Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58120)
Mirkun pasteijat ovat varmasti herkullisia. Harmi, kun Mirkun ohjeita ei löydy netistä.
Mua ainaki itkettää ihan oikeasti tää, kun mistään ei voida keskustella asiallisesti. Oon niin loppuun kyllästynyt ettei mistään saa mihinkään helpotusta. T. mielenterveysongelmainen ja ruuhkaisat palvelut.
Eikö se ole hyvä uutinen, että Salkkarit jatkuu vielä vuosia?
Vierailija kirjoitti:
Mua ainaki itkettää ihan oikeasti tää, kun mistään ei voida keskustella asiallisesti. Oon niin loppuun kyllästynyt ettei mistään saa mihinkään helpotusta. T. mielenterveysongelmainen ja ruuhkaisat palvelut.
Byäääääääää mee muualle itkee!
Voisiko sarjaan tulla jotain muutakin sisältöä kun panemista ympäriinsä.
Ehkä mä sitte tapan itteni jos tää on niin vaikeeta. Ja en ees oo trolli vaan edelleen se 18v tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä uutinen, että Salkkarit jatkuu vielä vuosia?
Meinasin saada sydärin.
Voisiko toimintaa olla enemmän? Tylsiä tapahtumia tällä hetkellä. Ei jaksa ainaisia sänkyjuttuja.
Ei ole aikoihin ollut muuta kun panoa tässä ohjelmassa. Toimintaakin olisi hyvä olla, eikä aina sitä munan hinkkaamista.
Käsittämätön logiikka, että Anni joutui vankilaan ja Aaron "tutkintavapaus" jatkuu edelleen. Muistinmenetys ei ole syy välttää vankila. Noelkin saisi joutua vankilaan.
Hei oikeasti ai ei vai muuta ku panoa? Just oli viikko ilman ja ensi viikollaki vasta perjantaina jaksossa.
Tykkään Ismon musiikkimausta, joka on hiljaisuus häissä.
Samin äitihän inhosi myös Kallea, koska syytteli Samin kuolemasta Kallea.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Ismon musiikkimausta, joka on hiljaisuus häissä.
No, Ismo voisi sitten painua vanhainkotiin kuuntelemaan sitä mieluisaa hiljaisuutta. Muutenkin Ismolla alkaa ikä painaa.
Kallen ja Petrin hääsuunnitelmat tai paremminkin kai kihlajaissuunnitelmat on ehkä realistisimmat hetkeen. Pohditaan juhlapaikan varausta, musiikkia, kuka tekee kakun ja käytetään kuulemma samaa valokuvaajaa kummassakin tilaisuudessa. Mietin voisiko se valokuvaaja olla joku näistä uusista hahmoista? Ilmeisesti Hanin tuttu? Kalle sanoi menevänsä tapaamaan sitä ruokatauolla. Jos sitä nyt ylipäätänsä näytetään.
Vierailija kirjoitti:
Kallen ja Petrin hääsuunnitelmat tai paremminkin kai kihlajaissuunnitelmat on ehkä realistisimmat hetkeen. Pohditaan juhlapaikan varausta, musiikkia, kuka tekee kakun ja käytetään kuulemma samaa valokuvaajaa kummassakin tilaisuudessa. Mietin voisiko se valokuvaaja olla joku näistä uusista hahmoista? Ilmeisesti Hanin tuttu? Kalle sanoi menevänsä tapaamaan sitä ruokatauolla. Jos sitä nyt ylipäätänsä näytetään.
Hani voisi laulaa häissä. Ylipäätänsä hyödyntää jos näyttelijät osaavat laulaa.
Petri ei sovi Kallelle. En ymmärrä.
Oon tosi pettynyt jos Hani on hetero 😆
Vierailija kirjoitti:
Petri ei sovi Kallelle. En ymmärrä.
Miksi ei? En ole saanut koskaan kunnon vastausta vastaavanlaisiin kysymyksiin.
Ei ensihoito ketään totea virallisesti kuolleeksi. Jännä, ettei Aaro joutunut ruumiinavaukseen kuten onnettomuuden uhrit joutuu🤣