Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Miten sinä voit palata sinne sivistyksen ulkopuolelle!?
Auttakee joku mun tyttöö! Voi Lellu, mihin sä oot joutunu! Piloil tää on koko homma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä aina välillä ehdotellaan Jonia ja Sergeytä Kallelle mieheksi. Ihan naurattaa ajatellakaan. Kalle ei vilkaisi kumpaan päin eivätkä he Kallea päin. Joku Laitela kauneusleikkauksia tehneiden poikien kanssa? Hohhoijaa ei ikinä toteutuisi tommoinen kombinaatio kenenkään unissakaan. Mitenkään päin :D
Hienoa, että tiedät fiktiivisen hahmon seksuaalisista mieltymyksistä kaiken.
Eikö tää muutenkin oo vähän outo asetelma kun on fiktiivihahmo ja oikeat ihmiset. Joku Joni ois räntännyt varmaan Kallen jo pahasti ikävillä sanoilla. 😅
Mä selviin kyllä. Mä teen abortin ja sitten hankin lääkityksen. Sitten duuni ja asunto... ei, tää on ihan mahdotonta! Mä en oo syönykään mitään.
Toivottavasti Elina ei eksy kannibaaliheimon kynsiin!
Eva Tamminen kirjoitti:
Mä selviin kyllä. Mä teen abortin ja sitten hankin lääkityksen. Sitten duuni ja asunto... ei, tää on ihan mahdotonta! Mä en oo syönykään mitään.
Synnytä se lapsi niin ne hankkii sulle asunnon. Ja pysy erossa meistä.
Ei hätää Toivo, jos voitin Noelin, niin mä voitan tän erämaankin. Vielä mä sut löydän ja me alotetaan uus elämä.
Piloil tää on koko ohjelma!
Benjamin Autio kirjoitti:
Toivottavasti Elina ei eksy kannibaaliheimon kynsiin!
Mä syön sut tänä yönä elävältä! 🥵
Kannattaa hankkia lähestymiskielto Evalle. Se varmasti kerjää nyt vähän joka paikassa.
Ihmisen syöminen on väärin!
Suolikaasuista viikkoa tiedossa?
Eva voi tulla asumaan mun luo jos suostuu seksiorjaksi onlyfans videoille.
Joo mä tuun, ihan mitä vaan että mä selviin!
Huomenna mä karkaan täältä mummolasta.
Helena Kuula kirjoitti:
Ihmisen syöminen on väärin!
Jos eläinten siis lihan syöminen on ympäristörikos, niin ihmisen syönti ei, meitä on liikaa.
Tuolla vilahti tummapoika, Salme!
No nyt mulla on aikaa ettii ainaki äitii ku Ilo vietiin.
Hyppäsin laskuvarjolla Toivon perään. Olen nyt vähän samassa tilanteessa kuin isä aikoinaan.