Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Ulla vaan mainitsi Kallelle saunassa että siellä ei ole mitään sellaista mitä en ole aikaisemmin nähnyt, pyllyskin olen pyyhkinyt useampaan otteeseen :D
Tää on kyllä hauska. Ja päälle kännilaulut 😂
Minä r a k a s t e l e n ketä minä tahron ja ä m m ä t ne ei voi estää!!
Henkka pitää rytmikkään äännähdyksen suihinotossa.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Tahron? Ulla on Helsingistä! Hyvänen aika sentään, ei täällä tuollaisia puhuta.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Tahron? Ulla on Helsingistä! Hyvänen aika sentään, ei täällä tuollaisia puhuta.
Joku esiintyy minuna, sehän on identiteettivarkaus!! Täytyy löytää Linda, tämä asia on tutkittava!
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huippu on kyllä tuo Aaron asuminen Laiteloilla ja kaupan pyörittäminen. Ihan kuin Aaro ei voisi muuttaa jo omaan kotiinsa. Saahan sitä vertaistukea suoraan haettua ovikelloa soittamalla jos tarve tulee. Ismo on nähnyt kuinka Aaro ex-psykopaattina on kidnapannut puolet rapusta ja tehnyt pahoja asioita. Nykyisin Aaro antaa Ismolle vinkkejä Sampon suhteen ja bunkkaa sohvalla. Ismon kanssa kokosivat taas palapeliä.
Niin on. Eihän Ismo ja Aaro edes olleet mitään tuttuja tai ystäviä. Tiesivät kyllä toisensa mutta siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Henkka pitää rytmikkään äännähdyksen suihinotossa.
Täällä fantasioidaan aina niistä jotka ei oo homoja 😅
Vierailija kirjoitti:
Ismo olisi voinut pistää Sampon maksamaan rahasummaa jotenkin takaisin.
Nyt olis JP:stä hyötyä, sehän voisi uhkailla Sampoa
Sauli Niinistö avoimena salaisesta piirteestään: "Suuttuessani heittelen seinällä olevaa Marko Äijön julistetta Salatut Elämät DVD-kaseteilla!"
Salkkareiden kuvauksissa sattui erikoinen välikohtaus: "Se haisi todella pahalle!"
Muistivat sentään Severin kummit.
Ei ei ei. Kun se mun biologinen äiti kuoli, mutta adoptioäiti oli lempeä ja huolehtivainen.
Ettäs kehtasi Ismo valehdella Mirolle ja Oonalle äidistään!
Salla Mattila kirjoitti:
Ettäs kehtasi Ismo valehdella Mirolle ja Oonalle äidistään!
Ja Aaro sano mulle että sen tytärren nimi on Jenna! Ei täällä voi luottaa kehenkään!
Mutta sehän me tiedetään että Nadja on oikeasti Rebecca! Se on herran totuus!
Tiedän, että Camillan adoptoikuvio ei oo monen lemppari, mut mietin kuka ois Camillan biologinen isä. Jospa Gunnar onkin Camillan biologinen isä. Tuula Rautio onkin Dahlian sisko. Köyhän maalaisperhe Raution tyttäret kilpailivat Gunnarin suosiosta. Tuula ehti ensin ja pamahti paksuksi. Dahlia kuitenkin vokotteli Gunnarin itselleen Tuulan raskausaikana. Camilla syntyi mutta Tuula joutui vankilaan. Dahlia adoptoi Camillan. Gunnar ja Dahlia eivät kertoneet totuutta, koska Camilla syyttäisi Dahliaa perheenrikkojaksi.
Hah hah, meijän hieno Camilla kuuluukin vaan tavallisen kauppiaan sukuun!
Ei ole serkuista tai kummeista mainintaa ollut. Ihme ettei Elinan, Karin, Kallen osalta näitä tiedetä.