Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
TV-lehdessä oli, että joku tunnistaa sen korun. Gunnar uskoo nähneensä Sallan lapsen isän, Nella löytää Evan Kristianin sängyn viereltä ja Ismo huolestuu kun Sampo uhkaa kerroa Kallelle totuuden. Joanna myös haluaa Kristianilta lausunnon.
No johan on mielenkiintoiset ennakot tulossa!
Paska ensi viikko tulossa. Eipä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Valtter on Sallan lapsen isä
Sen takia Aino tappoi Valtterin.
Pippa Laukka luettelee terveydelle vaarallisia tottumuksia. Listalla yllättävä tekijä: "Salkkarit on saippuasarjoista pahin, riski sairastua on merkittävä"
Valtter Forss, omaa sukua Rummukainen?
Sairas ja pervo ohjelma. Esimerkkinä se pervo pappa.
Se hulluhan ois voinua vaikka osua muhun!
Vierailija kirjoitti:
Sairas ja pervo ohjelma. Esimerkkinä se pervo pappa.
Tee jasminit niin helpottaa.
Kunnon huuhkaja se Rouva Mustavaara. Varsinainen harakan pelätin koko akka.
Maria Kallion uusi kausi alkaa yöllä. Saa nähdä onko tällä kaudella myös Salkkarit näyttelijöitä. Niitähän oli tuolla edellisella kaudella useampia kappaleita pienemmissä rooleissa.
Hellurei Dahlia, mennäänkö Lidliin?
Jutta Korhonen kirjoitti:
Sanoo väkivaltainen hullu, joka ei osaa pitää hermojaan kurissa. Mitä voikaan odottaa tuollaiselta hormoneja käyttävältä amazonilta.
Merja Tuomi kirjoitti:
Hellurei Dahlia, mennäänkö Lidliin?
Minä en astu jalallanikaan sellaiseen törkyiseen halpaketjuun.
Kuka osallistuu minun ja Dahlian kanssa viini-iltaan?
Isabella Holm kirjoitti:
Se hulluhan ois voinua vaikka osua muhun!
Se oli tarkotuskin. Täytyy mulla joku turva olla, ovestahan voi tulla ketä tahansa.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Sanoo väkivaltainen hullu, joka ei osaa pitää hermojaan kurissa. Mitä voikaan odottaa tuollaiselta hormoneja käyttävältä amazonilta.
Törkeää kielenkäyttöä. Mutta mitä muutakaan odottaa kaltaiseltasi ala-arvoiselta ilkiöltä!
Aina saa pelätä rappukäytävässä, että pääsenkö sinne mun Lasuntoon tai sieltä pois kenenkään huomaamatta.
Mun vanhemmat omistaa sen asunnon!
Aaro Vaalanne kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Törkeää kielenkäyttöä. Mutta mitä muutakaan odottaa kaltaiseltasi ala-arvoiselta ilkiöltä!
Törkeä mies. Narkomaanina ja muistinsa menettäneenä psykopaattina sinulla ei pitäisi olla mitään varaa sanoa!
Valtter on Sallan lapsen isä