Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Hah, Dahlia on jo niin vanha ettei muista asioita oikein. Hah hah!
Ihan sama mitä Dahlialle tehdään. Yhtä huono hahmo kuin muutkin.
Jutta Korhonen kirjoitti:
Hah, Dahlia on jo niin vanha ettei muista asioita oikein. Hah hah!
Mä varoitan sua, mua ei kannata ärsyttää!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä Dahlialle tehdään. Yhtä huono hahmo kuin muutkin.
Parempi kuin rahvaat hahmot yhteensä.
Dahlia kunnon variksen pelätin xD
Jutta Korhonen kirjoitti:
Dahlia kunnon variksen pelätin xD
Sinä se pelättimeltä näytät. Oikein made in China -laatua sinun käyttämäsi massatuotantorätit.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun voisi nimetä Niuvanniemi-ketjuksi. Sen verran sekopäistä kirjoittelua. Mihin hävisivät hauskat Salkkari-spekulaatiot ja epäloogisuuksien kommentoinnit.
Ole hyvä ja etsi paikka joka sopii arvollesi. Tästä huonosta laadusta edes saa mitään hauskoja spekulointeja.
Yksikin sairas henkilö sanoi että minulla ei ole oikeutta masennukseen.
Veikkaan jo nyt että ensi viikon jaksot jää siihen, että Salla aikoo kertoa isän. Kuitenkaan ei kerro koska myöhemmin tulee jakso "Jokeltavat isäehdokkaat" aika selvää että mitään kolmatta ei vain ole.
Jaksokuvan perusteella ristiäisissä ei kylläkään ole kuin Cindy ja Aki. Sekä miespappi ja Sampo töissä. Huikeat epäilyksen kohteet. Mikäli näitä isäehdokkaita ei istu rivissä muualla :D Kun tuossa oli että Kari ja Gunnar erehtyvät luulemaan kaikkia paikalla olevia miehiä isäehdokkaiksi.
Palveluskunta apuun! Heittäkää nämä surkeat hahmot ulos täältä! Erityisesti se Jutta Korhonen!!
Miksi Ismo ei pyytänyt Sampoa auttamaan hänen ja Aaron kanssa siivoamisessa?
Mä Pieraisin. Hyi helvetti. 🤮
Ismon pitäisi lopettaa se kalsarien levittely käytävällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä Pieraisin. Hyi helvetti. 🤮
Oih mikä tuoksu, melkein parempi kuin Kallella.
Toivottavasti Panu ei tosiaan lähtenyt kokonaan sarjasta vaan näkyy vielä myöhemmin. Ymmärrettävästi Panuhan on lentokapteeni ja työt kutsuvat. Lahdessa asuu. Eihän sitä koko ajan tarvitse olla Helsingissä. Haluaisin ainakin kuulla Panun reaktion, kun selviäisi että Sampo on huijannut Kallelta 50 000 euroa.
Niin, minne se Panu Kaukovaara katosi? Ei ole näkynyt häiden jälkeen mutta ei kyllä käynnyt moikkaamassa poikaansa ja tytärtään jos lähti kotio, missä sitten asuikaan. Hääkohtaus on viimeinen jossa näkynyt?
Minun pitää käydä katsomassa miten se kummipoikani voi. Kuulin huhuja että keittää sen Sievisten suvun kahvilassa lattea.
Osaan kirjoittaa kymmenen viestiä minuutissa. Olenhan ketjun ainoa hullu!