Miksi Purra ei sopeuta lisää
Mutta samaan aikaan sanoo, että seuraavan hallituksen on sopeutettava niin ja niin paljon. Miksei nyt lisäsopeutuksia? Korot juoksee!
Eikö nyt ole järjevää sopeuttaa vai onko vaalit tulossa?
Kommentit (8)
Noo, edellisen hallituksen tekemiä ISOJA velkoja tai niiden korkoja pitänee nyte maksella.
Sopeuttakoot seuraava hallitus vuorostaan.
Nykyinen hallitus kaatoi uskottavuuden vähäiset rippeetkin puoliväliriihessä.
En muista, että koskaan VM olisi maininnut näin usein opposition - esitellessään järkyttäviä lukujaan. Julkisen talouden tasapainosta muka huolissaan oleva Pörde ylpeänä esitteli valtion tulopuolen heikennyksiä. Todella vit#tumaisen passiivisaggressiivisesti vastasi toimittajan asialliseen kysymykseen.
Velka-Petteri ja pikavippi-Riikka ottavat siis 13 MILJARDIA velkaa YHDESSÄ vuodessa, ja nämä talousnerot sitten huutelevat muille puolueille vastuuttomuudesta - aivan absurdia näytelmää.
Ei enää välitä paskaakaan, vlituiks män. Kostaa sitten näin seuraavalle hallitukselle, tietää ettei ole mukana. Tosi ammattimaista. Not.
Ei uskalla, vaalit tulossa, ettei tulos ole vielä huonompi.
Minä ihmettelen miksi se on vaikeaa? 90 miljardin budjetti Pitää Pystyä pienentämään 80 miljardiin! Ei voi olla vaikeaa. Minä osaisin. Ja olen ihan keskipuolueiden kannattaja.