Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampossa ole mitää kiihottavaa, oli boksereissa tai ei.
Ei niin. Miten Kalle on mennyt Larista Sampoon?
Niinpä. Mielestäni Kalle ei ole edelleenkään kovin rakastunut Sampoon. Jotenkin ihmettelen miten Kallella on niin surkea harkintakyky. Siis heti naimisiin vaikka seurustelua ei ole takana paljon mitään?
Kalle on toki nopea rakastuja mutta tämä nykyinen touhu on mennyt jo todella typeräksi. Tuo Ismon luona asuminen on kaiken huippu.
Ismo tekee peräkammarin Kalle-pojalle voileipiä. Ei voi semmosta luksusta hylätä 😁
Noel ja Eva yhteen! Kuumaa seksiä!
Mä voin tulla auttamaan Amandaan uudistusprojektiin. Voin heittää ne vanhat pöydät pois. Tai sitten Noelin kanssa panna ne hajalle.
Mä kaappaan Toivon. Pelastan Nadjan samalla.
Jos Nella ei anna anteeksi, niin viettelen Eetun. Osaan mäkin pelata likaisesti!
Rummukaisen Raisa on siis isä???
Tuleeko Rummukaisen Raisa kertomaan Taalasmaille että korjaamon pitäjä on kuollut?
Mies 32 kirjoitti:
Noel ja Eva yhteen! Kuumaa seksiä!
Noel ja Tamara on parempi, kun se harjanvarressa roikkuva hiustenpidennys.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaako Henu Krisulle lohtuseksiä, vaikka suu tai käsikivaa?
Krisu ottaa Henrikiltä suikkiin.
Noel Axelsson kirjoitti:
Kohta pääsee rummuttamaan Raisaa! Mulla on kuulemma hyvä rytmitaju! 😄
Mulla on paras rytmitaju. Olen mä sentään Tähtikuvion pomo.
Vierailija kirjoitti:
Aikooko Salla hommata kämppää vai aikoooko asustella vauvansa kanssa Amandassa?
Amanda pitäisi purkaa että mahtuisi uudet asunnot ja paikat.
Vierailija kirjoitti:
Pahviseiniä enemmän häiritsee Amandan ikkunat. Ne ei ole koskaan kunnolla kiinni. Nytkin talvi ja muka raollaan. Tai Laiteloiden telkkarin merkin päällä oli teippiä ja Kajanderin ullakkoasunnon keittiön tason "marmori" fiksauksien reuna repsotti. En ees muista onko se aina ollut sellainen vai kiinnitintö vasta huomiota.
Amandan huoneen ikkunoissa häiritsee ettei niistä näy mitään. Ravintolan puolelta sentään näkymiä, mutta muualta ei.
Täytyy sanoo, että salkkareita katsoi suht mielellään vielä kaudella 2019-2020. Senjälkeen karseeta kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoo, että salkkareita katsoi suht mielellään vielä kaudella 2019-2020. Senjälkeen karseeta kuraa.
Samaa mieltä! Pandemia sotkia kaikkea. Varmasti vaikutti myös budjettiin. Ainakin nyt tuntuu että säästöt on suuria, varmasti aiemmin myös säästöjä tullut.
Jotenkin tuli noista pressikuvisra semmonen olo ettei vaan Akille tulis vauvakuumetta. Ja sitten Cindy ei ihan ostaiskaan tätä ideaa siitähän saataiskiin mielenkiintoinen juonikuvio
Mirja Mäkimaa kirjoitti:
Nyt kaatuu seinät!
Sä olet jotenkin tutun näköinen!?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuli noista pressikuvisra semmonen olo ettei vaan Akille tulis vauvakuumetta. Ja sitten Cindy ei ihan ostaiskaan tätä ideaa siitähän saataiskiin mielenkiintoinen juonikuvio
Cindy vahvasti vannotti Tuukalle ettei halua lapsia. Sitten kun lapsia oli niin molemmat kuolivat. Toinen oli sairas ja toinen jäi auton alle.
Tässä. Mä olen sun isäs!