Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Siis mitä Nadjalle, Toivolle ja Ilolle on käynyt? Herranjumala, mun lapsenlapseni pudonnu koneesta!? Äkkiä soitto Ressulle. Tietääkö Nella?
Isabella käy juustokaupassa: "Camembert-juustoa, kiitos!"
Salme Hämäläinen kirjoitti:
Anni Vaalanne kirjoitti:
Meillä on Rebecan kanssa täällä hyvä olla.
Saako täti liittyä seuraanne?
Uskalla vilkaistakaan tänne ja aseeni laulaa. Johan tekin saitte yhden lapsen! Rebeccaan ei syntiset näppinne koske.
Kari Kinnaslammen esittämä kaviaarikauppias raivostuu Dahlialle: "Mä en voi revetä sun vaatimuksiisi!"
Vierailija kirjoitti:
Isabella käy juustokaupassa: "Camembert-juustoa, kiitos!"
Oocca vua!
Mun pitää keksiä miten pakenen pois mummun luota.
Viiniä ja juustoa, mikä taivaallinen yhdistelmä!
Kuulehan Salme, pitäisikö meidän laajentua ulkomaalaisiin?
Auttakaa mua nyt joku! Mä menetin kodin, miehen ja molemmat tyttäret! Mitä mä oon tehny ansaintakseni tän kaiken? Täällä ulkona on niin kylmäkin.
Pitkän ikäni salaisuus lasillinen sherryä päivässä!
Veli Haapala kirjoitti:
Kuulehan Salme, pitäisikö meidän laajentua ulkomaalaisiin?
Ehdottomasti. Aletaan heti katsella.
Eva Tamminen kirjoitti:
Auttakaa mua nyt joku! Mä menetin kodin, miehen ja molemmat tyttäret! Mitä mä oon tehny ansaintakseni tän kaiken? Täällä ulkona on niin kylmäkin.
Uuu mitkä tissit!
Eva Tamminen kirjoitti:
Ismo-sedällä on aina paikka, jonne kaikki kauniit naiset pääsevät kutvanoimaan!
No johan tulee viestiä! Joku selvästi tykkää rentoutua sunnuntai iltana roolipelin äärellä. Huvinsa kullakin.
Tämä vaikuttaa pattitilanteelta!
Miksi täällä aina välillä ehdotellaan Jonia ja Sergeytä Kallelle mieheksi. Ihan naurattaa ajatellakaan. Kalle ei vilkaisi kumpaan päin eivätkä he Kallea päin. Joku Laitela kauneusleikkauksia tehneiden poikien kanssa? Hohhoijaa ei ikinä toteutuisi tommoinen kombinaatio kenenkään unissakaan. Mitenkään päin :D
Saako täti liittyä seuraanne?