Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Sirpa oli parempi hahmo kuin Marika.
Enää 8 tuntia ja 21min niin pääsee katsomosta katsomaan Salkkarit
Laiteloiden tarina pysähtyi Ismon syöpään.
Huvilakadun sinisestä talosta rakennetaan ulkolavaste: "Ismon uusi kauppa on Pihlajakadulla!"
Vierailija kirjoitti:
Enää 8 tuntia ja 21min niin pääsee katsomosta katsomaan Salkkarit
Huonousvaroitus!!
Miten näin ahtaalla käytävällä on voitu kuljettaa potilaita päivystykseen? Täähän rikkoo kaikkia turvallisuusmääräyksiä!?
"Yhdynnät jatkuvat läpi syksyn" - Näin sarjan käsikirjoittaja kommentoi fanipalautetta
Ketä mä laitan hiljaiseksi.
Minna Laurikainen kirjoitti:
Ketä mä laitan hiljaiseksi.
Mua sun on turha yrittää. Me lähdetään nyt Suomeen ja sä istut kiltisti sulle annetun tuomion.
Laiteloiden tilanteesta voi syyttää vain käsikirjoittajia. Ismolla ei ole vuosiin ollut enää mitään kunnon omia juonikuviota. Liihottelee vain Kallen elämässä mukana tai sekoilee Sievisen Lassen kanssa. Pidän Hanista, se tuo omanlaista värikkyyttä Laitelan porukkaan. Kyllä tuollaisia salalapsia paljastuu valitettavan useasti. Sen sijaan Kallen tarinat toistavat vuodesta toiseen samaa kaavaa. Ensin oli Lauri jota Ismo vihasi ja paljastui Sabrinan vainoajaksi. Sitten tuli Petri ja Ismo inhosi sitä alkoholismin takia. Sampon kanssa kaikki oli hyvin, mutta nyt Ismo vihaa Sampoakin. Ajan kysymys koska Kalle saa tietää ja taas kaikelta putoaa pohja. Petrikin palaa takaisin. Sen sijaan että Kalle alkaisi tekemään tutkimustyötä lääkkeiden parissa tai vaikka pysyisi kuivilla ja alkaisi jonkun nuoren tytön tai pojan tulihenkilöksi pitämään toinen ihminen kuivilla ja irti alkoholista.
Ihanaa, että mun ei tarvitse enää kiertää montaa korttelia, vaan tää kauppa löytyy täältä meidän kotikadulta!! Nyt pullatkin valmistuu nopeammin!
Ja osa on toivonut Kallelle vuosia lasta. Sarja tykkää yllätyslapsista joten sellainenkin kävisi. Ehkäpä sen jälkeen Kalle ei sortuisi niin helposti kun olisi vastuu toisesta ihmisestä tai ylipäätänsä. Riippuu lapsen iästä.
Vierailija kirjoitti:
Ja osa on toivonut Kallelle vuosia lasta. Sarja tykkää yllätyslapsista joten sellainenkin kävisi. Ehkäpä sen jälkeen Kalle ei sortuisi niin helposti kun olisi vastuu toisesta ihmisestä tai ylipäätänsä. Riippuu lapsen iästä.
Hani on Kallen tytär, ei minkään kumi-Kalervon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
boksereilla tai ilman, taso romahtanut
No on. Jos vertaa Sampoa ja Laria niin onhan siinä iso ero. Tai vaikka Lari ja Petri.
Tai sitten Kallekin on vain kasvanut ihmisenä eikä enää pääasiassa tarkastele pelkkää ulkonäköä.
Kylläpä ne portaat kumisivat. Hyvää työtä Mirja, että sä oot auttanut tässä purkamisessa!!
Se on kohta Ulla Taalasmaan pullat paisteltu viimeisen kerran!! Mulla on mitta täynnä!!
Minna Laurikainen kirjoitti:
Se on kohta Ulla Taalasmaan pullat paisteltu viimeisen kerran!! Mulla on mitta täynnä!!
Sinä mielisairaalasta karannut pyryharakka soitat sitä suutasi pahemman kerran!! Kultainen ase laukeaa ja se on sinun viimeinen kerta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hani on Kallen tytär, ei minkään kumi-Kalervon.
Olin varma että näin ois alun sekoiluiden jälkeen käynyt mutta tuskin enää. Hani on jo leimaantunut Ismon siskoksi vaikka en kykenekään näkemään Hania Kallen tätinä vaan ajattelen monesti vahingossa siskona vähintään.
Käsittääkseni koulun lavasteet sijaitsevat muualla kuin alakerran studiohallissa. Osa käytävistä kun on ihan aitoja joten luokkahuonekin taitaa olla olemassa tai sen ainakin saisi äkkiä pystyyn jos vain haluaa kuvata siellä. Aika jännä kun jokin aika sitten nimenomaan jankattiin että koulu pitää saada äkkiä pois koko sarjasta...
Kajandereissa ei ole koskaan ollut mitään hyvää. Pelkkä täyteperhe Honkasineen.