Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Tunteisiin
Sisimpääni matkustan
Joo ja niin
Taakse verhon kurkistan
Tunteisiin
Kivet käännän kyljelleen
En enää jää vain paikoilleen
Eteenpäin mä meen
Rahat on niin vähissä ettei ole varaa kuin pintakäsitellä vanhoja lavasteita.
Nina Jääskeläinen: "Fanit saivat Pipsan palaamaan takaisin!"
Ehkä Rantabaari loppuu uusimman kauden jälkeen ja on varaa tehdä uusia lavasteita.
Vähemmän hahmoja, vähemmän lavasteita. Parempia hahmoja, tilavampia lavasteita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkareista voisi poistaa lapsihahmot lähes kokonaan. Toivo sentään edes leikkii joskus, mutta esim Nadja, ollut oikeastaan koko elämänsä joko päiväunilla/muuten vaan nukkumassa/ päiväkodissa, mutta mitenkään ei ole Evan elämässä näkynyt. Sanaakaan ei koskaan sano, vaan istuu apaattisena sohvalla sen rarvan kerran, kun näkyy. Oikeasti lapset on jotakin ihan muuta ja ei vanhemmat koko ajan voi tehdä vain omia juttuja varsinkkaan jos on yh kuten Eva.
Nyt asuu lapsen kanssa autossa (kuten Nellankin kanssa aikoinaan. Aikamoinen mutsi) ja missäköhän käy lapsi asioillaan? Paskantaa kai pakkasessa auton viereen?
Eikö Eva voisi mennä vaikka kouluun ja hankkia itselleen ammatin. Aikuinen ihminen. Asuu joko jonkun autossa tai toisten nurkissa.
Näillä lapsihahmoilla on vaarana joutua "meemeiksi" nettiin. Apaattisena oloinen Nadja voi päätyä jonkinlaisen "keharimeemin" käyttömateriaaliksi. Iljan hahmosta on tainnut mm. Youtubessa olla jotain?
En muistaakseni ole nähnyt mitään lapsiin kohdistuvia meemejä sarjassa. Lähinnä ne on aina niitä repliikkejä joista syntyy meemejä. Taitaa olla edelleen legenda hahmot jotka sieltä meemejä nostaa.
MTV Pressi: "Nina Jääskeläinen antaa esimakua uudesta tunnarista yhdessä kitaristin kanssa!"
Dahliaan pitäisi laittaa enemmän rahaa.
Eva ei saannut tästä hommasta yhtään mitään.
Aloitetaan alusta.
- karkasi poliisiasemalta.
- kokkasi Mikin, eli poliisiviranomaisten pahoinpitely.
- eikös se henkilöautokin otettu luvattomasti käyttöön?
- Nadjan hengen ja terveyden vaarantaminen.
Eva ei joutunut edes sosiaaliviranomaisten syyniin vanhemmaksi soveltuvuuden suhteen. Jonkun lapsiasiavaltuutetun tehtävä olisi ollut tehdä Nadjasta lasu ja Nadja sijoittaa sijaiskotiin kunnes Evan elämäntilanne olisi selvitetty (epäiltiin murhan yrityksestä) ja soveltuvuus Nadjan huoltajaksi.
Amma ei saannut mitään. Nothing, ei niin mitään. Wrong!
Ai mä saan laulaa lopputeksteissäkin? Okei, otetaanpa eka äänite! Krhm.
Oon yksi muista, tän kaupungin
Liikun ihmisvirrassa mä haikein askelin
Mua vastaan kulkee, kasvoja vain
En tunnista mä niistä sua rakkaimpain
Joka paikasta sua hain
Tunteisiin
Sisimpääni matkustan
Joo ja niin...
Jättiyllätys: "Kirsi Ståhlberg laulaa kappaleen lopun!"
Lavasteiden suhteen kannattaa odottaa, että vaihtuu syksyn jaksot. Niitä ei tälleen kesken kautta yleensä aleta remontoimaan kun ei voi samaan aikaan paukuttaa ja porata jos kamerat käy alakerran studiolla. Ne hoidetaan kesälomilla kuntoon. Rantabaarin ja Salkkareiden välissä oli melkein pari viikkoa syksyllä taukoa.
Surkein auto-onnettomuus. Joku leluauto varmaan heitettiin veteen 🤣🤣
Anteeksi mutta mä menin ekan kerran halpaan näihin uutisiin. Onko niissä joku järki? Kirjoitella tänne aitojen ihmisten nimellä feikkimielipiteitä sarjasta tai paluista. Ne löytyy myös googlesta helposti jos joku sattuu etsimään jotain sisältöä. Sori en vain ymmärrä mikä virka on oikeiden ihmisten nimillä keksiä juttuja.
Kunpaa me nyt käytettäs lopussa? "Oon yksi muista..." vai "mä seison sillalla..." Vai pitäskö aina vaihtaa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta mä menin ekan kerran halpaan näihin uutisiin. Onko niissä joku järki? Kirjoitella tänne aitojen ihmisten nimellä feikkimielipiteitä sarjasta tai paluista. Ne löytyy myös googlesta helposti jos joku sattuu etsimään jotain sisältöä. Sori en vain ymmärrä mikä virka on oikeiden ihmisten nimillä keksiä juttuja.
Sarja on niin huono että pitää keksiä itse yllättäviä otsikoita!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on fantasiointia siitä, että jotain hyvää tapahtuisi.
Rantabaarin Trissan lavastekin vaikuttaa paljon isommalta kuin Amandan ravintolakoppi.