Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karihan pieraisi jo eteisessä, kun kävi päästämässä Cindyn sisään. Äänitehosteet toki olivat kehnompia, mutta muuten on hauskaa kuinka täällä ollaan varmaan jo vuosia ihmetelty, miksi kukaan ei käy vessassa tai piere koskaan. No nythän sellainen saatiin aikaiseksi. Tuskin tästä mikään tapa tulee, että joku piereskelee.
Täysin tarpeeton juttu! Mitään piereskelyjä ja paskantamista ei tarvita jos on järkeviä käänteitä.
No nyt ei ole ollut järkeviä käänteitä, joten nuo rupsuttelut ja kakalla käymiset ovat ihan paikallaan.
Sarjan olisi voinut lopettaa paskantamiseen. Turhat käänteet on turhia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se tuottaja Markö Äijö jättää salkkarit ja jatkaa unelmaansa, eli keskittyy rokkitouhuihin joita harrasti nuorena!
Katso video jossa Markon kanssa käydään Pihlajakadun ja Taalasbiili lavasteita läpi!
Joku ulkolavasteen ikkunallinen lisäseinä korjaamolla. Heittäisivät meneen kaikki surkean lavasteen seinät.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin minä joka en koskaan ole jaksanut ketjun uloste kommenteista koskien Kallen pieruja ja ulkolavasteen sivelemistä sonnalla, niin nauroin tuolle Karin jutulle. Ehkä mulla sitten on vain huono huumori mutta jostain syystä en vaan saanut naurua loppumaan. Se oli mielestä oikeasti hauska juttu. :D
Jatkan tätä että tämä hymyilytti mua vielä seuraavana päivänä bussissa, kun tuli mieleen. Sinänsä ihan typerä mutta en vain päässyt yli hauskuudesta. Etenkin myös sille seuraavalle jaksolle, joka jatkui siitä kun Kari oli saanut bokserit jalkaa mutta housut kintuissa pukien ilmaantui keittiöön ja Dahliakin säikähti. Ja Kari jauhoi tortun vääntämisestä ja Sallasta. Se vaan oli olevinaan jotenkin överiviihdyttävä piristys viikon alkuun.
Miten rahvaanomainen sana, torttu!
Me ollaan leivottu monet joulutortut Lellun ja Karin kanssa!
Tälle tasolle ei enää ylletä.
Tuosta Sallan, Karin ja Gunnarin vauvahetkestä tuli mieleen että entä jos tämä kuvio eteneekin siihen, etteivät selvitäkään vauvan isää vaan ovat kaikki kolme perhettä? Puhuivat meidän vauvasta ja isät monikossa vaikka mainittiin kyllä toisen olevan isä. Salla antoi periksi ja saivat tavata kummatkin vauvan.
Missä Topi on? Mä tarvitsen kilon omppuja!!!!
Onko pakko yltää mihinkään vanhalle tasolle? Jos vertaa kaikkia uusia sarjoja niin ei niitä voi verrata vanhempiin sarjoihin. Kaikissa näkyy ajan kulkeminen ja sen ajan jutut. Myös Salkkareissa. Juonikuviot voivat tietenkin olla parempia, mutta ehkä sellainen tietynlainen vanhan kaipuu on osaltaan vähän turhaa haaveilua.
JP:llä ei taida ollenkaan raksuttaa, että pomonsa, hoitonsa ja alaisensa asuu Pihlajakadulla. Lisäksi vielä tuo että Aki ja Henrik ovat serkkuja. Kyllä siinä pitäisi jo kyseenalaistaa että Mikillä on jonkinlainen yhteys Akiin.
Ulkolavasteeseen on spraymaalattu isolla kirjaimet J ja P. Pihlajakadun asukkaat ihmettelevät näkemäänsä ja Joonatan joutuu jynssäämään maalit pois seinästä. JP saa tiedon tästä ja äimistyy. Joku muukin tietää JP:n liikeistä Pihlajakadulla. Aki epäilee JP:n suututtaneen jonkun ja hautoo kostoa.
Mun elämä on pilalla. Sarja tuhoaa elämän.
Vierailija kirjoitti:
Ulkolavasteeseen on spraymaalattu isolla kirjaimet J ja P. Pihlajakadun asukkaat ihmettelevät näkemäänsä ja Joonatan joutuu jynssäämään maalit pois seinästä. JP saa tiedon tästä ja äimistyy. Joku muukin tietää JP:n liikeistä Pihlajakadulla. Aki epäilee JP:n suututtaneen jonkun ja hautoo kostoa.
Siis että joku suuttunut asiakas/liikekumppani whatever aikoo kostaa JP:lle. Vaarassa ovat myös Aki ja Akin läheiset.
Ulkolavasteen pitäisi olla huomaamaton, eikä erota selvästi Huvilakadusta. Tässä ollaan täysin epäonnistuttu.
Tehkää itse paremmin. Tuotanto varmasti ottaa vastaa töitä jos ilmaiseksi saa.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää itse paremmin. Tuotanto varmasti ottaa vastaa töitä jos ilmaiseksi saa.
Eihän ne käsikirjoittajatkaan huolineet ideoita.
Vierailija kirjoitti:
JP:llä ei taida ollenkaan raksuttaa, että pomonsa, hoitonsa ja alaisensa asuu Pihlajakadulla. Lisäksi vielä tuo että Aki ja Henrik ovat serkkuja. Kyllä siinä pitäisi jo kyseenalaistaa että Mikillä on jonkinlainen yhteys Akiin.
Eikä raksuta, että Pihliksellä asuu myös kaksi rikoskyttää. Jotka tuntevat hyvin Akin ja Mikin, jopa panneet näiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Karihan pieraisi jo eteisessä, kun kävi päästämässä Cindyn sisään. Äänitehosteet toki olivat kehnompia, mutta muuten on hauskaa kuinka täällä ollaan varmaan jo vuosia ihmetelty, miksi kukaan ei käy vessassa tai piere koskaan. No nythän sellainen saatiin aikaiseksi. Tuskin tästä mikään tapa tulee, että joku piereskelee.
Sarja päättyy siihen, että jokainen hahmo pieraisee rivissä. Daniela aloittaa. Sitten tulee lopputunnari.
Karin pieru ja Karin pieru, odottakaahan Karinin pierua!
No nyt ei ole ollut järkeviä käänteitä, joten nuo rupsuttelut ja kakalla käymiset ovat ihan paikallaan.