Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen sitä mieltä, että turhan ronskit kohtaukset pitäisi jättää pois. Vähemmälläkin saa viestin perille. Menee ehdottomaan TOP 3 tuo Eva & Kristian yhdessä Noelin & Raisan sekä Kallen & Sampon joukkoon.
Eli kaksi heteropanoa ja yksi homopano. Tarvitaan rivo lesbokohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Lesboseksi on yhtä ällöttävää kuin homoseksi.
No häh, kaks kuumaa kissaa on parasta ikinä!
Vierailija kirjoitti:
No mene kertomaan tuotannolle minkälaista seksiä sinä tykkäät katsella, niin ehkä he huomioivat sinutkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen sitä mieltä, että turhan ronskit kohtaukset pitäisi jättää pois. Vähemmälläkin saa viestin perille. Menee ehdottomaan TOP 3 tuo Eva & Kristian yhdessä Noelin & Raisan sekä Kallen & Sampon joukkoon.
Mites Karin puksuttelut konnepellin päällä tai Noel panee sitä blondia konttori pöydällä, Kalle homostelee katkolla, onhan näitä...
Tosiaan siis tarkoitin yksittäisi kohtauksia. TOP rivoimmat tyyppisesti Eva ja Krisu asunnolla, molemmat Noelin ja Raisan jutuista ja Kalle ja Sampo Sievisillä. Kaikki on ollut hieman pidempiä kohtauksia eikä mitään satunnaisia ottoja sieltä täältä. Niissä ei ole jäänyt mikään epäselväksi vaan suoraan näytetty kesken panon.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis bi kun haluat nähdä sekä miehen että naisen.
Heterothan ei mitään ukkoja halua katsella, naisia vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Karin puksuttelut konnepellin päällä tai Noel panee sitä blondia konttori pöydällä, Kalle homostelee katkolla, onhan näitä...
Tosiaan siis tarkoitin yksittäisi kohtauksia. TOP rivoimmat tyyppisesti Eva ja Krisu asunnolla, molemmat Noelin ja Raisan jutuista ja Kalle ja Sampo Sievisillä. Kaikki on ollut hieman pidempiä kohtauksia eikä mitään satunnaisia ottoja sieltä täältä. Niissä ei ole jäänyt mikään epäselväksi vaan suoraan näytetty kesken panon.
No niinhän näissäki
Kunnon hetero lätkettä kehii, homot ja lepat on jo niin nähty, jotenki tylsää jo nää hompsuilut
Kyllä kolmenkimpassa naiset huomioi toisiaan.
Luultavasti lesboseksillä ei saa samaa huomiota. Yleistettynä hetero miehet voivat pitää kahta naista todella kuumana. Mutta naiset monesti pitävät myös kahta naiste sekä kahta miestä todella kuumana yhdistelmänä. Siinä missä hetero miehet ovat yökkimässä. Kumpaa kannattaa silloin tahallaan vetää esille? Tietenkin homoja. Mainittakoon että kyllä naisissakin on niitä jotka on seksuaalivähemmistöjä vastaan aina ja ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon hetero lätkettä kehii, homot ja lepat on jo niin nähty, jotenki tylsää jo nää hompsuilut
Justhan sitä oli, oikein tosi rivoa!
No minä haluan Akin ja Noelin vihapanon. Sori jos siitä teille itku tulee!!!😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi jo panettaa itteääki ku näki ton kohtauksen, tahtoo lisää
Salatut elämät ajoi minut siihen pisteeseen, että tapan itseni tänään. Millä tavalla teen sen?
Koittakaa jo päästä yli ja hyväksyä että mä olen LESBO LESBO LESBO LESBO LESBO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti monesti homoja "vihaavat" näkevät vain niiden kohtaukset eivätkä osaa suhteuttaa sitä muuhun. Onhan nimenomaan Eva ja Kristian hallinnut loppukevättä. Jos muistatte mitä tapahtui autossa, majatalossa ja asunnolla. Lisäksi tulee pari suihinottoa ja saunakohtaus keväältä mieleen. Siinä on jäänyt Kallen ja Sampon pikku pusuttelut kakkoseksi. Oliko Danielan ja Noelin juttu keväällä vai viime syksynä?
Vierailija kirjoitti:
Salatut elämät ajoi minut siihen pisteeseen, että tapan itseni tänään. Millä tavalla teen sen?
Olen samassa tilanteessa tämän ketjun loukkaajien takia.
Jasminin henki elää tässä ketjussa. Toivottavasti olette tyytyväisiä että häntä muistetaan näin!
Heli Sievinen kirjoitti:
Koittakaa jo päästä yli ja hyväksyä että mä olen LESBO LESBO LESBO LESBO LESBO!
No senkus olet, booooring...🥱