Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
36261/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä kuvio oli oho, ajattelin että Jutalle tulee lähtö Kallen kämpästä ja välirikko. Ei niin mitään. Kalle itse taisi pyytää anteeksi jutalta. Jessus että mua riepo silloin tämän amman ylimielinen ilme ja äänensävy ja kun Kalle oli kuin joku lapatossu Jutan edessä. Käsi puristui nyrkkiin.

Vierailija
36262/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta mä menin ekan kerran halpaan näihin uutisiin. Onko niissä joku järki? Kirjoitella tänne aitojen ihmisten nimellä feikkimielipiteitä sarjasta tai paluista. Ne löytyy myös googlesta helposti jos joku sattuu etsimään jotain sisältöä. Sori en vain ymmärrä mikä virka on oikeiden ihmisten nimillä keksiä juttuja.

Sarja on niin huono että pitää keksiä itse yllättäviä otsikoita!

Niin juuri! Me katsojat voimme antaa ideoita ja olla osa muutosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36263/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kielletään fantasiatkin. Kunnon määräilyketju kun mikään ei kelpaa. Pitäs vaan elää sarjan surkeudessa ja negativiisudessa. Selvä!

Vierailija
36264/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia ansaitsee paremman käsikirjoituksen ja lavasteet!

Vierailija
36265/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa tulee keväällä. Ihan varmasti. Tästä on paljon puhuttu. Eikä niin?

Jos tämä kaikki on valhetta ja sarjaan tulee vaan joku ärsyttävä mumiseva teinityttö kävelemään ahtaita käytäviä niin minä romahdan! 😭

Vierailija
36266/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, että Hani sanoi Ismon pitävän JPtä unelmavävynä. Jos näin oikeasti on niin Ismolla tainnut tutka mennä pahasti rikki. JPstä näkyy kauas asti, ettei se ole mikään kunnollinen kaveri. Ihmeelliset eleet jotka toteutuu koko ajan. Vaikuttaa juuri sellaiselta pikkunilkiltä, joka imuroi varmaan nokkaansa kokaiinia vapaa-ajalla. Kukaan ei muka huomaa että tämä mies ei ole mikään unelma. Onko edes tosissaan Hanin suhteen?

Vierailija
36267/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtaat käytävät ja kopit eivät voi olla enää juhlavuonna käytössä!

Vierailija
36268/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi sarjan huvittavimpia kohtauksia, ainakin mahtuu ko. kauden top 3:n. Yksinkertaiset ikkunat jotka aukeaa noin vain. Katsokaa kuinka korkealta Jere putoaa (ne katon harjat jotka ikkunasta näkyvät) ja ei oikeastaan mitää vammoja. Asfaltissa oli verta mutta ei selvinnyt sen tarkemmin mistä se veri tuli. Ei kallomurtumia, ei aivovammaa mutta turbaani käärittiin päähän. Severi. Vi*un Severi!

Vierailija
36269/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen hyvänhajuinen pieru. Mansikan hajuinen.

Vierailija
36270/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi sarjan huvittavimpia kohtauksia, ainakin mahtuu ko. kauden top 3:n. Yksinkertaiset ikkunat jotka aukeaa noin vain. Katsokaa kuinka korkealta Jere putoaa (ne katon harjat jotka ikkunasta näkyvät) ja ei oikeastaan mitää vammoja. Asfaltissa oli verta mutta ei selvinnyt sen tarkemmin mistä se veri tuli. Ei kallomurtumia, ei aivovammaa mutta turbaani käärittiin päähän. Severi. Vi*un Severi!

Top 1 huonoin korkealta putoaminen. Lavaste heiluu ja työnnöstä ikkunat aukeaa kuin kaapin ovet 🤣

Vierailija
36271/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyynia asuu tässä minun naapurissa! Lähdemme tapaamaan Dahliaa!

Vierailija
36272/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää, että Hani sanoi Ismon pitävän JPtä unelmavävynä. Jos näin oikeasti on niin Ismolla tainnut tutka mennä pahasti rikki. JPstä näkyy kauas asti, ettei se ole mikään kunnollinen kaveri. Ihmeelliset eleet jotka toteutuu koko ajan. Vaikuttaa juuri sellaiselta pikkunilkiltä, joka imuroi varmaan nokkaansa kokaiinia vapaa-ajalla. Kukaan ei muka huomaa että tämä mies ei ole mikään unelma. Onko edes tosissaan Hanin suhteen?

Kokko on ensiksi jo epäilyttävän lipevä. Keikarimainen pukeutuminen vielä vahvistaa tiettyä lipevyyttä. Ei mitään yhteistä tai yhteyttä Hanneen. Ulkoisesti jo niin erilaiset, olemus, arvot, kaikki. Yksinkertainen, lapsellinen Cindy olisi uskottava nainen jp:lle.

Vierailija
36273/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti Pipsan paluu on peruttu. Uusi introkin on vain vähän uudistettu. Mutta sarjaan tulee onneksi teini tyttö, joka rakastuu Matiakseen. Alkaa kauhea huopaaminen ja näemme ylipitkiä huokailu ja haahuilu kohtauksia. Miki tulee myös yllättämään kaksikon sängystä. Jännittäviä käänteitä siis tulossa. Meillä on myös muita suuria yllätyksiä, joita on varmasti odotettu ja takaamme, että sarjan hyvä laatu on taattu! Kiitos.

Vierailija
36274/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindy nyt on niin tyhmä ettei ihme jos ei huomaa JP:ssä mitään epäilyttävää.

Vierailija
36275/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit seilaa edes takas niikun Tallinnan laiva. Missään ei ole pienintäkään, pienintäkään järkeä!!

Vierailija
36276/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjä tjulen sjarjaan yjällättävin kjääntein.

Vierailija
36277/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti taas kuoli pieneen pullon kolahdukseen.

Vierailija
36278/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että kommentoin uutisia. Jouduin ite verkkokiusaamisen kohtaaksi. Ex-tutut tekivät nimissäni tilejä verkkoon ja pistävät sanoja suuhun. Jopa tämmösissä erilaisissa palstoissa. Se oli aivan super ahdistavaa ja kamalaa kun tuntui että kaikki saa väärän kuvan. Aina kun tilejä poistettiin niitä tuli lisää. Sen takia mulla tökkää heti kiinni tähän uutistenlukuun. Vaikka se olisi vitsi niin se ei silti poista sitä, että jos siinä lukee Esko Koveron tai jonkun muun nimi ja sitten perässä muka uutinen, jossa haukkuu studion tai jotain muuta, niin se luo sen mielikuvan että se on kopsattu jostain oikeasta uutisesta. Tuskin Esko tai kukaan muukaan haluaa väärässä valossa nimeään. Eri asia jos puhutaan hahmoista tai jätettäisi näyttelijät ja tuotanto näistä pois.

Vierailija
36279/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatte siis sen mumisevan teini tytön Pipsan sijaan. Selvä. Turha sitten valittaa että on ärsyttävä ja turha hahmo.

Vierailija
36280/59931 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, pillit pussiin, se projekti oli siinä!

Ketju on lukittu.