Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mikähä onkaan se sana mitä haetaan?
Mun mielestäni nimenomaan valitettavan harva vanha hahmo toimii, koska juonikuviot ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni nimenomaan valitettavan harva vanha hahmo toimii, koska juonikuviot ovat mitä ovat.
Sarjan pitäisi uudistua täysin. Uusia hyviä ja muutama vanha, jos kaikkeen panostetaan.
Luulen että Miran hahmo poistuu oikeasti sarjasta. Miralla ei ole mitään muita kuvioita kuin äidin etsintä. Violaa kyllä näkyy välillä mutta Miraa ei koskaan. Selvästi hoidetaan tämä äitikuvio pois alta ja sitten veke.
Vierailija kirjoitti:
Joten mumiseva teini tyttö on parempi?
Jos ei saa kirjoittaa uutisia, niin ainahan voi spekuloida! Siitä ei voi syyllistyä mihinkään. Joten, uskon, että Pipsa palaa ja että Nina Jääskeläinen laulaa uuden tunnarin! 😍
Uskon, että Susun puhumattomuus liittyy Kallen hoitovirheeseen.
On eri asia levittää yksityishenkilöstä juttuja netissä, kuin keksiä uutisia julkisuuden henkilöistä jossain palstalla. Jokaisen pitäisi erottaa nämä keksityt oikeista uutisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten mumiseva teini tyttö on parempi?
Ei tietenkään, vaan ajattelin siltä kantilta kun kaikki tuppaa menemään huonoksi. Hahmojen persoonia muutellaan ja ovat puoliteholla ruudussa. Sen takia mikään automaattisesti vanha hahmo ei pelasta, koska luultavasti sille ei olla kirjoitettu tismalleen samaa persoonaa tai taustaa enää uusissa jaksoissa.
Pipsa on niin ylivoimainen, että hänhän ei anna kenenkään pilata itseään!
Minkä takia hahmoille ei ole laitettu ylös aikajanoja sekä kaikki mahdolliset yksityislohdat? Tällöin voisi aina siitä katsoa, mitä hahmolle voisi keksiä.
Dahlialle ja Mustavaaroille oma sarja! Salkkareilla ei ole varaa heidän mahtavaan elämään.
Pipsan näyttelijä ei enää tee näyttelijän töitä tai on ainakin ihan muilla aloilla ja asuu kaukana Helsingistä.
Se Mirkun ja Pipsan tappelukin taitaa olla vain legenda. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia hahmoille ei ole laitettu ylös aikajanoja sekä kaikki mahdolliset yksityislohdat? Tällöin voisi aina siitä katsoa, mitä hahmolle voisi keksiä.
Pitäisi olla käsikirjoittamisen perusjuttuja, laittaa ylös tärkeimmät yksityiskohdat, jotta ei tule virheitä.
Me voidaan tapella tässä ketjussa! Tässä sulle kuule Pipsa vähän pasteijaa! Ismo on mun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla käsikirjoittamisen perusjuttuja, laittaa ylös tärkeimmät yksityiskohdat, jotta ei tule virheitä.
Emmerdalessa näin ilmeisesti tehdään. Se on kyllä draamasarjojen parhaimmistoa.
Olenko ainoa jonka mielestä Eeva Harakan ja Päivi Angervuon näyttelijöissä on ulkoisesti paljon samaa?
Uudet hahmot on mumisevia ja ärsyttäviä, ei Pipsa!