Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60947)
Kari Taalasmaalla viiraa pahemman kerran, poistuu nyt wc-tiloista kesken ulostamisen!
Tule takaisin, parempi laatu!
Surkea sarja vei laadun pois ja saa maksaa siitä!!
Nyt loppuu se jankuttaminen! Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille!!
Susu luovuttaa smetanapurkin Helena Kuulalle sarjan ulkopuolella ja hän tekee paluun.
Ei kai tämän roskasarjan laatu ole laskemaan päin?
Vierailija kirjoitti:
Tällä roolipelaajalla ei varmaan ole kavereita, töitä eikä mitään. Aika sääli, että joutuu olemaan täällä 24/7.
Siinä se yksinäinen spekuloija itkee kun ei saa vastauksia. Hyvä että pidät täällä seuraa roolipelaajalle, kun olet itsekin täällä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Tällä roolipelaajalla ei varmaan ole kavereita, töitä eikä mitään. Aika sääli, että joutuu olemaan täällä 24/7.
Raukka ei pääse harhoistaan eroon kun luulee vieläkin tietävänsä kuka on minkäkin viestin takana. Ei taida sullakaan olla muuta elämää, kun täällä valitat jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin tällä palstalla olisi vain yski keskustelija.
Koita nyt saada tuota mielisairasta uskomaan mitään!
Vieläkö tää yksinäinen spekuloija on masentunut? Olisi iloinen että edes jotain seuraa saa.
Noniin, haepas se haulikko sieltä, niin pistetään tää tuontanto kuriin!
Kiusaaja taas olettelee asioita muiden elämästä ja haukkuu. Sitten yrittää saada itselleen hyvää kohtelua ja nostaa itsensä muidne yläpuolelle. Säälittävä ihminen.
Vieläkö tää valittaja jatkaa?
Kiva että voi kirjoittaa jotain ja syy menee jollekin ihan muulle. :D
Turha huudella mitään ilman todisteita. Muuten tekee itsestään pellen. XD
Roskasarjan laatu on ala-arvoista ja julkisivu on kuin leikkimökki.
Mä tulin tänne isäni pyynnöstä ja selvästi aivan aiheesta. Huonontunut laatu ja ulosteleikit ei nosta roskasarjan laatua!
Salkkarit lentää siivilleen, se lentää suoraan roskikseen. Pimeyteen roskiksen sen surkeus katoaa, aa!
Tätä kirottua roskasarjaa! Eikö täällä koskaan remontti edisty!!
Miksei sitä paskomis kohtausta kirjoitettu Kallelle? Mä olen syvästi pettynyt.