Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Pelkkää panemista ja juomista nää vanhat salkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää panemista ja juomista nää vanhat salkkarit.
Taisi mennä uudet ja vanhat sekaisin.
Vanhat ja uudet, uudet ja vanhat, vanhat ja uudet, uudet ja vanhat, ihan miten vaan, terve! Mä rryyppäsin ainakin vanhoissa toosi paljon!!
Mä ainakin ryyppään ja aika rajusti!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omenainen ei voi mitenkään palata ainakaan Hannana. Hanna kuoli ja sydänkin luovutettiin nuorelle tytölle, oliko Lotta nimeltään en varma.
Eikö voi jonkun tarinan keksiä. Onnettomuuteen joutunutta autoa ajoi vaikka Hannan kaksoissisko ja oikea lähti ulkomaille.
Niin tai tietysti tuotanto voi jälleen kerran pitää katselijoita tyhmänä, ei ne mitään muista
Ei Hannaa ainakaan Hannana takaisin eikä mitään kaksoissisko kuvioita kiitos.Toivon kovasti että Hanna Salin palaisi sarjaan. Voisi ihan hyvin keksiä jonkun ihan överiksi menevän tarinan. Kunhan vaan saataisiin takaisin sarjaan. Kauniissa ja rohkeissakin aikoinaan Taylor palasi kaksi kertaa kuoleman jälkeen takaisin. Ei se haittaa vaikka on epärealistista.
Pää kii. Sulla menee överiksi.
Maarit Salin kirjoitti:
Vanhat ja uudet, uudet ja vanhat, vanhat ja uudet, uudet ja vanhat, ihan miten vaan, terve! Mä rryyppäsin ainakin vanhoissa toosi paljon!!
XD
Mä ainakin aion ryypätä ja aika rajusti!!
Tässä sarjassa on lähes ikuinen syksy ja talvi ja hyvin lyhyt muu vuodenaika, joka menee nopeasti ohi. Hahmoille ei siis kannata hankkia varsinaisia kesävaatteita. Kaikki kesävaatteet on Rantabaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sarjassa on lähes ikuinen syksy ja talvi ja hyvin lyhyt muu vuodenaika, joka menee nopeasti ohi. Hahmoille ei siis kannata hankkia varsinaisia kesävaatteita. Kaikki kesävaatteet on Rantabaarissa.
Huomaa selvästi näyttelijöistä, milloin kesäloma on ohi, lisäkiloja tullut ja moni ruskettunut🤣
Ihan just uusinnat. Tulee Uimonen hakemaan kamaansa mutta odottaakin pikku yllätys xD
Vierailija kirjoitti:
Ihan just uusinnat. Tulee Uimonen hakemaan kamaansa mutta odottaakin pikku yllätys xD
Miks tolla miehellä on minun kesämekko päällä? Veikö kissa kielen?
Loppuisikin tämä mokoma roska!!
Tuolla menolla sä pilaat loman paitsi Sepolta ja meiltä muilta!
Yks kahvi, yks keinotekoinen makeutusaine, Coca cola light ja munariisipaisteja, eiku lihariisi!
Nyt Kalle ja Samuli on menossa saunaan uusinnoissa. Tulossa kyllä hauska kohtaus.
Sepon asiakas -99 kirjoitti:
Yks kahvi, yks keinotekoinen makeutusaine, Coca cola light ja munariisipaisteja, eiku lihariisi!
Kävi Seppoa sääliksi tuolloin :( ihme kiusaaja.
Risto Räty, kikkeli kohoaa 🍆
Se näytti niin huvittavalle. Markus mä oon hirveän pahoillani!
Mielelläni, tuo minun tyttäreni esittää täällä hienonpaa kuin on, ihan samanlainen persjalkanen Mattila!!