Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Minä leikin nuorena äitinä Sirkuspelle Hermannin kanssa.
Että mä nauran mutsille! Tai siis Evalle. :D
Kai sä sen tiedät, jos kerran sen tunnet.
Ahaa taas täällä alettiin halveksumaan. Mikäs siinä että hyppään parvekkeelta alas.
No niin, kunnolla oikein syvälle, hiljaa hyvä tulee. Aaahhh, enpä oo pitkään aikaan saanu, varsinkaan näin tiukkaa. Uuuuhhh!
Faija, joku kai raiskaa Evaa tuolla pihalla. Mut joo, mä meen nukkuu, öitä.
Tämä sininen talo on oikein hieno uusi paikka uudelle Ismon siniselle ruokapuodille!!
Noniin, täällä olisi sitä herkullista sme... Mitä pirua täällä on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
No johan tulee viestiä! Joku selvästi tykkää rentoutua sunnuntai iltana roolipelin äärellä. Huvinsa kullakin.
Kerrankin ulkopuolisen kommentti jossa ei haukuttu. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä aina välillä ehdotellaan Jonia ja Sergeytä Kallelle mieheksi. Ihan naurattaa ajatellakaan. Kalle ei vilkaisi kumpaan päin eivätkä he Kallea päin. Joku Laitela kauneusleikkauksia tehneiden poikien kanssa? Hohhoijaa ei ikinä toteutuisi tommoinen kombinaatio kenenkään unissakaan. Mitenkään päin :D
Mutta joskus vastakohdat vetää toisiaan puoleen. :D
Auttakaa, soittakaa apua, nopeesti!!
Antakaa mun olla! Suolikaasut on täysin luonnollinen asia. Jokainen meistä pieree ja sillä sipuli. Mä en ole syyllistynyt mihinkään laittomaan, ainoastaan piereskelyyn. Sentään en ole juomassa viinaa jossakin räkäisessä kuppilassa. Parempi olla kotona piereskelemässä ja syömässä isän voileipiä. Sitä paitsi, Sampolla on pierufetissi. Sori vaan, piti se nyt ääneen sanoa.
Eva teki rikosilmoituksen. Taidanpa olla vähän pahis ja piilottelen koko juttua vittuilakseni.
Rakas! Ulla! Aaaaaamdkdkkd! 🦖
Mä sain sieltä mieheltä seksitaudin! Ja taidan olla raskaanakin! Helvetin helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä aina välillä ehdotellaan Jonia ja Sergeytä Kallelle mieheksi. Ihan naurattaa ajatellakaan. Kalle ei vilkaisi kumpaan päin eivätkä he Kallea päin. Joku Laitela kauneusleikkauksia tehneiden poikien kanssa? Hohhoijaa ei ikinä toteutuisi tommoinen kombinaatio kenenkään unissakaan. Mitenkään päin :D
Hienoa, että tiedät fiktiivisen hahmon seksuaalisista mieltymyksistä kaiken.
Teresa Ala-Uotila kirjoitti:
Liittykää lepakkoleiriin!
Ootkos taas vähän lutkutellu Kirsin pillua mitä?
Mä eroan Kallesta. En jaksa sen pieruja.
Irti musta! Irti! Äääähhhh! Apua! Auttaakaa joku! Mmmmhhhh!!!!