Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58112)
Mä oon täysin varma että Hani ei oo hetero. Meille yritetään takoa sarjassa kalloon, että mitää heteroita ei edes oo vaan kaikki on bi seksuualeja.
Jotenkin veikkaan Kallen repsahtavat. Syynä ahdistus, kun isä ei hyväksykään Petriä. Lopulta Petri päättää jättää Kallen, kun ei halua pilata isän ja pojan välejä. Kallen elämä alkaa vajoamaan taas ja Ismo huomaa liian myöhään kuinka tärkeä Petri olikaan Kallelle. Tai Kalle päättää ensin valita Petrin ja pistää välit poikki Ismoon.
Tämä uusi tuleva hahmo JP, on ihan homon näköinen ainakin. Babyfacea yritetään miehistä viiksillä mutta tulis on homomainen.
Epävarmana nuorena naisena ällöttää tämä alentava puhe naisista. Lisää vain omaa ajatusta siitä, ettei mustakaan kukaan tykkää kun sarjan kauniitkin naiset on täällä rotevia ja harakannaamaisia ties mitä vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä sarja.
Ihanan seksikäs. Joonatan uuh sitoo ja aah panee.
Vierailija kirjoitti:
Epävarmana nuorena naisena ällöttää tämä alentava puhe naisista. Lisää vain omaa ajatusta siitä, ettei mustakaan kukaan tykkää kun sarjan kauniitkin naiset on täällä rotevia ja harakannaamaisia ties mitä vastaavaa.
No yyyyyyy-yyyyyyyh, onks pakko roikkuu täällä itkemässä?😁
Sidonta leikkejä ja pano juttuja. Kuka tälläistä haluaa katsoa. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Aika monikin haluaisi jonkun hahmon tilalle rassattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Aarohan oli kuollut ja eleli Annin kanssa mökillä samaan aikaan, kun Aaro oli julistettu kuolleeksi. Sitä vitsailivat Annin kanssa. Myöhemmin Aaro itse päätti antautua poliisille ja lähti istumaan vankeustuomiota. Sen jälkeen Aaro palasi viimeisen kerran 2017 vuoden alussa Lindan ja Karin häihin pappina ja muuttuneena.
Julistettu kuolleeksi? Kuka julisti, lääkärikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monikin haluaisi jonkun hahmon tilalle rassattavaksi.
Mee rassaa mutsiis.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan jatkossa kysyä jokaiselta lupa saako X hahmoa kritisoida, niin ei kenenkään mieli pahoitu turhaan.
Miksi haluat tehdä itsestäsi pellen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Hanikin on biseksuaali. Kiinnostuu Violasta mutta päätyy myöhemmin Benkun tai Henrikin kanssa.
Voihan se olla trans. On niin roteva ollakseen nainen.
Hanne on niin körmyniskainen naiseksi että voisi olla hyvinkin trans-Hani?
Nuorempi versio Sallasta.
Jos elinan näyttelijä menee äityslomalle menee varmaan pitkään ennen, kun elina tulee takaisin sarjaan.
Noel jossain vaiheessa joutuu vankilaan mä mietin kuka hoitaa toivoa sillä väliä, etenkin taalasmailla on tulee olemaan kiirettä uuden vauvan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos elinan näyttelijä menee äityslomalle menee varmaan pitkään ennen, kun elina tulee takaisin sarjaan.
Noel jossain vaiheessa joutuu vankilaan mä mietin kuka hoitaa toivoa sillä väliä, etenkin taalasmailla on tulee olemaan kiirettä uuden vauvan kanssa.
Älä vaivaa päätäs fiktiohahmojen ongelmilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä uusi tuleva hahmo JP, on ihan homon näköinen ainakin. Babyfacea yritetään miehistä viiksillä mutta tulis on homomainen.
Faijas on.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon täysin varma että Hani ei oo hetero. Meille yritetään takoa sarjassa kalloon, että mitää heteroita ei edes oo vaan kaikki on bi seksuualeja.
Olet oikeassa. Sarjan kaikki hahmot ovat bi-seksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
2023 päätösjakso voisi päättyä siihen, että Ismo saa kohtauksen Kallen ja Petrin häissä ja kuolee.
Sukusi kuolee.
Henrik oli junaillut Beigen omistaman asunnon Benjaminille. Ilmeisesti vielä mitään virallista vuokrasopimusta ja ilman vuokraa. Sitä en vaan tajua, mitä tapahtui sille asunnolle minkä Benjamin oli jo hankkinut kun tuli Mooseen rehvastelemaan sillä asunnolla Akille ja Henrikille esitteli sitä asuntoa puhelimestaan, vai oliko tämä vaan katsojan halpaa kusetusta?
Hanne on niin körmyniskainen naiseksi että voisi olla hyvinkin trans-Hani?