Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Nyt puhuu Sarita Harma: "Minun työni on tuhottu!"
Mä en anna sun tuhota mun työni tuloksia!!
Vierailija kirjoitti:
Kallehan kai retkahtaa, että sitä ootellessa. Niille joille se on olennaisesti kiinnostavaa. Sampon näyttelijällä oli sormus toukokuussakin ja Kristian oli Moosen paidassa. Sen takia eroa ei tule eikä Kristian lähte mihkään.
Kyllä Kristian on lähdössä
Camilla Mustavaara kirjoitti:
Camilla mä rakastan sua!
Tyhmä vammainen ja paska ohjelma. Ei sille mitään voi.
Mä tuun ryyppäämään ja vanerit kumoon kaadan.
Lasse Sievinen kirjoitti:
Camilla Mustavaara kirjoitti:
Camilla mä rakastan sua!
Painu sä Sievinen tiehes! Mä rakastan Camillaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallehan kai retkahtaa, että sitä ootellessa. Niille joille se on olennaisesti kiinnostavaa. Sampon näyttelijällä oli sormus toukokuussakin ja Kristian oli Moosen paidassa. Sen takia eroa ei tule eikä Kristian lähte mihkään.
Ihan miten vain, mutta Kristian ei ole poistumassa. Kertonut monessa haastattelussa kuinka lentää syksyllä Lontoo-Helsinki väliä elokuvan että Salkkareiden takia. Sitä paitsi Nellan, Evan ja Kristianin näyttelijät aikovat pitää paluuliven kun ilmeisesti ensi viikolla pääsarjan kuvaukset alkavat. Eli kolmikko jatkaa kuvauksissa.
Mitä nämä sarjan nuoret aikuiset tekee työkseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan miten vain, mutta Kristian ei ole poistumassa. Kertonut monessa haastattelussa kuinka lentää syksyllä Lontoo-Helsinki väliä elokuvan että Salkkareiden takia. Sitä paitsi Nellan, Evan ja Kristianin näyttelijät aikovat pitää paluuliven kun ilmeisesti ensi viikolla pääsarjan kuvaukset alkavat. Eli kolmikko jatkaa kuvauksissa.
Surkea tilanne, että Camilla poistui eikä Beige ole vieläkään tullut osaksi juonikuvioita, mutta panoppikolmikon kuviot jatkuvat vaan jatkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin hän ilmoittaa mutta lähteekö? Ei !
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kalle on tyhmä
Kalle on mun yksi lempihahmoista. Myönnän että nää kommentit menee välillä ihon alle.
Tykkään Evasta. Masennun kun hän saa kaikenlaisia loukkauksia osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle on tyhmä
Kalle on mun yksi lempihahmoista. Myönnän että nää kommentit menee välillä ihon alle.
Kallen olisi pitänyt lähteä Larin kanssa ulkomaille eikä jäädä kaikella epäonnella ja alkoholismilla pilattavaksi.
Kartanon pitää tulla syksyn aikana tai muuten ei ole enää mitään toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Kalle on tyhmä
Homous tyhmentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle on tyhmä
Homous tyhmentää.
Tavalliset heterot ei ymmärrä mitään.