Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Supisuomalaista perinnejuomaa pojille!
Pannaan peitto päälle ettei palele.
Sannan antamaa valokuvaa ei ole katsojille vielä näytetty. Luulisi että siitä aika helposti pystyisi katsojat päättelemään kuka Miran äiti on vaikka kasvoilla olisi naamio. Mikäli koko pää ei ole peitossa. Mahdollista sekin että siinä kuvassa on muu teininäyttelijä, joka esittää esimerkiksi Joannaa nuorena. Kukahan kaulakorun tunnistaa? Lähtökohtaisesti ei pitäisi olla kovinkaan montaa katselijaa kuvalla. Mira, Viola, Linda, Aaro, Jutta. Periaatteessa Juttakin voisi mainita ja näyttää kuvan Romppaiselle tai Kallelle sairaalalla, kun kuva sinne sairaalaan tuodaan. Toki myös tytöt voivat näyttää Ainolle tai ihan suoraan Joannalla itsellensä.
Anna sen vehkeen olla ja hierot mua selästä! Ai ei kiinnosta vai? Kyllä sitä silloin hierottiin kun tätä lasta tehtiin!
Maanantain jaksossa Aarolla on kuva kädessä, kun Mira notkuu Aaron ja Violan seurassa. Kallehan meni myös töihin. Mutta ehkäpä se on näistä naisista joku kuka tunnistaa. Linda on nähnyt samanlaisen korun Joannalla ja tietää taustat ja alkaa epäilemään, että Joanna voisi olla Miran äiti? Jotain sellaista varmaan...
https://image-mtv-junecomet.azureedge.net/5fe80909-af35-4ba5-b05a-6898f…
Oho oho! Menikö homolta pupu pöksyyn!
Hei Viola, mennäänkö ihan huvikseen häiritsee Jutan työrauhaa ku sinne johtajan huoneeseen pääsee niin helposti?
Kallis poika mikä kallispoika
Hei älä hannaa, kerrankin meidän talossa tapahtuu jotain siistiä!
Sebastian ei ole mikään pedofiili. Lopettakaa tuollaiset juorut. Kohtahan multakin lähtee maine.
Tää ei oo mikään mun lemppari sarja. Mä en nykyään enää katso ohjelmia jotka on ihan täyttä paskaa.
Linda Potter voisi suorittaa anteeksiantamattoman kirouksen Evaan.
Niin häpeän! Sinä häpesit omaa lapsenlastas ja kehtaat tulla tänne!!
Älä päästä irti! Mä en halua kuolla!
Mä ajattelin hyvää hyvyyttäni tuoda tuoretta pullaa ja mulle paljastuu että sä keräilet Viljasten kuvii!
Armygirl8867 kirjoitti:
Tää ei oo mikään mun lemppari sarja. Mä en nykyään enää katso ohjelmia jotka on ihan täyttä paskaa.
Totta puhut mutta minkä sille voi että tekevät paskaa.
Kenestä kuva oli jonka Jutta näki
Sehän mainittiin Maikkarilla, että koru kiinnittää Violan huomion. Itse veikkaan että tie johtaa Ainoon. Hetkeäkään en usko mihinkään Linda onkin myös Miran äiti. Ajatelkaapa oikeasti jos olisitte naimisissa siskonne kanssa. Saati yhteinen lapsi vaikka biologisest ei olekaan kuin toisen teistä. Ihan sairasta.
Erinomaista!