Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Lavasteen purkujankkaus jatkuu niin kauan että joku vanha vanerikoppi on purettu pois.
Kaiken huippu on kyllä tuo Aaron asuminen Laiteloilla ja kaupan pyörittäminen. Ihan kuin Aaro ei voisi muuttaa jo omaan kotiinsa. Saahan sitä vertaistukea suoraan haettua ovikelloa soittamalla jos tarve tulee. Ismo on nähnyt kuinka Aaro ex-psykopaattina on kidnapannut puolet rapusta ja tehnyt pahoja asioita. Nykyisin Aaro antaa Ismolle vinkkejä Sampon suhteen ja bunkkaa sohvalla. Ismon kanssa kokosivat taas palapeliä.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huippu on kyllä tuo Aaron asuminen Laiteloilla ja kaupan pyörittäminen. Ihan kuin Aaro ei voisi muuttaa jo omaan kotiinsa. Saahan sitä vertaistukea suoraan haettua ovikelloa soittamalla jos tarve tulee. Ismo on nähnyt kuinka Aaro ex-psykopaattina on kidnapannut puolet rapusta ja tehnyt pahoja asioita. Nykyisin Aaro antaa Ismolle vinkkejä Sampon suhteen ja bunkkaa sohvalla. Ismon kanssa kokosivat taas palapeliä.
Ihan tyhmästi kirjoitettu kaikki jutut muutenkin.
Nyt menee toimiston tuoli vaihtoon. Se paskan haju ei lähde siitä millään.
Ismo olisi voinut pistää Sampon maksamaan rahasummaa jotenkin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ismo olisi voinut pistää Sampon maksamaan rahasummaa jotenkin takaisin.
Työllä Delismossa pullanpaistajana.
Mä paskansin niihin Delismon pähkinäpusseihin. Olin humalassa.
Noel Axelsson kirjoitti:
Nyt menee toimiston tuoli vaihtoon. Se paskan haju ei lähde siitä millään.
Hahaha, että mun olis pitänyt nähdä tää tilanne kun sä vaikeroit siellä ja ulostat lahkees täyteen.
No niinpä. Taas tuli paskat housuun. mä meen vaihtamaan vaatteet ja pesulle.
Kalle Taalasmaa kirjoitti:
Mä paskansin niihin Delismon pähkinäpusseihin. Olin humalassa.
Tässä on Tarkastaja Leimonen. Teille on langetettu sakkorangaistus elintarvikkeiden pilaamisesta.
Lähtiköhän se yksi kirjoittaja ketjusta, joka sanoi että on tosi herkkä tai fobinen ulostejutuille. Ei tosin pyytänyt ketään lopettamaan mutta ois ollut ehkä hänen kannaltaan kiva jos olisi voinu kunnioittaa sitä. Kun kerta ei itsekään määräillyt. Mälsää jos joku joutuu poistumaan sen takia, että ulosteet on ketjun pääaihe. Ehkä roolipelin ei tarvitsisi aina mennä tänne samalle paskat housuun tasolle. Muuten ei haittaa kyllä
Vierailija kirjoitti:
Lähtiköhän se yksi kirjoittaja ketjusta, joka sanoi että on tosi herkkä tai fobinen ulostejutuille. Ei tosin pyytänyt ketään lopettamaan mutta ois ollut ehkä hänen kannaltaan kiva jos olisi voinu kunnioittaa sitä. Kun kerta ei itsekään määräillyt. Mälsää jos joku joutuu poistumaan sen takia, että ulosteet on ketjun pääaihe. Ehkä roolipelin ei tarvitsisi aina mennä tänne samalle paskat housuun tasolle. Muuten ei haittaa kyllä
se lähti varmaan itsekkin paskalle eikä ole palannut xD
Majatalo Amanda, ne kumisevat portaat todellakin purettu on.
Omistaako Tanja vielä Happy Homesin?
Vierailija kirjoitti:
Omistaako Tanja vielä Happy Homesin?
Mulla on mielikuva että ei mutta Wikipediassa ei mainittu kuin myyminen Tanjalle. Muistelin että Jarkko olisi joskus puhunut jotain Tanjan myyneen sen. Mikäli ei ihan sarjassa aikaisemmin käynyt ilmi.
Ei uskoisi että Johanna Raunio on Koveroa vanhempi.
Mä lohdutan Krisua peliluolassa.
Ehkä siinä koulun paikalla on joku Rantabaarin lavaste.