Olitko kuuntelemassa profeetta David Owuoria Vantaalla?
Kommentit (11)
Kaikenlaisia huru-ukkoja sitä tänne raahataankin, huijari se on.
Tyypillinen afrikkalainen huijari. Ja plösöt suomimammat uskoo kaiken.
Olin kuuntelemassa ja paranin vaikeasta vihervassarismista.
Kiitos Jeesus!
Vierailija kirjoitti:
Olin kuuntelemassa ja paranin vaikeasta vihervassarismista.
Kiitos Jeesus!
Jotain positiivista sentään tässäkin😂
Vakavaan vasennukseen ilmeisesti tehoaa vai afrikkalaisen noitatohtorin taikasauva.
En kuuntele vääräuskoisten tarinoita.
Sen sijaan olin kuuntelemassa moskeijassa imaamin ohjeita siitä, miten seksuaalivöhemmistöjä ja väärin pukeutuvia tulee kivittää oikeaoppisesti. Saimme myös vinkkejä miten estetään vaimojen poistuminen kotoa sillä aikaa, kun mies on moskeijassa tai toisten vaimojen luona.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan olin kuuntelemassa moskeijassa imaamin ohjeita siitä, miten seksuaalivöhemmistöjä ja väärin pukeutuvia tulee kivittää oikeaoppisesti. Saimme myös vinkkejä miten estetään vaimojen poistuminen kotoa sillä aikaa, kun mies on moskeijassa tai toisten vaimojen luona.
Minä en kuuntele minkään uskoisten tarinoita. Jos satuja haluan kuulla niin menen johonkin lasten satuluennolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kuuntele minkään uskoisten tarinoita. Jos satuja haluan kuulla niin menen johonkin lasten satuluennolle.
Vain rasisti pitää imaamin oppeja satuina.
En todellakaan. Raamattukin varoittaa uskomasta vääriin profeettoihin.