Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Kristianin näyttelijä kertoi eräässä tapahtumassa vähän aikaa sitten, että onnettomuuskohtausten kuvaaminen kesti kolme tuntia ja joutui lähes koko ajan makaamaan massa. Oli kuulemma pikkusen kylmä. Jos jotain en näyttelijän työstä kadehdi niin näitä ns. ääriolosuhteissa kuvattuja juttuja, kun jäädytään ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Kristianin näyttelijä kertoi eräässä tapahtumassa vähän aikaa sitten, että onnettomuuskohtausten kuvaaminen kesti kolme tuntia ja joutui lähes koko ajan makaamaan massa. Oli kuulemma pikkusen kylmä. Jos jotain en näyttelijän työstä kadehdi niin näitä ns. ääriolosuhteissa kuvattuja juttuja, kun jäädytään ulkona.
On ollut hitaat kuvaukset Salkkareidenkin tahdilla jos kolme tuntia kestää kuvata paria kohtausta. Siinähän ne vaan löytää Krisianin ja soittaa ambulanssin. Luulisi ettei reilua tuntia kauempaa ainakaan menisi näyttelijöillä.
Prööt pröt prööötss pröz!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on vaatimukset että pääsee Sanna Heikkisten FB ryhmään?
Eiköhän tuo ollut Miran äiti. Halusi vaan valehdella.
Kaljaa ja sohvalla piereskelyä. Aah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on vaatimukset että pääsee Sanna Heikkisten FB ryhmään?
Eiköhän tuo ollut Miran äiti. Halusi vaan valehdella.
Huoh, Jutan toistoa. Ei ne parempaa keksi.
Paska ohjelma. Koittakaa nyt jo tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Paska ohjelma. Koittakaa nyt jo tajuta.
Ainakin minä tajuan, mutta valitan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä todennäköisyys olisi että kaksi naista ovat syntyneet Sanna Heikkiseksi ja syntymäpäivä on tismalleen sama? Entä mitä siinä Sannan saamassa kirjeessä oli? Voisi olettaa että siinä oli muutakin kuin pelkkä kuva.
En tiiä mutta tuttu naama oli varmasti koska kuvaa ei näytetty. Edelleen Joanna on Miran äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut hitaat kuvaukset Salkkareidenkin tahdilla jos kolme tuntia kestää kuvata paria kohtausta. Siinähän ne vaan löytää Krisianin ja soittaa ambulanssin. Luulisi ettei reilua tuntia kauempaa ainakaan menisi näyttelijöillä.
Studiossa kuvatut kohtaukset kuvataan yleensä 25-40 minuutissa ja ulkokohtaukset 40-60 minuutissa. Riippuen täysin kohtauksen pituudesta. Ulkona olosuhteet vaatii enemmän säätöä. Periaatteessa kohtaus kuvataan purkkiin yleensä vähintään kolmeen kertaan. Esimerkiksi Ismo ja Kalle juttelevat Delismon edessä. Alussa on laajakuvaa. Yleensä kohtaus kuvataan kokonaan laajakuvalla. Sitten erikseen vielä Ismon ja Kallen suunnista. Aikaa kuluu siinä aina vähän enemmän. Sekä mahdolliset mokat miinustetaan.
Ilmeisesti valokuva näytetään ensi viikolla, mutta eivät tunnista siitä mitään naamion takia. Vain kaulakoru herättää Violan mielenkiinnon. Mahtaako Viola sanoa asiasta vai meneekö puhumaan suoraan kohteelle? Tuo jaksonimi voisi oikeasti viitata Dahliaan mutta en kuitenkaan usko että Dahlia olisi Miran äiti sentään :D
Miksi Sanna Heikkinen on säilyttänyt sitä kuvaa?
Ei, en mä sun äitis ole. En mä edes voi saada lapsia. Joten painupas vit tuun siitä.
Dahlia, tai siis mutsi, anna rahaa!!!
Mira Jokinen kirjoitti:
Minä en luojan kiitos ole sinulle mitään sukua!!
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Mira Jokinen kirjoitti:
Taasko sä olet menny salaamaan meiltä jotain? Vastaa!
Camilla Mustavaara kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Mira Jokinen kirjoitti:
Taasko sä olet menny salaamaan meiltä jotain? Vastaa!
Onko Dahlia pettänyt mua? Ja mä ku niin luotin siihen!
Siis mistä ihmeestä on nyt kyse?
Jaahas, taisipa tää pahan ilman lintu taas jäädä kiinni pienenstä likaisesta salaisuudesta.
Se että Facebook-nimi on Sanna Heikkinen 😂