Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Koska ritari Joonatan parittelee äiti Evaa?
Koska Nella ottaa Kristianilts poskeen.
Vierailija kirjoitti:
Kristianin matkakohde on hissisippi. Tässä jaksossa Kristian ilmeisesti poistuu sarjasta. Mooseen tulee pari karpaasi, voivat olla JP:n torpedoja. Outoa vaan, että miks ne on kiinostunut Kristianista, eihän se tiedä mitään JP kuvioista kuten Henrik. Kristianin viimeinen kohtaus lienee toi hissi. Sitten Kristian katoaa kuin Mississippi joen soille ja rämeille. Sillä ilmeisesti viitataan hissisipillä. Kaikki tietysti luulee, että Kristian on lähtenyt esim. Tallinnaan.
Nököhammas dokaa ja sammuu hissiin. Lonksuleuka löytää ja vie kotiin. Hässivät. Sen pituinen se.
Koska Henrik ja Daniela hässii toisiaan peppuun.
Kyllä tulevat jaksot sisältää paljon väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä Sampo teki niillä kavallusrahoills? Asuu kimppakämpässä ja valitti rahapulaa?
Ei ilmeisesti yhtään mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Heivatkaa tuo Uotila hemmettiin sarjasta!
Sami on näyttelijä! Hietasen ja Kajandereineen vois kyllä heivata.
Piti lisätä hy_vä mutta tämä palsta ei päästä mitään läpi...
Anteeksi. Minä Pieraisin . 🤮
Ullalla oli Dahlian klipsikorvakorut jo ennen Dahliaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska Henrik ja Daniela hässii toisiaan peppuun.
JP hässii Henua peppuun tai toisin päin. Aah miten kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Jessus kun noiden Kallen ja Sampon replikointi on pateettista ja ennenkaikkea imelää.
Mistä Kari tietää, että Sampo on homo? Eihän se ole nähnyt Kallea ja Sampoa sillain yhdessä että homman luonne olisi tullut selväksi. Olen odottanut Karin reaktiota ja se oli vain vaisu kommentti "hinaajasta". Näkyy aikakausi, homoista ei uskalleta enää kirjoittaa värikkäämmin edes Kari Taalasmaan suuhun. Gunnarkin lässytti Sampon biseksuaalisuudesta. Eihän Gunnar myöskään pitäisi olla asiasta tietoinen. Sampo ole mikään bi kuin ehta homo. Sampolla ole ollut Cindyn jälkeen mitää naisten kanssa, vain miesten.
Mitään kolmatta miestä ei ole.
Aaron olisi aika palata Kallen ullakkoasuntoon. Kohta Sampo tuodaan Laiteloille. Eikös Hanin 6kk ala olemaan täynnä.
Ärsyttää kun tietää, että ritari Joonatan tarjoaa turvaa ja ymmärrystä Evalle. Kohta Joonatan ja Eva "lähentyvät" ja voi vain arvata, kuka "lähentyy" Karia kohtaan.
Mites Sabrina ja muut naiset? Sampo ei silti ole bi vaikka itsekin sanonut? Violan lesbous taas oli outoa Benkun ja Severin jälkeen. En usko että puhtaasti lesbo olisi niin innoissaan poikien kanssa harrastamaan seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Koska Nella ottaa Kristianilts poskeen.
Liian heteroa. Pitää tapahtua miesten välillä.
Mä annan sille Noelille sellasen suihinoton että se saa vaan uneksia paremmasta.
Tulee, tulee maitoa. Pili pili pom.
JP:täkin janottaa pilipili pom pom pom.
Paula Sievinen kirjoitti:
Hiljaa!!!!
Mä olen lesbo, lesbo, lesbo, lesbo!!!
Kallen iso ja likainen muna 🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤢🤢
Koska Eetu parittelee Nellaa?