Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Aaro valehteli Lindan olevan Jenna, Linda muutti nimensä tai tekijät on huonoja.
Paulan ja Päivin keskustelussa ei kertaakaan mainittu nimeä. Puhuttiin aina vaan ettei tyttö ole nähnyt vähään aikaan painajaisia tms. Sen sijaan Päivä Angervuo oli mainittu. Aaro valehteli Päivin olevan vaikea ja paha joten kaipa Aarolta yksi nimenkin valehtelu onnistuu. Ehkä halusi välttää Lauran puuttumisen asiaan.
Jenna-nimi ei ole yhtään mitään Aaron kuolleista heräämiseen verrattuna. Lindan sukunimikin on eri kuin muilla perheessä, joten sekin selittäisi että on vaihtanut nimensä. Eerikäinen-sukunimi on ehkä Päivin suvun puolelta. Muutaman sukupolven taakaa tai lähisukulaiselta voi ottaa muistaakseni sukunimen.
Tulispa Nooalaiset takas. Kalle voisi pettyneenä ja lähes spurguna päätyä sinne ja joku hihhuli onnistuu pesemään ajatukset niin, että homous on kaiken paha ja Kalle löytää naisen ja oikeasti pystyy, koska tahdonvoima. Mut kyllä lopulta pääsee pois kun herää ja rakastuu mieheen tajuaa kuinka tyhmä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan en tuollaista toivonut, kun monta kertaa vuosien aikana sanonut että Kalle voisi mennä naimisiin. Olisihan se tietysti ollut liikaa vaadittu, että kumppani olisi ollut parempi. Petrikin olisi ollut parempi vaihtoehto.
Sen olisi pitänyt olla Lari tai sitten edes Sami.
Toisaalta myös Kallen häihin olisi pitänyt panostaa kunnolla ja tehdä juhlista näyttävä muualla kuvattava spektaakkeli, jossa tuotannon työntekijät esittävät häävieraita ja juhlapaikan henkilökuntaa. Tietysti suunnilleen kaikki sarjan hahmot ovat myös mukana. Vieraille tarjoillaan hieno illallinen alkuruokieen ja jälkiruokabuffet hääkakkuineen ja sitten vielä tanssia. Jos olisi haluttu panostaa oikein kunnolla niin tästä olisi tehty oma erikoisjaksonsa ja se jakso 4500 olisi ollut hyvä tähän. Kaiken tapahtuneen, kaikkien näiden vuosien ja kaikkien Kallen miehien jälkeen Kallen häiden olisi pitänyt olla suuri juttu ja sen puolison todellakin se upea unelmien mies. Nyt näin ei ole.
Häihin pitäisi panostaa niin, että castattaisiin sukulaisten rooleihin näyttelijät. Ei ole sivuhahmoina suuremmin näkynyt sukulaisia missään hääjuhlissa tai vastaavissa, yleensä vain sellaiset joilla on jo historiaa sarjassa. Esimerkkinä, eihän Camillan ja Keninkään häissä ollut selkeästi vielä Camillan sukulaisia (vaikka jossain rivissä näkyi joku muutama vaalea nainen). Sallan ja Tuomon häissä taas nyt olivat jotkut Mirkku ja Markku joita ei esitelty niillä nimillä. Hassu sattuma että Tuija Piepponen muistuttaa edes jollain tasolla ulkoisesti sitä "alkuperäistä" :D
Vierailija kirjoitti:
Tulispa Nooalaiset takas. Kalle voisi pettyneenä ja lähes spurguna päätyä sinne ja joku hihhuli onnistuu pesemään ajatukset niin, että homous on kaiken paha ja Kalle löytää naisen ja oikeasti pystyy, koska tahdonvoima. Mut kyllä lopulta pääsee pois kun herää ja rakastuu mieheen tajuaa kuinka tyhmä oli.
Voisi ehkä jossain pohjalla ja epätoivoissaan tuollaiseen päätyä. Ainakin jotain uutta, eikä vaan jatkuvaa katkaisua tai suhteesta toiseen hyppimistä.
Alapeukuttaja vaanii meidän keskuudessamme! 🔮
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Mä olen silti parempi ennustamaan korteista.
Madame Tellervo kirjoitti:
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Mä olen silti parempi ennustamaan korteista.
Vai että oikein korteilla ennustat. Näytäpä sitten kuka sen meidän Sallan puuskutti paksuksi!!
Hehehe, vedellääpäs aamurunkut 😜
Kesäuusinnoissa näkyi Henrikiä näyttelevä olevan Miran kavereita.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän potilaat tai ehkä paremmin potilaiden vanhemmat tunnistavat Sanna Liuksen sarjasta. Varmasti uuden Elinan kautta vanha nousi hetkeksi otsikoihin. Rantabaarin Villen näyttelijä Jaakko Wuolijoki on oikeassa elämässä lääkäri. Ei taida tosin tehdä niitä duuneja aktiivisesti vaan muusikon ja näyttelijän ura vie.
Varmasti Jyväskylässä ihmiset tunnistavat edelleen. Ehkä toimintaterapian asiakkaat tietävät taustan julkisuudessa. Pitäisi olla täysin tietämätön sarjan alkuperäisistä näyttelijöistä, jos ei tunnista.
Toimintsterapiassa käy spurgut ja nistit. Tuskin ovat sarjaa katsoneet.
Vierailija kirjoitti:
Kesäuusinnoissa näkyi Henrikiä näyttelevä olevan Miran kavereita.😂
Henrik sanoi jossain jaksossa myös ällöttäviä lesboja, kun oli se Violan painajainen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän potilaat tai ehkä paremmin potilaiden vanhemmat tunnistavat Sanna Liuksen sarjasta. Varmasti uuden Elinan kautta vanha nousi hetkeksi otsikoihin. Rantabaarin Villen näyttelijä Jaakko Wuolijoki on oikeassa elämässä lääkäri. Ei taida tosin tehdä niitä duuneja aktiivisesti vaan muusikon ja näyttelijän ura vie.
Varmasti Jyväskylässä ihmiset tunnistavat edelleen. Ehkä toimintaterapian asiakkaat tietävät taustan julkisuudessa. Pitäisi olla täysin tietämätön sarjan alkuperäisistä näyttelijöistä, jos ei tunnista.
Toimintsterapiassa käy spurgut ja nistit. Tuskin ovat sarjaa katsoneet.
Et taida olla kovin tietoinen toimintaterapian asiakaskunnasta. Ex-Lellu on niin suosittu siinäkin ettei sinne edes mahdu enempää.
Tämä meidän kokous käsittelee Gunnilla Beckströmin osakkuutta yhtiössä. Annetaanko Noelin osakkeet vapaaseen osakemyyntiin vai myydäänkö hänelle?
Saga Korkiakoski kirjoitti:
Tämä meidän kokous käsittelee Gunnilla Beckströmin osakkuutta yhtiössä. Annetaanko Noelin osakkeet vapaaseen osakemyyntiin vai myydäänkö hänelle?
Kannatetaan serkkuni osakkuutta, minä voin ostaa kyllä puolet niistä vaikka olenkin täällä vain hänen tukenaan.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Kannatetaan serkkuni osakkuutta, minä voin ostaa kyllä puolet niistä vaikka olenkin täällä vain hänen tukenaan.
Min kusin! Pääasia on nyt saada järkiratkaisuja tähän förödelsen taannuttamaan yhtiöön. Eli kai te puollatte minun osakkuuttani?
Gunilla Beckström kirjoitti:
Min kusin! Pääasia on nyt saada järkiratkaisuja tähän förödelsen taannuttamaan yhtiöön. Eli kai te puollatte minun osakkuuttani?
Eiköhän tämä ole selvä. Gunilla Beckström on meidän uusi pääomistajamme. Lämpimät onnittelut uudelle johtajalle!
Gunilla Beckström kirjoitti:
Eiköhän tämä ole selvä. Gunilla Beckström on meidän uusi pääomistajamme. Lämpimät onnittelut uudelle johtajalle!
Tack, tack! Aika rientää, minun pitää olla seuraavassa paikassa. Kiitos että luotatte minuun!!
Mun puolesta Noel sais upota vaikka suohon.
Mä vedän nyt lapaseen ja kunnolla. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Se on kuin hidas ruuansulatus. Mikään ei etene.