Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ismo Laitela kirjoitti:
Huhuu, onks täällä ketään!?
Kädet ylös!
Elsa Toivio kirjoitti:
Ismo Laitela kirjoitti:
Kädet ylös!
Nosta itse kätesi ylös!
Eikun ensin tämä ja sitten ne kynnet.
Jenni Vainio kirjoitti:
Ja tommosta mömmöö sä et mun naamaan laita!! Etkö sä uskö!? Ja minuun naamaan ei tommosia epämääräsiä mömmöjä laiteta!
Vierailija kirjoitti:
Kallen iso lemuttava muna🤢
Ei kukaan kävisi lemuavan lääkärin vastaanotolla.
Missä oikeassa sairaalassa olisi noin ahdas käytävä?
Pysyttely kaukana Pihlajakadusta pitää vanerisairaalaan ja koppilääkärin loitolla.
Elsa Toivio kirjoitti:
Jenni Vainio kirjoitti:
Ja tommosta mömmöö sä et mun naamaan laita!! Etkö sä uskö!? Ja minuun naamaan ei tommosia epämääräsiä mömmöjä laiteta!
Rauhoitu nyt hyvänen aika. Ihan vähän vaan kokeillaan hyvä siitä tulee.
Miks Anna käy syöpähoidoissa tossa.sairaalassa? Lastensairaalassa hoidetaan alaikäisiä, Meikussa aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Miks Anna käy syöpähoidoissa tossa.sairaalassa? Lastensairaalassa hoidetaan alaikäisiä, Meikussa aikuiset.
Taitaa olla, että viimeiset 10 vuotta sarjassa on sijoittunut täysin kuvitteelliseen Helsinkiin. Kaikki menee omalla painollaan eikä mitään oikeita paikkoja enää ole. Eihän Helsingissä ole mitään keskussairaaloita.
Luin vähän vanhempaa lehteä, jossa oli Mikko Alatalon haastattelu. Hymähdin kun mainittiin Mikon poikien ja Ronjan setien nimien olevan Aaro, Eero ja Kalle. :D Hani asuu kommuunissa jossa on "AaroEero" ja Kalle.
Musta kyllä tuntuu siltä, että keskustelijat nimenomaan alkaisi spekuloimaan tosi tarkasti jos Kallen häissä olisi muitakin tuntemattomia avustajia. Että keitä kaikki ovat ja miksi Kalle ei koskaan muuten tapaa niitä..
Noel Axelsson kirjoitti:
Mä vedän nyt lapaseen ja kunnolla. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Sä panet mua kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu on kuivunut.
Eipä tässä kauheasti syksylle ole pohdittavaa. Pari viikkoa kauden alkuun.
En muuten ymmärrä miksi Katsomossa monesti julkaistaan uuden kauden kansikuva, mutta myöhemmin kuva vaihdetaan vanhaan. Tai sitten sen on tarkoitus jotenkin vaihdella? En osaa sanoa muuta kuin, että näin on useampaan kertaan käynyt. C Moressa toistaiseksi pelkästään uusi. Tulee tunne että liian aikaisin paljastettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, vanerinen lääkärinkoppi hoitaa kaikki vaivat syövästä koomaan ja potilaina työttömästä pörssiyhtiön omistajaan.