Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Tyyne Puustisen haamut on kanssa olleet hauskoja. Nythän myös Samin haamu voisi elää rappukäytävässä...
Ehkä Teron vanhemmat tai joku muu sukulainen tai taiteilijapiireissä oleva henkilö voisi ilmestyä Tyynen elämästä ja murhasta kiinnostuneena. Sarjan alussa vakuutettiin ettei olisi sukulaisia, mutta sekin kumoutui Teron myötä. Ovatko olleet sitten huonoissa väleissä Tyyneen.
Vierailija kirjoitti:
Tyyne Puustisen haamut on kanssa olleet hauskoja. Nythän myös Samin haamu voisi elää rappukäytävässä...
Tai Amandassa kummittelisi Amanda-haamu tai Valtter. Siitä tulisi oikein turistien suosima haamukohde. Jos Pihlajakadun hississä olisi peili niin Samin kasvot voisivat ilmaantua. Rehellisesti tippuisin varmaan penkiltä jos niin kävisi. Olen juuri herkkis etenkin jos tapahtuisi yllättäen ilman mitään ennakkovaroitusta. :D
Amandassa tietenkin haamuilisi Amanda Rödberg, joka sytyttää lopulta koko paikan tuleen.
Rödberg alunperin piti myös ravintolaa siinä.
Seppo, ylös, ulos ja lenkille!!
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Seppo, ylös, ulos ja lenkille!!
Sinä et täällä määrää!!
Mulle soitettiin. Siellä sanottiin että jos en pidä tässä ketjussa suurta suutain niin ne tekee mulle ku Tyyne Puustiselle... Se oli se ilmiantaja. Siis ilmiantaja soitti mulle!
Onkohan syksyllä lähdössä hahmoja? En tiedä onko mitään perää vai pelkkää rölliä, mutta jodelissa ilmeisesti jollain oli tietoa ja kyseli mielipidettä poistuvalle/poistuville mut tietenkin piti suunsa kiinni, kun kuuli ettei niitä ole kerrottu. Sarjassa on oikeastikin aina tietyn väliajoin suurempia hahmopuhdistuksia ja uudistetaan pakkaa. Tiettyjä nimiä ketjussa on pidemmän aikaa pyöritelty ja pohdiskeltu muiden töiden takia esim. Olga ja Vivin Yle Areenassa alkava podcasti, Monika hakenut kesälle ja syksylle semijoustavalla aikataululla näyttelijän töitä, Konstalla on musiikkiura käynnissä ja musiikkia ollaan tuuttaamassa ulos... Kallen kohdalla ollaan puhuttu, että lähtisi Petrin matkaan, kun totuus paljastuu. Pelottaa vaan kun tietää ettei kuitenkaan tilalle välttämättä tule sen parempaa. Vanhat hyvät lähtee ja uusia hahmoja tulee sisään.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan syksyllä lähdössä hahmoja? En tiedä onko mitään perää vai pelkkää rölliä, mutta jodelissa ilmeisesti jollain oli tietoa ja kyseli mielipidettä poistuvalle/poistuville mut tietenkin piti suunsa kiinni, kun kuuli ettei niitä ole kerrottu. Sarjassa on oikeastikin aina tietyn väliajoin suurempia hahmopuhdistuksia ja uudistetaan pakkaa. Tiettyjä nimiä ketjussa on pidemmän aikaa pyöritelty ja pohdiskeltu muiden töiden takia esim. Olga ja Vivin Yle Areenassa alkava podcasti, Monika hakenut kesälle ja syksylle semijoustavalla aikataululla näyttelijän töitä, Konstalla on musiikkiura käynnissä ja musiikkia ollaan tuuttaamassa ulos... Kallen kohdalla ollaan puhuttu, että lähtisi Petrin matkaan, kun totuus paljastuu. Pelottaa vaan kun tietää ettei kuitenkaan tilalle välttämättä tule sen parempaa. Vanhat hyvät lähtee ja uusia hahmoja tulee sisään.
Uusia hahmoja ei tarvittaisi niin paljon, tälläkin hetkellä liikaa turhia hahmoja.
Tajusin vasta nyt ettei tuossa mun verkkoon julkaisemassa kartassa näy kovin hyvin osoitteet kuvauspaikoista. Mut koitan tässä päivitellä satunnaisia paikkoja, jotka tulee mieleen kohtauksista. Sitä SnowTeamin ulkokuvaa ei kyllä vieläkään ole löytynyt. Kellään oikeasti tietoa missä kuvattiin?
Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta nyt ettei tuossa mun verkkoon julkaisemassa kartassa näy kovin hyvin osoitteet kuvauspaikoista. Mut koitan tässä päivitellä satunnaisia paikkoja, jotka tulee mieleen kohtauksista. Sitä SnowTeamin ulkokuvaa ei kyllä vieläkään ole löytynyt. Kellään oikeasti tietoa missä kuvattiin?
Ei mitään varmaa tietoa, voisiko se olla jotain rakennuksia Aviapoliksen alueelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään varmaa tietoa, voisiko se olla jotain rakennuksia Aviapoliksen alueelta?
Täytyy vielä katsella ympärille. Jotenkin muistelisin että talossa oli joku vaatekauppa alhaalla. Muutenkin erikoisen näköinen ja erottuva. Oikeastaan aika hassua ettei kukaan tunnu tietävän vastausta. Mikäli kyseistä rakennusta ei ole myöhemmin purettu. Kaikki muut tuntuu olevan Geeliä myöten hallussa, mutta ei SnowTeamia.
Lihariisipasteija Coca Cola LIGHT
Keinotekoinen makeutusaine kahvi
Itse haluaisin, että Ressu palaisi uudella näyttelijällä. En koskaan oppinut pitämään tuota Ressua ollenkaan Ismon poikana. Tuskinpa Pablo enää palaa, kun teatterikorkeassa ja selvästi suuntaa muualle kuin Salkkareihin. Olisi kiinnostavaa nähdä Kalle oikeasti paremmissa väleissä veljensä kanssa. Siitä voisi kehkeytyä kiinnostavakin kuvio jos vain näyttelijä olisi enemmän sopivampi Laitelan perheeseen. Ismolla uusinnoissa on vaikea hyväksyä Ressua eikä Kallekaan tunnu pahemmin kiinnostavan tämä uusi veli.
ps. noi Laitelan perheen säännöt taisivat olla samat jotka päätyi uusissa jaksoissa Hanin luettavaksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vielä katsella ympärille. Jotenkin muistelisin että talossa oli joku vaatekauppa alhaalla. Muutenkin erikoisen näköinen ja erottuva. Oikeastaan aika hassua ettei kukaan tunnu tietävän vastausta. Mikäli kyseistä rakennusta ei ole myöhemmin purettu. Kaikki muut tuntuu olevan Geeliä myöten hallussa, mutta ei SnowTeamia.
Muistan jonkun kohtauksen jossa Katri juoksi Rikun perässä ulos, kun oli nähnyt Ossin kanssa. En tiedä onko se tunnistettavaa aluetta ja onko se rakennus samalla paikalla kun tämän kohtauksen kuvauspaikka. Ollut muissakin kohtauksissa, eli esitti jotain Snowteamin pihaa.
Ulla on ollut näkevinään kaikenlaista ja osti jo alkuaikoina tarot-kortitkin.