Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
26021/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltomaista katonreunaa ja lasiset ulokkeet maassa, missä on Snowteam? Oisko siinä joku maanalainen tunneli tuossa kohtaa?

Vierailija
26022/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyhh hyh, kun täällä on niin hiljaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26023/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa kirjoitti:

Mä karkotin kaikki mun lauluillani.

Vierailija
26024/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka-Liina kirjoitti:

Mä karkotin kaikki mun lauluillani.

Etkä karkottanut, nyt jatkat vaan "se oottaa kulkijaa, taivaanrannan taa"!

Vierailija
26025/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideistä parhain mä oon!

Vierailija
26026/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen iso.. .

Vierailija
26027/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideistä parhain mä oon!

No on kuule tullu selväks että oot niin paras kaikessa! Mähän olen tietysti vaan äideistä harhain!

Vierailija
26028/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SnowTeam on kyllä oikeasti kiinnostava homma, ettei kukaan tiedä. Sitä on aikoinaan Jodelistakin kyselty. Yksi mahdollisuus voisi olla juurikin purkaminen. Selittäisi miksi kenelläkään ei ole mitään tuoretta tietoa. Youtubessa SnowTeam videoissa näkyy ulkokuvaa. Niissä on nimenomaan sellainen tuntu, että voisi olla jossain keskustan liepeillä tai kauppakeskuksen lähettyvillä. Ruoholahdessa on ollut vähän vastaavanlaista arkkitehtuuria mutta kyseistä taloa en ole bongannut. Helsinki on muuttunut yli 15 vuodessa ihan kohtalaisesti.

Mua on jäänyt oikeasti vaivaamaan tämä. Yhdessä ulkokuvassa näkyi puita ja penkkejä edessä. Vaikutti minustakin että on jonkin verran keskustassa. Joko Helsingissä, Espoossa tai Vantaalla. Siinä oli nuoria penkillä. Vaikea kuitenkaan mennä sanomaan, että missä tuo on. Ellei se oli jokin sisäpiha joka selittäisi.

Vierailija
26029/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on selvitetty SnowTeam mysteeri. Tulipahan jopa vähän tyhmä olo, kun Helsinki on melko tuttu kaupunki itselleni. :D Kuvauspaikka on Kukontorilla Kauppakeskus Forumin yllä olevassa Meeting Parkissa. 

Vierailija
26030/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt on selvitetty SnowTeam mysteeri. Tulipahan jopa vähän tyhmä olo, kun Helsinki on melko tuttu kaupunki itselleni. :D Kuvauspaikka on Kukontorilla Kauppakeskus Forumin yllä olevassa Meeting Parkissa. 

https://live.staticflickr.com/2581/4201436688_deb470afe5_b.jpg

Tämä on mielestäni sitä ulkopaikkaa, jossa ainakin Katri, Riku ja Ossi kulkenut.

https://fastly.4sqi.net/img/general/200x200/3977013_mgzUNskDY9pe2YdcWSJ…

Tähän Katri taisi juosta. En tiedä onko nykyisin noita ikkunalasituksia tossa paikalla enää?

Vierailija
26031/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voit olla niin varma?

Vierailija
26032/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajakadun paras poliisi? Entäpä surkein?🤔

Vierailija
26033/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei mitenkään liity lavasteisiin tai kuvauspaikkoihin joten ei kannata tähän vastata valituksia niistä. Kesäuusintoja katsellessa huomaa sarjan yleisen muuttumisen. En oikein osaa selittää sitä mitenkään järkevästi, mutta nykyiset jaksot tuntuvat jotenkin epätodelliselta. Valotustakin on lisätty rutkasti jaksoihin. Kaikki vain näyttää siltä kuin katsoisi jotain muuta kuin todellista elämää etelä-Helsingissä.

Vierailija
26034/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti Kalle sairastuu vielä syöpään tai HIViin ja sitten selviää on jo pitkällä kun on ollut oireeton.

Vierailija
26035/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti Kalle sairastuu vielä syöpään tai HIViin ja sitten selviää on jo pitkällä kun on ollut oireeton.

Mä oon veikannut jo monta vuotta, että joku päivä Kallella alkaa samat oireet kuin Miialla. Toistetaan sama juonikuvio mutta tällä kertaa siihen ei kuole, koska lääketiede on kehittynyt. Siksi Kalle myös halusi lääkäriksi.

Vierailija
26036/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voit olla niin varma?

Käsittääkseni tässä etsittiin ulkokuvauspaikkaa. Sisäkuvat ovat studiolta Konalasta. Joku tilaisuus taisi olla Aviapoliksessa, mutta kaikki Snowteamin sisällä tapahtuneet kohtaukset olivat puhtaasti lavasteissa.

Vierailija
26037/59931 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat sitä mieltä, että Kallen HIV olisi liian stereotyyppinen mutta oikeastikin listan kärjessä ovat narkomaanit sekä homo/bi miehet. Se olisi hyvä opetus ja muistutus, että suojauksesta pitää pitää kiinni. Joskushan on niitä rikollisiakin ollut, jotka tahallaan levittää tautia. Tänä päivänä HIV ei kuitenkaan ole mikään kuoleman tuomio vaan oikealla lääkitykselle se ei edes tartu eteenpäin. Eli ei enää tarvitsisi pelätä siihen kuolemista vaan elämä voi olla yhtä pitkä kuin normaalisti olisi ja seksiä voi harrastaa, toki kondomin kanssa edelleen. Mutta sen unohtuessakin olisi äärimmäisen pieni todennäköisyys tartuttaa jos syö lääkkeensä.

Vierailija
26038/59931 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun tulikin laihaa kahvii!

Vierailija
26039/59931 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun tulikin laihaa kahvii!

Kunnon nokipannukahvi tekisi hyvää.

Vierailija
26040/59931 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn ensimmäisissä jaksoissa Eva ja Miki sekä Nella ja Kristian arvatenkin eroavat. Ismo tuskin kertoo mitään Samposta, vaan tyyliin toivottaa Kallelle ja Sampolle onnellista loppuelämää avioparina. :D Jossain vaiheessa Ismo kuitenkin paljastaa Sampolle tietävänsä totuuden ja lupaa pitää asian salaisuutena, kunhan Sampo tekee Kallen onnelliseksi. Kalle kuitenkin huomaa Ismon ja Sampon kiristyneet välit, lopulta saa tietää totuuden Sampon puuhista ja ratkeaa ryyppäämään, samalla katkaisten välit isäänsä ja aviomieheensä. Kenties myös Hanne on tähän mennessä saanut tietää ja täten Kalle katkaisee välit myös tätiinsä. Mielestäni huomattavasti parempi loppu päätösjaksolle Laiteloiden osalta olisi ollut että Ismo olisi vain suoraan kertonut Samposta koko hääseurueelle.

Ketju on lukittu.