Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Laboratorio oli varmaan oikeasti jonkun korkeakoulun luokka. Kohtalaisen tyhjältä näytti kaikki pintatasot vaikka muuten olikin selvästi tutkimuskäyttöön tarkoitettu paikka. Käytävä kieltämättä loi saman fiiliksen kuin Konalassa, mutta oli varmasti muualla. Ihan kiva että käytiin, vaikka eihän tämä varmasti tule enää näkymään. Parempi silti näin kuin joku kökkö lavastus samaan sairaalalavasteesee Konalan studiolla.
Vierailija kirjoitti:
"Ei näin hyvä mies sairastua vakavasti" > Kalle kertoo että koetuloksista löytyi jotain yllättävää. ...
Häh? Sanooko Kalle oikeasti noin? En siis ole vielä ehtinyt katsoa ennakkoja. Jos sanoo, niin aika kummallista. Luulisi kokeneen lääkärin tietävän paremmin, että kuka tahansa, oli hän sitten vauva, teini tai elämänsä kunnossa oleva maratoonari, voi sairastua vakavasti. Eikä sairastuminen todellakaan riipu siitä onko joku "hyvä" vai "paha" ihminen. Mistä ihmeestä Kalle edes päätteli, että Noel on "hyvä mies"?
Vierailija kirjoitti:
Roolipelaajallakin loppui koulupäivä ja sai puhelimensa takaisin.
Ole hyvä ja lopeta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Laboratorio oli varmaan oikeasti jonkun korkeakoulun luokka. Kohtalaisen tyhjältä näytti kaikki pintatasot vaikka muuten olikin selvästi tutkimuskäyttöön tarkoitettu paikka. Käytävä kieltämättä loi saman fiiliksen kuin Konalassa, mutta oli varmasti muualla. Ihan kiva että käytiin, vaikka eihän tämä varmasti tule enää näkymään. Parempi silti näin kuin joku kökkö lavastus samaan sairaalalavasteesee Konalan studiolla.
Ei ole sairaalan lavastekaan kiinni siitä etteikö voitaisi käydä kuvamassa oikeassa paikassa vaan halutaan että se käytävä tai potilashuone näkyy useammin. Sairaalaa on nähty ihan tarpeeksi ja mielummin tulisi tilalle joku uusi paikka. Sairaalaa voi käydä kuvaamassa aina tarpeen tullen. Se on epäaitoa että kaikki käyttävät samaa sairaalaa ja menevät samalle käytävälle 😂 Ei sovi että Noel, Dahlia tai Gunnar ainakaan käyttää kunnalisen palveluita. Eikä myöskään Aki varmasti käyttäisi. Majatalon omistajillakin olisi varmasti sen verran hyvä talous ettei olisi tarvetta jonotella julkisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Roolipelaajallakin loppui koulupäivä ja sai puhelimensa takaisin.
Luuseri olettelee asioita eikä omaa todisteita. Teet itsestäsi pellen.
Laudalla olikin kuva. Onkohan mies Miran isä? Lyhensin linkin, kun tänne ei voi jakaa muuten.
Miten teillä on aikaa spekuloida tästä surkeasta sarjasta pitkin päivää? Mahtaa olla tylsä ja surkea elämä teillä.
Joku oikein täällä päivystää milloin roolipelataan ja spekuloidaan. 😂
Uskooko joku muka että koululaiset viettää aikaa vauva palstalla?
Spekuloija loukkaantui verisesti ja häipyi.
Mä kyllä tiedän kuka on minkäkin viestin takana. Olen tehnyt paljon tutkimusta asian eteen.
Täällähän voi kirjoittaa vaikka mitä ja laittaa sen helposti toisen syyksi!
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on aikaa spekuloida tästä surkeasta sarjasta pitkin päivää? Mahtaa olla tylsä ja surkea elämä teillä.
Lähtökohtaisesti ironista, että molemmin puolin tulee tätä kommenttia. Miten kukaan jaksaa roolipelata koko päivän tai puhua jostain muusta ohi aiheen tai spekuloida. Kaikilla tuntuu olevan ylimääräistä aikaa. Se että haukkuu toista tyhmäksi on ihan yhtä tyhmää. Itse en kirjoittele tänne kovin aktiivisesti mutta olen täällä joka päivä. Ei ole muutakaan ja satun tykkäämään Salkkareista. Mulle tämä on riittävän kivaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Laudalla olikin kuva. Onkohan mies Miran isä? Lyhensin linkin, kun tänne ei voi jakaa muuten.
Ulkonäön perusteella voisi olla Joannan lisäksi se kasvattiäiti jota kävivät tapaamassa.
Työttömällä on aikaa spekuloida.
Miksei Joonatan pane Lindaa?
Dahlia nuorentui vähintään 10 vuotta kun laittoi meikit naamaan.