Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
33241/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane parastas!

Vierailija
33242/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä todennäköisyys olisi että kaksi naista ovat syntyneet Sanna Heikkiseksi ja syntymäpäivä on tismalleen sama? Entä mitä siinä Sannan saamassa kirjeessä oli? Voisi olettaa että siinä oli muutakin kuin pelkkä kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33243/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen aina ajatellut, että hahmoilla on seksielämää parisuhteissa ilman että siitä tehdään aina erillistä numeroa. Muutenhan sarja olisi pelkkää panoa, jos jokaisen suhteen jokainen seksikerta pitäisi jollain tasolla viitata sarjassa. Erikseen on sitten sinkut joiden kohdalla en varsinaisesti usko tapahtuvan mitään ilman, että siitä tehdään sarjaan erillinen juonikuvio, että toi panikin nyt tuon ja tuon hahmon kanssa.

Vierailija
33244/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tää Sanna Heikkinen trans, ku se näytti Jutalle kuvaa vaimostaan?

Trans voi olla mutta mistä repäsit jonkun vaimon tähän? No tuskin tulee sarjaan pysyvästi hahmo. Jos tulisi siitä olisi tehty uutinen että tämmöinen uusi hahmo nimeltä Sanna Heikkinen saapuu Pihlajakadulle. 

Katoin jakson ennakkoon. Sanna H näytti kuvaa Jutalle sanoen "tässä on mun vaimo"

Vierailija
33245/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, vieläkö nää ällöttävät rahvaan kalsarit on täällä rappukäytävässä?

Vierailija
33246/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kirottua peräkylää ja ahtaita käytäviä!

Vierailija
33247/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia ansaitsee parempaa kuin rah vaan majatalon emännän sisustaman sviitin.

Vierailija
33248/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutallahan on johtajuuden myötä palkka noussut johonkin 20k kuukaudessa, että varmaan maksaa kokonaan hänen ja Miran vuokran. Siinä mielessä yllättävää, että Viola on näistä ainoa joka päätyi jo töihin. Lassehan juuri puhui että oli ollut puhetta jos Nellalle olisi töitä Moosessa. Ehkäpä Nella saa töitä Amandasta. Kun jaksokuvien perusteella vaikuttaisi Daniela vaihtavan Amandasta suoraan Mooseen. Mira tuskin hakee mitään työtä. 

Vierailija
33249/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trans voi olla mutta mistä repäsit jonkun vaimon tähän? No tuskin tulee sarjaan pysyvästi hahmo. Jos tulisi siitä olisi tehty uutinen että tämmöinen uusi hahmo nimeltä Sanna Heikkinen saapuu Pihlajakadulle. 

Katoin jakson ennakkoon. Sanna H näytti kuvaa Jutalle sanoen "tässä on mun vaimo"

Siinä tapauksessa olet varmasti onnistuneesti päässyt hakkeroitumaan C Morelle. 

Vierailija
33250/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeri kolkkaa Noelin ja Pupu tulee avuksi.

Vierailija
33251/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret on sarjassa pahemman kerran muuttuneet veteliksi. Näinkö menee tosielämässä? Miia ja Kalle olivat töissä kaupalla. Saku hetken aikaa Barbaarissa ja Siljakin koitti kirjoitella kaikkea. Kalle teki graafikon hommia ja Lontoossa burgeripaikassa töissä. Heli oli kaupalla ja Katrilla oli omat kuvionsa. Annika oli alaikäinen. Peppi, Heidi, Jiri ja Joonatan teki ihan hyvin duunia. Oli kahvilaa, Day Spata ja kuntosalia. Siitä seuraavat porukat ovat lähinnä hengailleet. Nämä viimeisimmät eivät tee mitään vaikka ovat parikymppisiä. Mirankin pitäisi olla jo 23-vuotias, koska on mukamas syntynyt toukokuussa 2000.

Vierailija
33252/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen nykyään Mustavaara niin äiti maksaa.

Vierailija
33253/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutall"mä tarahan on johtajuuden myötä palkka noussut johonkin 20k kuukaudessa, että varmaan maksaa kokonaan hänen ja Miran vuokran. Siinä mielessä yllättävää, että Viola on näistä ainoa joka päätyi jo töihin. Lassehan juuri puhui että oli ollut puhetta jos Nellalle olisi töitä Moosessa. Ehkäpä Nella saa töitä Amandasta. Kun jaksokuvien perusteella vaikuttaisi Daniela vaihtavan Amandasta suoraan Mooseen. Mira tuskin hakee mitään työtä. 

"Mä tarviin assarin", mitä vttua? Eikö toimitusjohtajalla ole sihteeriä muka?

En ole vielä nähnyt yhtään lääkäriä joka käyttää työssään läppäriä😁 tuo Kallen läppäri oli Beigessä Henrikillä.

Vierailija
33254/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa olet varmasti onnistuneesti päässyt hakkeroitumaan C Morelle. 

Katso tän illan jakso.

Vierailija
33255/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hiljaa piereskelijät!!!! Te ootte kuin Kalle. Koko aika pröt pröt pröt!!!!! 😡🤬🤬🤬😡😡

Vierailija
33256/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutall"mä tarahan on johtajuuden myötä palkka noussut johonkin 20k kuukaudessa, että varmaan maksaa kokonaan hänen ja Miran vuokran. Siinä mielessä yllättävää, että Viola on näistä ainoa joka päätyi jo töihin. Lassehan juuri puhui että oli ollut puhetta jos Nellalle olisi töitä Moosessa. Ehkäpä Nella saa töitä Amandasta. Kun jaksokuvien perusteella vaikuttaisi Daniela vaihtavan Amandasta suoraan Mooseen. Mira tuskin hakee mitään työtä. 

En ole vielä nähnyt yhtään lääkäriä joka käyttää työssään läppäriä😁 tuo Kallen läppäri oli Beigessä Henrikillä.

Ei ole Beigeä tai Henrikiä Beigessä edes näkynyt.

Vierailija
33257/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun korviin tuo kuulosti enemmänkin siltä ettei Jutta pärjää yhtä hyvin kuin Aaro ja Kalle. Muutenkin Jutta käytti asemaansa jo väärin sekä selkeesti on edistämässä hyviä tykypäiviä hoitajille. Eli ns. turhaa kulutusta.

Vierailija
33258/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtaasta käytävästä ei voi puhua liikaa. Niin kauan kun se näkyy sarjassa niin on syytä valittaa.

Vierailija
33259/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on vaatimukset että pääsee Sanna Heikkisten FB ryhmään?

Vierailija
33260/59931 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden tunteita ei saa vähätellä. Toivottavasti tämä eräs valittaja tajusi sen.

Ketju on lukittu.