeri
Ja Elinan teot järkeä tunne ei
Nyt sanotaan koko paikalle hei hei
Tunteisiin
Dahlia kartanonsa saa
Joo ja niin
On Happy Homesillekin tilaa
Tunteisiin
Juonesta tulee parempaa
Salkkarit miljoona katsojaa saa
Uudistus sarjan pelastaa
Kaikki on ihanaa
Kakka sarja. Karin kakkaaminen todistaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Roolipelaaja vois tappaa itsensä.
Sori mutta kukaan ei tiedä kenestä tarkalleen puhut.
Itsemurha yllyttäjä voisi mennä vaikka hoitoon.
Nyt sitä surkean sarjan tuottaja kuuntelet minua! Tässä on kyseessä koko roskasarjan kohtalo! Ahtaat käytävät täyttävät koko ruutuajan!!
Saiko yksinäinen spekuloija apua pahaan oloonsa?
Tällä koko sivustolla on tuhansia lukijoita. Kirjoittajiakin löytyy. Siksi en todellakaan ymmärrä miksi pitää aina yrittää vääntää, että kaikkia on yksi. Yksi valittaja, yksi spekuloija, yksi roolipelaaja jne. Sellainen asia minua aidosti kiinnostaa. Roolipelaajat. Jos teitä on suuri joukko, niin ootteko keskenään frendejä? Miten käytännössä menee. Jos täällä on vaikkapa 5 tuntia hiljaista pelien osalta ja sitten yhtäkkiä tulee kolme sivua jatkuvalla syötöllä. Miten pelaajat löytävät toisensa sillä sekunnilla? Se luo sen mielikuvan että yksi ihminen kirjoittelisi. Etenkin jos viestit ovat lyhyitä eikä niissä ole mitään ihmeellistä fuktiota. Kaikki tulee minuutin välein. Kukaan ei vastaa kenellekään. Eri hahmoilta vaan jotain lausahduksia. Onko täällä joko boss jota kaikki seuraa. Ei kuulosta ulkopuolisen silmin kovin todennäköiseltä että suurun takana odottaa monta ihmistä yhden alotusta. Kun olisi järkevämpää sitten laittaa peliviestejä väliin eikä aina tollasta hullua spämmiä.
Sampo ja Kalle eivät vaihtaneet nimiään. Sen takia ei varmasti sanottu mitään, kun mikään ei muuttunut.