Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Kenestä kuva oli jonka Jutta näki
Henrikistä. Muna pystyssä. 🍆🍆
Hyi hitto, mä oon nuollu mun siskoo!
Kyllä minäkin vähän veljeni kanssa touhuilin. Ihan sinne asti ei kuitenkaan päästy.
Saa nähdä unohtaako Sampo joskus Kallen kuten muutamat aikaisemmat suhteensa. Cindyyn ei ollut kovin paljon ihastunut, mutta Lindaan oli. Sampo oli hetkellisesti jopa vähän maanisen ihastunut, kun pelkäsi Karin vievän Lindan ja Salla hiillosti, joten tylysti Karin nimissä lähetti naisystävästään naamakuvan Taalasbissen mainokseen. Eikä Sampoa pahemmin kiinnostanut vaikka Lindan ura poliisissa olisi voinut loppua. Sittemmin Sampo ei enää muistele Lindaa eikä Lindakaan ole Sampolle vihainen. Aika jännä miten ihmiset unohtavat aina.
Pihlajakadulla järjestetään runkkaus kisa. Kuka runkkaa seksikkäimmin? Ennakkosuosikin asemaa pitää Noel!
Nyt Kari panet parastas tossa kilpailussa!
Netta Laurenne esittää Beigen puheenjohtajaa: "Hahmoni on määrätietoinen ja kovasanainen!"
Tiia Elgille potkut Salatuista elämistä vihamielisen palautteen vuoksi. "Haistakaa paska!"
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Nyt Kari panet parastas tossa kilpailussa!
Mustavaaran jynkkytonttu lähtee myös kilpailemaan. Me runkataan siellä ja kovaa!
Tubettaja Armygirl8867 jäi kiinni Salattujen elämien lavasteiden peukaloinnista. "Se oli hauskaa!"
Voi että, enhän mä pysy näiden muiden tahdissa!
Hyvä Aki, anna mennä, just noin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä opetan sille pojalle, että mun kanssani ei leikitä!
Että mua hävettää toi Lasse, luulee että majurina vie homman kotiin.
Tamara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä opetan sille pojalle, että mun kanssani ei leikitä!
Saaks mä tulla leikkiin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä unohtaako Sampo joskus Kallen kuten muutamat aikaisemmat suhteensa. Cindyyn ei ollut kovin paljon ihastunut, mutta Lindaan oli. Sampo oli hetkellisesti jopa vähän maanisen ihastunut, kun pelkäsi Karin vievän Lindan ja Salla hiillosti, joten tylysti Karin nimissä lähetti naisystävästään naamakuvan Taalasbissen mainokseen. Eikä Sampoa pahemmin kiinnostanut vaikka Lindan ura poliisissa olisi voinut loppua. Sittemmin Sampo ei enää muistele Lindaa eikä Lindakaan ole Sampolle vihainen. Aika jännä miten ihmiset unohtavat aina.
Sabrina unohtui myös nopeasti. Peppiin ja Kalleen Sampo on jäänyt liikaa kiinni.
Nautintoon, mies sisimpääni matkustaa
Ah ja oo, vedä vielä lujempaa
Nautintoon, mä tulen aivan pian niin
Viimeiset vedot rajusti
Mä en muuten enää anna niin!