Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Roolipeli ei haittaa heti kun se on jotenkin järkevää. En jaksa lukea sataa sivua samaa Anneli Mansikkaa, adoptiopapereiden kanssa naimisiin menoa tai Jutan lihapullia. Samat hemmetin virkkeet soi sivusta toiseen.
Voi voi, mäkään en jaksa lukea sitä samaa Rantabaari spekulointia sivusta toiseen.
Olisko jollain sisäpiiritietoa että tuleeko traileri huomenna tai lähiaikoina?
Vierailija kirjoitti:
Mut eikö peleissäkin ole tarkoitus pelata eteenpäin? Kun moni jankkuttaa samaa sivutolkulla.
Eikö Salkkareissa ole tarkoitus mennä eteenpäin? Samat juonet ja tapahtumat toistuu.
Vierailija kirjoitti:
Saako Nikke Knattertonista kommentoida täällä? Kertojana toimi Jarmo Koski, joka näytteli Salatuissa elämissä Seppo Taalasmaata.
Jos kommentoit jotenkin Jarmon suoritusta niin joo. Itse sarjan muu aihe ei liity tähän mitenkään. Kylhän täällä on puitu Tommin ja Peten roolit Temosten leffoissa. Kovero on Koskisen uudella kaudella ja Irina.
Jos mun lempi hahmo on Anneli Mansikka, niin miks mä en sais siitä puhua?
Vierailija kirjoitti:
Olisko jollain sisäpiiritietoa että tuleeko traileri huomenna tai lähiaikoina?
No ei tule. Lopeta jankkaus.
Tiesin sen, että kuolemaani toivotaan täällä. Parhaani yritin olla asiallinen ja spekuloida ketään loukkaamatta.
Traileri traileri traileri. Samaa saa ta na jankutetaan sivusta toiseen. Tukehtukaa siihen traileriinne.
Minua ette täältä häädä! Mulla on oikeuksia!
Lyön vetoa, että Olli käyttää Lailaa hyväksi. Rakkaus on kaukana.
CMoren ennakkokatsojana olen silti sitä mieltä, että Salkkareiden kohdalla voitaisi toimia samalla tavalla kuin kilpailurealityissä ja päätösjakson näyttää suoraan samaan aikaan kaikille. Minusta olisi ainakin ihanaa palata niihin menneisiin muistoihin, kun kommentoitiin täällä samaan aikaan kaikki illan jaksoa, kun sitä ei tullut mistään ennakkoon vaan kaikki jaksot tulivat Katsomoonkin aina tismalleen samaan aikaan illasta.
Anneli Mansikka kirjoitti:
Minua ette täältä häädä! Mulla on oikeuksia!
Toivottavasti se Jutta löytää sinut. Mä en jaksa kuunnella.
Kalle ei tainnut nostaan turhan takia mitään syrjintäkortteja esiin, eikä varmastikaan pitäisi siitä, että Ismo tekee niin.
Huomenna julkaistaan traileri. Siinä näytetään, että joku ampuu Mikiä, Laila sekaantuu heroiiniin ja vanha hahmo tekee paluun.
Outo on se Lailan rooli. Nenä kiinni puhelimessa eikä minkäänlaista dialogia kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kalle ei tainnut nostaan turhan takia mitään syrjintäkortteja esiin, eikä varmastikaan pitäisi siitä, että Ismo tekee niin.
Siis mitä oikein kirjoitin? Tarkoituksenani oli sanoa, että Kalle ei ole tainnut nostaa turhan takia mitään syrjintäkortteja esiin, eikä varmastikaan pitäisi siitä, että Ismo tekee niin.
Vierailija kirjoitti:
CMoren ennakkokatsojana olen silti sitä mieltä, että Salkkareiden kohdalla voitaisi toimia samalla tavalla kuin kilpailurealityissä ja päätösjakson näyttää suoraan samaan aikaan kaikille. Minusta olisi ainakin ihanaa palata niihin menneisiin muistoihin, kun kommentoitiin täällä samaan aikaan kaikki illan jaksoa, kun sitä ei tullut mistään ennakkoon vaan kaikki jaksot tulivat Katsomoonkin aina tismalleen samaan aikaan illasta.
Silloin muinoin myytiin kyllä niitä ennakkojaksoja erikseen, taisi olla yksittäin 2,50€ ja 7€ viikko tai jotain 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Miran äiti?
Sirkka tai Anneli.
Mut eikö peleissäkin ole tarkoitus pelata eteenpäin? Kun moni jankkuttaa samaa sivutolkulla.