Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholistit, voitteko kertoa miksi haluatte olla jatkuvasti kännissä?

Vierailija
06.01.2018 |

Eihän siitä tule kuin järkyttävä väsymys, eikä kännikään ole enää kiva. Välillä lomalla olen ottanut viikon ryyppyputkia, tosin siten että olen aina selvittänyt pääni ennen seuraavan päivän eka drinkkiä. Välillä kokeillut "jatkaa" juomista siitä aamukännistä ja olen nukahtanut sit tosi aikaisin ja nukkunut vähintään kellon ympäri. Ärsyttää jatkuvassa dokailussa myös, kun aivot ei toimi.

Miksi siis haluatte olla 247 kännissä?

Kommentit (13)

1/13 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hallitus sortaa. Niin mitä muutakaan ku seksi viinaa huumeet.

Vierailija
2/13 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä on paljon hauskempaa ja jaksaa panna vaikka pari tuntia putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämän vastausta varmaan ymmärtäisi kukaan muu kuin alkoholisti itse?

Mietin jo teini-ikäisestä lähtien elämäntarkoitusta, enkä koskaan keksinyt sitä. Kuulun ihmisiin jotka eivät halua käyttää aikaansa turhiin huvituksiin (pun noticed) tai muiden ihmisten höpötyksiin. En toisaalta osaa myöskään itse viihdyttää itseäni. Alkoholi poistaa ristiriidan. Aika menee huomaamattani, eikä minun tarvitse miettiä mitä varten tai mihin sen käyttäisin.

Vierailija
4/13 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut olla kännissä, mutta säännöllinen annos viinaa sai mut pysymään kasassa. Pystyin nukkumaan ja heräämään ja käymään töissä ja hoitamaan kotia viinan voimalla. Ilman säännöllisiä annoksiani voin pahoin ja tärisin ja olin toimintakyvytön.

Vierailija
5/13 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältähän se tarina tulee. Noin lyhyesti alkoholismi hävettää sen verran ettei siedä sitä selvinpäin. Lapsia ei kehdata tavata ja hävettää vielä enemmän ja sekin suru ja häpeä sitten hukutettava viinaan myös.

Vierailija
6/13 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta sulla on ollut viikon ryyppyputkia, niin miksi ihmeessä kysyt?!? Itse en ole koskaan moiseen urheiluun pystynyt. Joskus nuorena mahdollisesti 4 päivää max.

Joka tapauksessa. Ryyppääminenhän on nautinto. Siksi sitä harrastetaan.

Vierailija
7/13 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoltahan sitä alkoi tulemaan

Vierailija
8/13 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on aiheuttanut sinulle kroonisen masennuksen 3.? Ehdotan, että säästät rahat, jotka menevät alkoholiin ja lähdet niillä mahdollisimman kauaksi Suomesta. Näin saat elämääsi uutta tarkoitusta. Suomi on jo nähty!

Vierailija
9/13 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt katsella jatkuvaa masennusta selvinpäin. Ulkoisten syiden vuoksi oli sitten pakko raitistua. Olen edelleen masentunut, raitistuminen jälkeen olin kyllä pari kuukautta pirteämpi. Juominen oli kuitenkin turhaa, koska se ei ollut enää hauskaa. Nyt kuluu vähemmän rahaa, painonhallinta on helpompaa ja nolaan itseäni vähemmän.

Vierailija
10/13 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta sulla on ollut viikon ryyppyputkia, niin miksi ihmeessä kysyt?!? Itse en ole koskaan moiseen urheiluun pystynyt. Joskus nuorena mahdollisesti 4 päivää max.

Joka tapauksessa. Ryyppääminenhän on nautinto. Siksi sitä harrastetaan.

Tuskinpa se ongelmakäyttäjälle enää mikään nautinto on. Selviytymiskeino ehkä.

Vierailija
11/13 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shittiähän tää on.

Selvinpäin on niin sietämätön ahdistus ettei sitä kestä.

Istut kotona odottamassa iltaa että pääsisi nukkumaan.

Alkoholi auttaa vähän, muttei ollenkaan tarpeeksi.

Loppua odotellen...

Ja joo, täälläpäin ei ole kivoja gallerioita, harrastuksia tai jumppaloita. Metsää vain.

Vierailija
12/13 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistilla on AINA selitys valmiina miksi juo. Ja se syy tulee AINA itsen ulkopuolelta!

Alkoholismi on aivojen sairaus, sieltä se tulee. 

Suomalaisilla se on kansantauti, liekö enää montaakaan tervettä aikuista?

Vierailija
13/13 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä tule kuin järkyttävä väsymys, eikä kännikään ole enää kiva. Välillä lomalla olen ottanut viikon ryyppyputkia, tosin siten että olen aina selvittänyt pääni ennen seuraavan päivän eka drinkkiä. Välillä kokeillut "jatkaa" juomista siitä aamukännistä ja olen nukahtanut sit tosi aikaisin ja nukkunut vähintään kellon ympäri. Ärsyttää jatkuvassa dokailussa myös, kun aivot ei toimi.

Miksi siis haluatte olla 247 kännissä?[/q

Juomisen alkusyihin sen kummemmin kantaaottamatta, kun alkoholisoituminen on tapahtunut ja juomiskausi päällä, niin kännissä pysytään vieroitusoireiden loitolla pitämiseksi. Ei ole enää hauskanpitoa. Olessa pahimmillani, heti kun heräsin hoipertelin jääkaapille ottamaan 2-4 tölkkiä olutta ja menin sänkyyn juomaan ne. Joskus taas join ykkösellä tuopillisen vahvaa viiniä ja se olikin paras päivän käynnistäjä. Se on kuin taikuutta miten kuoleman kielistä noin 60-90 sekunnissa on taas täysin iskussa.