Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Voidaanko lopettaa nämä, että on vain yksi spekuloija ja yksi roolipelaaja. Jokainen varmasti ymmärtää ettei niin ole. Totta kai voi hetkellisesti olla yksi, joka kirjoittaa useamman roolipelin siinä hetkessä putkeen. Tai mystinen uutistenlukija, joka aina ilmaantuu. Samoi spekulointeja voi olla yhtäkkiä muutama viesti putkeen. Todistettavasti ketjulla on kymmeniä lukijoita. Eri asia sitten kuinka moni on aktiivisesit kommentoiva ja mihin ryhmään mahtaa kuulua. Samat aihoit toistaa itseään. Ja tietynlaiset tavat käyttää jotain sanamuotoja jne.
Pieruhullu on selvästi täysi kakara tai jäänyt lapsen tasolle 😂
No siis mä olen kirjoittanut yksin nämä yli 30 000 viestiä.
On kyllä tullu huomattua että yks valittaja on aina täällä päivystämässä. Varmaan elämäntyö tai jotain.
Toivon näyttelijän Oliverin äiti Jonna oli tarjoilijana ravintolassa, jossa Joonatan ja Linda olivat. Ovat kyllä poikansa kanssa ihan kaksi marjaa. Ei tarvitse miettiä keneltä on perinyt söpöt siniset silmänsä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tullu huomattua että yks valittaja on aina täällä päivystämässä. Varmaan elämäntyö tai jotain.
Salkkarit on elämäntapa ja laadun laskiessa valituksesta on tullut työ.
Pienet koululaiset tuskin tuntee sarjan historiaa niin hyvin.
Oliko labra kenties sama rakennus johon Aamu, Ilari ja muut OVL-tyypit murtautuivat tuhoamaan tutkimuksia?
Tiedostan sarjan laadun tippuneen, mutta joku siinä silti edelleen koukuttaa. Muutama lempparihahmokin on sarjassa jäljellä. Joskus tulee hetkellisiä nousuja. Mielestäni Kristianin pahoinpitely oli hyvin kuvattu. Ensi viikolla takaumina. Paitsi häiritsi, että upean kohtauksen lopetti jälleen tilanne, jossa pahoinpitelijä lyö suoraan kameraan. En tykkää tollaisista ollenkaan vaikka oli upeasti kuvattu mm. Kristian lentämässä pakun seinää päin.
Laila Kajander kirjoitti:
Faija vaihtoon ku ei osta meille Telian laitteita.
Voithan sä käydä varastamassa.
Eva
Rikolliskuvio on niin tylsää. JP:n pitäisi olla nahkafetissihomo.
Luulen että Miran äiti otti kaulakorun sieltä tallelokerosta tällä kertaa mukaan ja äidin henkilöllisyys paljastuu, kun jossain tilaisuudessa on pukenut vanhan korunsa kaulaan. Näin veikkaan tässä käyvän. Eihän tätä enää voida mitenkään uudella tavalla jatkaa? Toki voidaan pitkittää olla näyttämättä asiaan liittyvää.
Kallen ujo pieru. Äänetön pikku pieru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertookohan Salla totuuden isästä ensi viikon ennakoissa? Ennakot päättyivät kun Kari ja Gunnar tulivat ristiäisiin ja vaativat että Salla kertoo isän. Gunnar ja Kari hiillostivat pappia ja sen jälkeen Akia ja lopulta Salla mainitsi kertovansa ja siihen loppui.
Itse luulen, että ei kerro vielä koska syyskuussa tulee jakso Ja isän nimi on ellei tuo sitten liity Miraan.
Mutta miten ihmeessä Salla voi itsekään tietää lapsensa isää? Isä voi olla Gunnar tai Kari. Jos tähän keksitään joku kolmas mies, tilanne on musta sama paitsi jos Salla on tällä välin teettänyt isyystestin tälle kolmannelle, jos sellainen on.
Kari ja Gunnar epäilevät ristiäisissä olevia kaikkia miehiä lapsen isäksi. Kuulostaa jo Ismo Laitela touhuilta. Jonkun jakson nimi on Kummisetä saapuu Amandaan. No tietenkään kysymys ei ole mistään "mafia pääliköstä" vaan ilmeisesti se hahmo joka antaa kukkapuskan Sallalle. Toki Salla vaati Akia toiseksi kummiksi, eli kummisedäksi...
Jos isäehdokkaita onkin oikeasti kolme niin Salla luultavasti olettaa Ullan ja Dahlian teettävämän testin oikeaksi. Täten jää kolmas vaihtoehto. Voihan se olla että "Salla on kiikkis" jaksossa Salla päättää tehdä virallisen isyystestin, kun on lapsensa kanssa Kallen vastaanotolla. Voi toki olla normaali vauvan tarkastuskin.
Omat inhokkini on Sampo ja Ismo, Jutta ja Elina.
Mulla ei tullut mieleenkään Sampo. Tuskin on isä vaikka Sampo siihen aikaan juoksikin Kallen perässä ja sääti Alexin kanssa ja periaatteessa olisi voinut surua hukuttaa viinaan ja päätyä Sallan sänkyyn, niin en usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertookohan Salla totuuden isästä ensi viikon ennakoissa? Ennakot päättyivät kun Kari ja Gunnar tulivat ristiäisiin ja vaativat että Salla kertoo isän. Gunnar ja Kari hiillostivat pappia ja sen jälkeen Akia ja lopulta Salla mainitsi kertovansa ja siihen loppui.
Itse luulen, että ei kerro vielä koska syyskuussa tulee jakso Ja isän nimi on ellei tuo sitten liity Miraan.
Mutta miten ihmeessä Salla voi itsekään tietää lapsensa isää? Isä voi olla Gunnar tai Kari. Jos tähän keksitään joku kolmas mies, tilanne on musta sama paitsi jos Salla on tällä välin teettänyt isyystestin tälle kolmannelle, jos sellainen on.
Kari ja Gunnar epäilevät ristiäisissä olevia kaikkia miehiä lapsen isäksi. Kuulostaa jo Ismo Laitela touhuilta. Jonkun jakson nimi on Kummisetä saapuu Amandaan. No tietenkään kysymys ei ole mistään "mafia pääliköstä" vaan ilmeisesti se hahmo joka antaa kukkapuskan Sallalle. Toki Salla vaati Akia toiseksi kummiksi, eli kummisedäksi...
Jos isäehdokkaita onkin oikeasti kolme niin Salla luultavasti olettaa Ullan ja Dahlian teettävämän testin oikeaksi. Täten jää kolmas vaihtoehto. Voihan se olla että "Salla on kiikkis" jaksossa Salla päättää tehdä virallisen isyystestin, kun on lapsensa kanssa Kallen vastaanotolla. Voi toki olla normaali vauvan tarkastuskin.
Miksi Tynnyri ei vie lastaan neuvolaan? Ei lääkärit mitään isyystestejä tee, testejä ei analysoida sairaaloissa.
Välillä tulee sellainen olo kommenteista päätellen etteivät kaikki ole edes yläasteelta päässyt.