Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Evasta. Masennun kun hän saa kaikenlaisia loukkauksia osakseen.
Jokos oot pannut Evaa? Haisiko sen emätin silakalle?
Kalle on lääkäri. On se siltä osin fiksu. Muuten elämässään turhan naiivi.
Kallen ja Evan hajuhullut 🤣
Nyt moukaroin Amandan kumisevia portaita.
Kallelle sopiva häämatka on eheytysleirille.
Petyin kun Lasse ei ampunut Kristiania eikä Evaa hirvikiväärillä.
Vierailija kirjoitti:
Kallelle sopiva häämatka on eheytysleirille.
Siellä voi saada parasta homoseksiä! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olet samanlainen pettäjä kuin Eva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olet samanlainen pettäjä kuin Eva.
Kaikille jotakin.
Ajatelkaa 10 vuotta taaksepäin. Laskeuduttiin Siperiaan. Nyt vaan salaillaan ja pannaan seinille.
Kaikki syntiset ja sairaat pannuhuoneeseen mars!
Kalle on ollut kohta 20 vuotta sinut oman homoutensa kanssa. Kukaan täysjärkinen lähte mihinkään eheytysleirille. :D Tietysti olen joskus pohtinut, että Kallen naiiviuden takia voisi helposti olla uskonlahkon höynäytettävissä. Esimerkiksi jos kaikki luotto menee läheisiin ja päätyy keskustelemaan sattumalta jonkun uskovaisen kanssa, joka esittää suvaitsevaista mutta samalla manipuloi niin, että Kalle itsekin kuvittelee pitävänsä naisista. Tahdonvoima voi olla suuri. Kunnes totta kai herää tyhmyyteensä ja todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kalle on ollut kohta 20 vuotta sinut oman homoutensa kanssa. Kukaan täysjärkinen lähte mihinkään eheytysleirille. :D Tietysti olen joskus pohtinut, että Kallen naiiviuden takia voisi helposti olla uskonlahkon höynäytettävissä. Esimerkiksi jos kaikki luotto menee läheisiin ja päätyy keskustelemaan sattumalta jonkun uskovaisen kanssa, joka esittää suvaitsevaista mutta samalla manipuloi niin, että Kalle itsekin kuvittelee pitävänsä naisista. Tahdonvoima voi olla suuri. Kunnes totta kai herää tyhmyyteensä ja todellisuuteen.
Vielä jos se on homo itse joka pyörittää eheytystoimintaa.
Johannes Rintala kirjoitti:
Kaikki syntiset ja sairaat pannuhuoneeseen mars!
Minä en enää ole sinun alistettavissa! Lopettaisit muidenkin vainoamisen!
Kirkon piireissä pyörii oikeastikin paljon "ex-homoja", alkoholisteja, päihdekäyttäjiä, vankeja kuten Aaro.
Vierailija kirjoitti:
Kirkon piireissä pyörii oikeastikin paljon "ex-homoja", alkoholisteja, päihdekäyttäjiä, vankeja kuten Aaro.
Aaro ei olisi ollut varmasti Dahlian kanssa jos ei olisi menettänyt muistiaan. Dahlia ei mihinkään satukirjaan uskoisi.
Olen oikeasti hetero. Näyttelen homoa.
Kalle Laitela kirjoitti:
Olen oikeasti hetero. Näyttelen homoa.
Miks sä sit kyllästyit muhun?
Masennun kun eivät lähde pois.