Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ilmeisesti Sampo alkaa vastavuoroisesti kiristämään Ismoa ja tästä tulee typerä juttu. Ihan oikein että Kalle tulee suuttumaan Ismolle. Koska tahansa Ismo olisi vain voinut kertoa totuuden. Ismolla ei ole salattavaa.
Luulenpa että Salla saa vauvasta onnittelukukat joltakin Amandan yhteistyökumppanilta ja Gunnar luulee, että sitä lapsen isäksi. Tai sitten erehtyy jostain syystä henkilöstä.
Taidanpa juoda lasillisen sherryä ja lähteä patistamaan niitä Dahlian remonttimiehiä!
Petunia Pekkinen kirjoitti:
Taidanpa juoda lasillisen sherryä ja lähteä patistamaan niitä Dahlian remonttimiehiä!
Mä lähden äiti sun mukaas. Täytyyhän mun nähdä miltä tätini kartano nykyisin näyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Romppainen itse ei ole tämä mystinen usein vaihtuva sairaalan johtaja? Vaikuttaa kuitenkin olevan pätevin tähän hommaan. Onko tämä Romppainen sitten muka joku yksityinen sairaalan omistaja tai tämän edustaja, vaiko joku ylijohtaja? Julkisella sairaalalla ei mitään tällaista omistajaa kylläkään varsinaisesti edes ole.
Romppainen lienee sairaalan hallituksen puheenjohtaja.
Romppainen on käsittääkseni Osastonhoitaja... Sairaalan tosiasiallinen johtaja myös 😎
Sairaalan lavaste on huonoin sairaalan lavastus.
Mitä sä kuhnaat tässä sietämättömässä loukossa?
Annemari Laaksonen: "Tamaran rooli kasvaa ja se on musta erittäin kivaa!"
Olisikohan tämä tuntematon kukkapuskamies jota Gunnar tietenkin luulee Sallan lapsen isäksi, Sallan poka (tai Salla miehen poka) sinä iltana kun Salla oli viihteellä?
Kari Hietalahti esittää Sepon serkkua: "Pitkästä aikaa, ei olla sitten varmaan pariinkymmeneen vuoteen nähty!"
Sampo ilmeisesti tajuaa, että ainoa keino on päästä eroon perskärpäsestä nimeltä Ismo, on ottaa riski ja kertoa Kallelle koko juttu ja toivoa, että se voikin kääntyä hänen eduksi ja Ismoa vastaan. Ismo taitaa tajuta tämän ja joutuu itse Sampon kiristystyksen kohteeksi, koska Sampo poistaa kyylän yhtälöstä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin näyttelijät palaa kesälomilta ja kuvaukset jatkuu? Tällä/ensi viikolla?
Ilmeisesti ensi viikolla, kun silloin on varmuudella kuvauksia. Somen perusteella ei oo kukaan vielä ollut.
Miran äiti on 40-vuotias eli aika nuori.
Antti Holma esittää Pekka Tuomea: "Legendaarisen Ullan siskon poika!"
Hellurei! Se Kari ei oikein tykkää meiän Pekan vitseistä!
Vähän ristiriitaiset fiilikset tuohon Ismon ja Sampon keissiin liittyen. Toisaalta hyvä että Ismo sai vihdoin tietää Sampon teoista, mutta ärsyttävää että nyt Ismo puuttuu jälleen kerran Kallen rakkauselämään. Ismo ei aikaisemmin puuttunut lähes yhtään poikansa asioihin, mutta Kallen ja Laurin seurustellessa Ismo suorastaan vihasi Lauria koska piti tätä epäilyttävänä. Ja oikeassahan Ismo olikin Laurin suhteen alun alkaen. Sitten kuvioihin tuli Petri eikä Ismo pitänyt Petristäkään alkoholismin takia. Kun Ismo vihdoin oppi hyväksymään Kallen ja Petrin suhteen, niin Sampo pilasi kaiken. Nyt Kalle ja Sampo ovat vihdoin yhdessä ja alunperin Ismo pitikin Samposta, mutta nyt vihaa Sampoakin rahahuijauksen tultua ilmi. Petri palaa sarjaan syksyn aikana ja mitä todennäköisimmin aloittaa jälleen suhteen Kallen kanssa. Toivottavasti tällä kertaa Ismo vihdoin hyväksyisi Petrin täysin.
En ole nähnyt juuri kellään tolla tavalla pidettyjä pipoja kuin Salkkareissa. Violalla ihan hullun näkönen tämän päivän jaksossa. Vastaavaa on nähty aikaisemmin. Alissalla oli yhteen aikaan ihan hirveä. Muistutti Pulttiboissin hahmoa. Sitä Aake Kallialan hahmoa, jolla oli sellainen jättipipo päässään.
Vierailija kirjoitti:
Maria Kallion uusi kausi alkaa yöllä. Saa nähdä onko tällä kaudella myös Salkkarit näyttelijöitä. Niitähän oli tuolla edellisella kaudella useampia kappaleita pienemmissä rooleissa.
Juu oli ainakin Akin ja Sannan luona viime kaudella hyvä ohjelma
Mä olen siirtynyt Beigeen. Se Noel saa mennä tämän uppoavan laivan mukana.
Seiskan juonipaljastukset nähtävästi julkaistaan nykyään aina torstain aamuna klo 6:15. Jos jotain kiinnostaa käydä lukemassa. Parhaiten pääsee Seiska.fi/katso. Seiskan omilta sivuilta on vähän hankala löytää.
Nyt suut suppuun joka iikka!