Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Gunnar Mustavaara kirjoitti:
Camilla Mustavaara kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Mira Jokinen kirjoitti:
Dahlia, tai siis mutsi, anna rahaa!!!
Minä en luojan kiitos ole sinulle mitään sukua!!
Taasko sä olet menny salaamaan meiltä jotain? Vastaa!
Onko Dahlia pettänyt mua? Ja mä ku niin luotin siihen!
Tuo lesboäiti on vain rahan perässä. Minä en ole synnyttänyt kuin Camillan ja Monican.
Viimenen kerta ku luotan siihen naiseen. Aina paljastuu jotain!
Se on kuulkaa parempi että Mira ja Dahlia pysyy kaukana toisistaan.
Mira Jokinen kirjoitti:
Tuo lesboäiti on vain rahan perässä. Minä en ole synnyttänyt kuin Camillan ja Monican.
Sun sanomisiisi ei luota enää kukaan. Ymmärräksä? Ei kukaan. Sä olet pettänyt kaikkien luottamuksen. Mä pidän huolta Mirasta. Sun luona se sais huonoja vaikutteita. Montakohan lasta sä olet vielä hylännyt? Mä en halua edes tietää. Tule Mira, mennään kotiin.
Linda Eerikäinen kirjoitti:
Täysin samaa mieltä! Luuletko sinä että minä jollekin tuntemattomalle kerjäläiselle heittelen seteleitä tuosta noin vaan?
No, siinä meni hyvä mahis saada vähän kahisevaa.
Täysin samaa mieltä! Luuletko sinä että minä jollekin tuntemattomalle kerjäläiselle heittelen seteleitä tuosta noin vaan?
Hellurei Dahlia! Millonkas tuut sen sun uuden tyttös kaa käymään? Mä tarjoon teille hyvät lämpimäiset suoraan Lidlin mainiosta paistopisteestä!
Jutta Korhonen kirjoitti:
Mira Jokinen kirjoitti:
Sun sanomisiisi ei luota enää kukaan. Ymmärräksä? Ei kukaan. Sä olet pettänyt kaikkien luottamuksen. Mä pidän huolta Mirasta. Sun luona se sais huonoja vaikutteita. Montakohan lasta sä olet vielä hylännyt? Mä en halua edes tietää. Tule Mira, mennään kotiin.
Minä en ole hylännyt yhtään lasta jonka olen synnyttänyt! Täytyy käyttää sitten tätäkin korttia mutta itse et edes voi saada biologisia lapsia, eikä tuollainen öykkäri edes selviäisi kiukuttelevan kakaran kanssa.
Merja Tuomi kirjoitti:
Hellurei Dahlia! Millonkas tuut sen sun uuden tyttös kaa käymään? Mä tarjoon teille hyvät lämpimäiset suoraan Lidlin mainiosta paistopisteestä!
Minulla ei ole mitään tyttöä. Nauti keskenäsi kuivahtaneet känttysi!
Roolipelaajille tiedoksi, että Camilla on adoptoitu ja Monican on synnyttänyt. Ja Jutta on Iidan isä biologisesti.
Siskoni on hurahtanut Lidliin. Ymmärtäähän sen, ei siellä Kankaanpäässä paljon ruokakauppoja ole.
Dahlian hahmo olisi piloilla jos Mira olisi Dahlian tytär. Sitä paitsi voi olla että Mira lähtee sarjasta niin olisi typerää kehitellä tuollaista juonta vain pienen hetken takia. Eihän se varmaa ole mutta vahvaa huhua on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Roolipelaajille tiedoksi, että Camilla on adoptoitu ja Monican on synnyttänyt. Ja Jutta on Iidan isä biologisesti.
Camillan adoptio on yhtä aito kuin Liisan paluu tai Kalervo syyttää Ismoa Kaijan kuolemasta. Paremmassa sarjassa Camilla ei olisi adoptoitu tai ainakin olisi ollut siskolle ja äidille näyttelijät, eikä vedetty kumiryppyä naamaan.
Tsaijaijaijaijai höpönpöpönpöppööööö.
Dahlian sarjassa on tyttärensä synnyttänyt. Kumeilla ja silikooneilla ei pysty huijata.
En olis uskonu Dahliasta tällasta.