Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58112)
Mitä tuo Sami vikisee jostain kaljoittelusta. Kyllä ryyppäys kuuluu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sidonta leikkejä ja pano juttuja. Kuka tälläistä haluaa katsoa. Sairasta.
Aika monikin haluaisi jonkun hahmon tilalle rassattavaksi.
Mee rassaa mutsiis.
Haluan rassata Noelin kanssa.
Minun puolesta Sami saa pysyä kuolleena. Esityksen on jatkuttava.
Aivan varmasti jossakin vaiheessa Noelin veli ilmestyy sarjaan ja tätä esittää siis Jarkko Tamminen.
Kalle voisi myydä toisen omistamistaan asunnoista Noelille ja heittää Aaron seurueineen ulos ullakkoasunnosta ja muuttaa itse sinne asumaan ja hommata sinne paremman netin.
Hanne on hetero. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti jossakin vaiheessa Noelin veli ilmestyy sarjaan ja tätä esittää siis Jarkko Tamminen.
Ajattelin, että jo Iikka Forss olisi joku Noelin veli.
Vierailija kirjoitti:
Pää kii skitso. Mutsis ilmestyy.
100 varma että Hanne päätyy Karin Taalasbiiliin töihin. Asenne on tietenkin ronskin rekkalesbon vaikka seksuaali-identiteettiä pyritään salaamaan viimeiseen saakka, onko lintu vai kala tai sekä että.
Hani ajaa "viininpunaista urheiluautoa" joka nyt näyttäs olevan tavallinen perhemalli japsi. Tosin pian hänkin kävellä tallustelee paikasta toiseen kuten muutkin hahmot.
Ismolla on oikeus jättää Kalle oman onnensa nojaan.
Mistäköhän lähtien rekkalesbot ovat olleet tyttömäisiä? Anteeksi, mutta jotenkin turhauttavaa jankkaamista. Mitä jos vain odotetaan. Ei sillä että seksuaalisuudella olisi yhtään mitään merkitystä. Hanillahan oli ensi viikolla pinkkiä päällä ja kaikki kihlajaistiimi vitsit, kun kutsui porukkaa nimillä Kulta, Hani (itse), Höpönassu ja Ismo-Mussukka. Vähän sama ku olin nuorena naisena raksalla töissä ja moni luuli lesboksi vaikka en ole :D
Itse olen liikaa kiinnittänyt huomiota siihen, kun Ismon kämpässä on se nojatuoli jonka alaosa on pölyn peitossa. Näkyy laajakuvissa. Toisaalta tuo autenttisuutta sarjaan, mutta todellisuudessa se on varmasti unohdettu pyyhkiä. Jos tuotanto lukee niin käykää äkkiä pyyhkimässä pölyt pois siitä tuolista.
Ismon nykykäytöksestä vois melkein luulla, että inhoaa homoja. Selkeästi käänsi taas päänsä pois, kun Kalle ja Petri varmaan pussas ja pisti vielä silmätkin kiinni. Ismo taitaa todellakin inhota ihan kauheasti Petriä.
Kaikki hahmot saisivat kuolla.
Kalle voisi vetää kunnon rännin päälle.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kerttu-Rissanen-sai-jarkyttavia-torkykomm…
Kertun saamat ig-viestit on kuin suoraan tästä ketjusta. Etenkin tuo "Teidän suhde ei tule tuota kestämään ja hyvä niin." Samaa muotoa tässäkin sivulla. 😅
Toivottavasti uudessa teiniporukassa kukaan ei ole homo tai lesbo.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kerttu-Rissanen-sai-jarkyttavia-torkykomm…
Kertun saamat ig-viestit on kuin suoraan tästä ketjusta. Etenkin tuo "Teidän suhde ei tule tuota kestämään ja hyvä niin." Samaa muotoa tässäkin sivulla. 😅
Win-win tilanne: Sami saa nuorta pi**ua ja Kerttu saa täyden ylläpidon taloudellisesti.😉
Ismon lapsellinen käytös jatkuu vielä pitkään. Hyvä juttu.