Purra ja Rantanen ilmaisen shamppanjan äärellä.
Kommentit (17)
Työttömänä sun on hyvä seurailla noita. Pyydä eläköitynyt naapurin mies mukaan 😄
Olikohan 800 euron shampanjaa? En usko, että Purra halvempaan edes vilkaisee, saati maistaakaan.
"Työttömänä sun on hyvä seurailla noita. Pyydä eläköitynyt naapurin mies mukaan"
Miksi olet palstalla klo 10:49? Kirjoitteletko työpaikastasi? Toinen vaihtoehto, että työsi on persujen trollitoimiston trollina ja päivä alkanut jo klo 7.00, kun palstalle pääsi.
Miksi jätit SDP edustajat mainitsematta.
Oletko pietarin trolleja vai?
Kyllähän Persulle kelpaa kaikki mikä on ilmaista. Ja varsinkin ilmainenskumppa maistuu Riikkulille.
Vierailija kirjoitti:
Työttömänä sun on hyvä seurailla noita. Pyydä eläköitynyt naapurin mies mukaan 😄
Onneks Riikkuli ja Rantanen varmasti mietti skumpalla kuinka hankitaan ne 100 000 uutta työpaikkaa.
Riikan ainut CV-merkintä on vuosien loisiminen niin mitä voi odottaa?
Mishtä shellaista shamppanjaa shaa?
Ralliskumppailun jälkeen voipi olla ralliraitaa pikkareissa
Onko Peltokankaalle Jyväskylässä oma kortiton erikoiskoe?
Kyllä ralleissa aina yksi hattaranmyyjä tarvitaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks Riikkuli ja Rantanen varmasti mietti skumpalla kuinka hankitaan ne 100 000 uutta työpaikkaa.
Riikkuli oli pyytänyt palkitulta taikurilta 100 000 uutta työpaikkaa sekä euronpensaa.
Vierailija kirjoitti:
Etteks te tiedä kuka mä oon Immonen kartanlukijana.
Vetikö Ritu taas samppanjan voimin sen perinteisen foxtrotin mitä Lohjan torilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etteks te tiedä kuka mä oon Immonen kartanlukijana.
Kartturin olisi hyvä olla selvinpäin, mutta vetäähän persut monessa muussakin asiassa mutkat suoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vetikö Ritu taas samppanjan voimin sen perinteisen foxtrotin mitä Lohjan torilla?
Haukkui espanjalaiset pikku sooseissaan. Paransi suomikuvaa maailmalla.
Pulla ja Rantapallo taas persselöimässä.