Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Salla voisi pyytää apua Mirkulta. Eikös he päässeet lopulta väleihin? Tuija Piepponen ainakin kommentoi poistumishaastattelussa, että olisi voinut enemmänkin tehdä. Ihan hyvin Mirkku voisi tulla välillä Helsinkiin humputtelemaan. Yöpyä Amandassa ja olla osa Sallan ja vauvan elämää. Vähän sama kuin Panulla. Eihän sitä kaikkien tarvitse olla vakituisia hahmoja tai saati muuttaa asumaan Pihlajakadulle kimppakämppiin.
Ulkolavasteen syytä kaikki.
Amandan lavasteet on aika purkaa pois.
Sisaret apuun! Katsokaa että nämä lavasteet poltetaan saman tien!
Ja mä olen naimisissa! Huone 609.
Auttakaa! Onks tääl lääkärii tai sairaanhoitajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vähän ristiriitaiset fiilikset tuohon Ismon ja Sampon keissiin liittyen. Toisaalta hyvä että Ismo sai vihdoin tietää Sampon teoista, mutta ärsyttävää että nyt Ismo puuttuu jälleen kerran Kallen rakkauselämään. Ismo ei aikaisemmin puuttunut lähes yhtään poikansa asioihin, mutta Kallen ja Laurin seurustellessa Ismo suorastaan vihasi Lauria koska piti tätä epäilyttävänä. Ja oikeassahan Ismo olikin Laurin suhteen alun alkaen. Sitten kuvioihin tuli Petri eikä Ismo pitänyt Petristäkään alkoholismin takia. Kun Ismo vihdoin oppi hyväksymään Kallen ja Petrin suhteen, niin Sampo pilasi kaiken. Nyt Kalle ja Sampo ovat vihdoin yhdessä ja alunperin Ismo pitikin Samposta, mutta nyt vihaa Sampoakin rahahuijauksen tultua ilmi. Petri palaa sarjaan syksyn aikana ja mitä todennäköisimmin aloittaa jälleen suhteen Kallen kanssa. Toivottavasti tällä kertaa Ismo vihdoin hyväksyisi Petrin täysin.
Larista Ismo on pitänyt, välillä jopa enemmän kuin Kallesta.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Auttakaa! Onks tääl lääkärii tai sairaanhoitajaa?
Lakkaa kiljumasta!
Se on terveysviranomaisten määräys.
Violan pipo on vielä pieni case mutta Joonatanin vartalosäkki on ihan hirveä!
Riemuitaan, ulkolavaste puretaan pois
Seinät veks, en enää niitä jää kaipaamaan
Riemuitaan, muovit komeasti irtoaa
Tekokivet huonoja on, parempiakin ois
Onko Ismo perskärpänen vai syylä?
Viimeiset mansikat halvalla! Tulkaa ostamaan halpaa kotimaista mansikkaa!
Mummolle, tuurijuopolle, teinipojalle, kaupan kassalle!
Kherma khahvi ja khanaphee!
Minä ja Elina ymmärrämme toisiamme ja sitä ei estä mikään, et edes sinä!
Ulla Taalasmaa ja sen kätyrit.
Älkää jaksako jankuttaa tätä paska sarjaa. Mua ei kiinnosta paskanne.