Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Joku varmaan kertoo tänne sitten kun syyskauden ensimmäiset jaksojen nimet on julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kohtaus oli kun Jukka Salin sanoi vihaisesti ALEKSI! ja jäi monttu auki tuijottamaan sanattomana kun selvisi, että oma poika Aleksi oli pannut Jukan vaimo Hannaa. Hanna takaisin jollain juonenkäänteellä ja Aleksi myös! Jukka Salin takaisin samalla. Aleksi voisi kutsua Jukan bestmäniksi häihinsä kun menee Hannan kanssa naimisiin, jonka ryöväsi isältään Jukalta! Jukka olisi raivona :D
Ehkä jossain uudessa Pihlajasadussa, ei mitenkään pystyttäisi selittämään kun Maarit sammutti hengityskoneen ja järjestettiin hautajaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin etoo kahden miespuolisen pussailu sen verran, että käännän välittömästi kanavaa. Hetero pussailu ei inhota. Miten tuo Lattu vielä esittää tuota homoa. Eiks se ajattele lapsiaan, eiköhän ne joudu kiusatuksi tuon isänsä takia.
Tuo sarja suorastaan kuhisee homoja ja lesboja ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että se ei sovi lapsille, eikä nuorille. Lopettaisivat sarjan teon, tuskin se enää montakaan ihmistä koukuttaa.
On ymmärretty että kaipaat naisten välistä seksiä etkä välitä ikärajoista ja haluat loukata muita. Hakeudu hoitoon.
Pillu vasten pillua, pumpum!
Samuli sai tarpeekseen saunomista. Mikäköhän sille tuli?
Vierailija kirjoitti:
Samuli sai tarpeekseen saunomista. Mikäköhän sille tuli?
Coitus erectus
Mitä sinä täällä teet? Läksin lomalle!
Sun kannattais luopua katkeruudesta, se ei ole tehnyt hyvää sun iholle!
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Olipa mukava tapaaminen, me voitais jatkaa hääpuvun etsimistä!
Ihme muuten, että Lasse ei ole vielä suuttunut kun Ismo viettää nykyään niin paljon aikaa Panun kanssa.
OG Gunnar kirjoitti:
Sä siis aiot edelleen naida sen suutaan pieksevän mummelin!?
OG Gunnar kirjoitti:
Äiti, anna jo olla!
Olen katsonut Noelin kieroiluja ja ne ovat selittämättömästi vaikuttaneet minuun. Nyt koen halua itsekin kieroilla. Myös seksiä pitäisi todella paljon harrastaa. Ymmärrän siis tätä yhtä valittajaa, joka kokee nyt halua homoilla vaikka on hetero.
Mä lavastin kuolemani. Sen tytön perhe jolle mun sydän annettiin oli mukana juonessa.
Käsikirjoittajat eivät muista mitään Lassen ja Panun ystävyyksiä.
Monica Mustavaara kirjoitti:
OG Gunnar kirjoitti:
Äiti, anna jo olla!
Luulis teidänkin välittävän jos isänne haluaa pilata loppuelämänsä r o s k a v ä e n seurassa!
Hanna Salin kirjoitti:
Mä lavastin kuolemani. Sen tytön perhe jolle mun sydän annettiin oli mukana juonessa.
Mikäs sydän sun rinnassas sitten sykkii?
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittajat eivät muista mitään Lassen ja Panun ystävyyksiä.
Pannu-Ulla löi päähän 🍳
Runsas erektio, runsas erektio!
Hauska kohtaus oli kun Jukka Salin sanoi vihaisesti ALEKSI! ja jäi monttu auki tuijottamaan sanattomana kun selvisi, että oma poika Aleksi oli pannut Jukan vaimo Hannaa. Hanna takaisin jollain juonenkäänteellä ja Aleksi myös! Jukka Salin takaisin samalla. Aleksi voisi kutsua Jukan bestmäniksi häihinsä kun menee Hannan kanssa naimisiin, jonka ryöväsi isältään Jukalta! Jukka olisi raivona :D