Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
26061/59931 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Rantabaari on tietyiltä osin paremmin tehty niin mulla alkaa tökkimään saman toisto. Ensimmäisestä kaudesta on kulunut sarjassa monta vuotta. Kuudes kausi taitaa olla kuudes vai seitsemäs kesä sarjassa. Kauden 4 jälkeen oli kahden vuoden aikahyppy. Rantabaari näyttää tismalleen samalta. Ainoa ero on paikan muuttuminen pizzeriaksi. Suvi on lehtorina yliopistolla ja vetää samassa luentosalissa opintoja. Uudella kaudella taitaa rantavalvojan työtkin palata. Arvatenkin joku on myös homo/lesbo/bi ja sekopää kuvio. Yliopiston luentosali on muuten oikeasti Malminkartanon Taitotalon auditorio. Sitä voisi Salsuissakin käyttää.

Vierailija
26062/59931 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että sarja kykenisi vielä joskus yllättämään päätösjaksossa. Tällä kertaa eivät paljastaneet Evaa ja Mikiä missään trailerissa. Sehän oli edistystä vaikka me seuraajat oltiin päätelty aikapäivää sitten muuta. Pitäisi tapahtua sellainen yllättävä käänne. Esimerkiksi häiden jälkeen joku ampuukin jonkun kirkon ovesta tullessa tai vastaavaa, jota ei periaatteessa kukaan osaisi odottaa. Tai miksi ei puhtaasti kadulla kävellessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26063/59931 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että sarja kykenisi vielä joskus yllättämään päätösjaksossa. Tällä kertaa eivät paljastaneet Evaa ja Mikiä missään trailerissa. Sehän oli edistystä vaikka me seuraajat oltiin päätelty aikapäivää sitten muuta. Pitäisi tapahtua sellainen yllättävä käänne. Esimerkiksi häiden jälkeen joku ampuukin jonkun kirkon ovesta tullessa tai vastaavaa, jota ei periaatteessa kukaan osaisi odottaa. Tai miksi ei puhtaasti kadulla kävellessä.

Dahlia voisi ottaa kultaisen aseen esiin ja ampua jotakuta.

Vierailija
26064/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin hoitajan tuomaan martinin, mutta he eivät suostuneet tuomaan yhtään mitään!? Onnetonta palvelua!!

Vierailija
26065/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Minä pyysin hoitajan tuomaan martinin, mutta he eivät suostuneet tuomaan yhtään mitään!? Onnetonta palvelua!!

Kyllähän tuollainen tilanne juoppoa koettelee.

Vierailija
26066/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti Kalle sairastuu vielä syöpään tai HIViin ja sitten selviää on jo pitkällä kun on ollut oireeton.

Kalle on aika tylsä hahmo, että melkein toivoisin jotain uutta. Kalle voisi muuttua käytökseltään ja tulla jopa väkivaltaiseksi Sampoa ja Ismoa kohtaan. Ja syyksi toki paljastuisi aivokasvain. Näin voi oikeastikin käydä, että kasvain osuu alueelle jossa persoonallisuus muuttuu. Leikkauksella voisi palata normaaliksi. Aivokasvaimista osa on perinnällisiä. Laiteloilla on muutenkin syöpää joten suuri oletus, että Kallekin sairastuisi.

Keksispä käsikirjoittajat oikeasti joskus jotain tämmöistä. Kallelle tai muulle kiltimmän puolen hahmolle. Eikä hahmoakaan pilattaisi lopullisesti, kun syy toiminnalle olisi heti alkaen olemassa vaikka katsoja ei tiedä. Tosin Kalle oli teininä väkivaltaisempi esim. kävi Ismon päälle ja löi Sakua. Olen aina ajatellut, että Kalle on isänsä poika myös valitettavasti väkivaltaisuudessa. On vain ajan kysymys, kun tietynlainen tilanne laukaisee sen. Ismon viimeisimmän lyönnin jälkeen Kalle katsoi Ismoa niin pahasti, että olisi varmasti käynyt kimppuun jos kopteri ei olisi pudonnut rapun eteen. Eliastakin oli lyömässä turpiin. :D

Vierailija
26067/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihariisipasteija, keinotekoinen makeutusaine, Coca Cola Light, munariisipasteija

Vierailija
26068/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan jaksonimiä paljastetaan ensi viikolla. Viime vuonna näin tehtiin. Yleensä maanantaina tai tiistaina. Kaipaan jotain uutta spekuloitavaa. Toisaalta en kaipaisi mitään suoria paljastuksiakaan mutta näillä mennään.

Vierailija
26069/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen kirjoitti:

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Kyllähän tuollainen tilanne juoppoa koettelee.

Älä sinä nenäkäs lihapullatyttö arvostele minun sivistynyttä käyttöäni!!

Vierailija
26070/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihariisipasteija, keinotekoinen makeutusaine, Coca Cola Light, munariisipasteija

Tuliko sitten vielä muuta? Niin monta kertaa toistit tilauksen!

Vierailija
26071/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaakohan Eetu isompana hahmona syksyllä sarjassa vaiko oliko lyhyt visiitti.

Otto Mäkelän instasta ei ainakaan saa vihiä suuntaan taikka toiseen.

Vierailija
26072/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nellan näyttelijän Emman stoorissa muistaakseni toukokuun puolella oli kuvauksista otettu kuva oli selvästi Eetun talon pihamaalta. Kyllä Eetu varmaan tulee Nellan tarinaan liittymään mutta kuinka isosti on eri asia.

Vierailija
26073/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nellan näyttelijän Emman stoorissa muistaakseni toukokuun puolella oli kuvauksista otettu kuva oli selvästi Eetun talon pihamaalta. Kyllä Eetu varmaan tulee Nellan tarinaan liittymään mutta kuinka isosti on eri asia.

En jaksa näitä, lähtisivät yhdessä kauas pois sekä Eva ja Kristian myös.

Vierailija
26074/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olit sokea silloin kun viimeksi nähtiin. Mä luulin sua silloin kerjäläiseksi, mutta ei ei kannata huolestua, tietäisitpä miten usein sitä sattuu mulle!!

Vierailija
26075/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti Kalle sairastuu vielä syöpään tai HIViin ja sitten selviää on jo pitkällä kun on ollut oireeton.

Kalle on aika tylsä hahmo, että melkein toivoisin jotain uutta. Kalle voisi muuttua käytökseltään ja tulla jopa väkivaltaiseksi Sampoa ja Ismoa kohtaan. Ja syyksi toki paljastuisi aivokasvain. Näin voi oikeastikin käydä, että kasvain osuu alueelle jossa persoonallisuus muuttuu. Leikkauksella voisi palata normaaliksi. Aivokasvaimista osa on perinnällisiä. Laiteloilla on muutenkin syöpää joten suuri oletus, että Kallekin sairastuisi.

Keksispä käsikirjoittajat oikeasti joskus jotain tämmöistä. Kallelle tai muulle kiltimmän puolen hahmolle. Eikä hahmoakaan pilattaisi lopullisesti, kun syy toiminnalle olisi heti alkaen olemassa vaikka katsoja ei tiedä. Tosin Kalle oli teininä väkivaltaisempi esim. kävi Ismon päälle ja löi Sakua. Olen aina ajatellut, että Kalle on isänsä poika myös valitettavasti väkivaltaisuudessa. On vain ajan kysymys, kun tietynlainen tilanne laukaisee sen. Ismon viimeisimmän lyönnin jälkeen Kalle katsoi Ismoa niin pahasti, että olisi varmasti käynyt kimppuun jos kopteri ei olisi pudonnut rapun eteen. Eliastakin oli lyömässä turpiin. :D

En ihmettelisi yhtään jos näin joskus kävisi. Tuskin Ismo enää Kallea lyö (eikä toivottavasti enää ketään muutakaan), mutta sen sijaan en yhtään yllättyisi mikäli Kalle joskus päätyisi lyömään Ismoa. Ismo tyyliin hermostuu Kallelle jostain asiasta ja Kalle luulee isänsä olevan aikeissa vetää turpaan, ja lyö Ismoa. Toivon kyllä ettei näin tapahtuisi, mutten myöskään yhtään yllättyisi tämmöisestä.

Vierailija
26076/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mun kama on!!!!

Vierailija
26077/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimonen kirjoitti:

Missä mun kama on!!!!

Roskiksessa!

Vierailija
26078/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen päälle käynti oli kyllä aika räpellystä 🤭

Vierailija
26079/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa Kemppainen kirjoitti:

Uimonen kirjoitti:

Missä mun kama on!!!!

Roskiksessa!

Mitä helvettiä sä olet mennyt likka tekemään!!! Tajuatko tampio että sä maksat joka ikisen hivenen!!!!

Vierailija
26080/59931 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallen päälle käynti oli kyllä aika räpellystä 🤭

Kallen aggressiivisuus oli peräisin orastavasta alkoholiongelmasta. Sannikin sitä pohti mikä Kalleen on mennyt, koska normaalisti ei käyttäydy tuolla tavalla. Tosta oli kuitenkin vielä pitkä matka todellisiin ongelmiin.

Ketju on lukittu.