Repesin: Tatuoinnit ovat taidetta. Sen lisäksi ne ovat tapa tuoda esille omaa arvomaailmaa
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009081665.html
Korjaan vähän tätä:
"Tatuoinnit ovat rumia töhryjä, jotka ovat heikkoitsetuntoisen tapa tuoda itseään epätoivoisesti esille."
Kommentit (523)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen esteetikko ja klassisen kauniiden asioiden ja ihmisten ihailija, joka ei tatuointeja ja niiden mukana tulevaa ihmisen rumentamista voi ymmärtää.
Vihaako tatuoidut itseään jotenkin?
Vähän nyt epäilen esteetikkoisuuttasi, jos sinulla ei ole käsitystä siitä, että ihmisten esteettiset mieltymykset ovat erilaisia.
Kai nyt esteetikko ymmärtää ihmislajin ikiaikaisen kaipuun itsensä koristeluun, vaikka juuri joku tietty koristelun muoto ei omaa silmää miellyttäisi?
Kehopositiivinen pyrkii naurettavilla tatuoinneillaan viemään huomion pois siitä "kehopositiivisuudesta". Ei, kehopositiiviset pyrkivät tatuoinneillaan viestimään statusta, jota ulosottomies ei voi viedä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen esteetikko ja klassisen kauniiden asioiden ja ihmisten ihailija, joka ei tatuointeja ja niiden mukana tulevaa ihmisen rumentamista voi ymmärtää.
Vihaako tatuoidut itseään jotenkin?Vähän nyt epäilen esteetikkoisuuttasi, jos sinulla ei ole käsitystä siitä, että ihmisten esteettiset mieltymykset ovat erilaisia.
Kai nyt esteetikko ymmärtää ihmislajin ikiaikaisen kaipuun itsensä koristeluun, vaikka juuri joku tietty koristelun muoto ei omaa silmää miellyttäisi?
Ei se ymmärrä
Aivittuei voi ku nauraasaattana töhrittyjen defensseille 😆🤣😂
Ja miten moni läski w t tekee jotain kalliita töhryjä pikavipeillä.
Vierailija kirjoitti:
Aivittuei voi ku nauraasaattana töhrittyjen defensseille 😆🤣😂
Oletko kännissä tähän aikaan?
Tyttäreni on hoikka ja kaunis työssä käyvä nainen ja hänellä on rautainen itsetunto. Hänellä on runsaasti kuvia ihossaan ja minusta ne ovat hienoja. Hänessä eivät mitenkään tiivisty nämä höpöyleistustykset, joita tästä lukea sain.
Vielä jaksaa kusimulkut jankata :D
Vierailija kirjoitti:
Vihaako tatuoidut itseään jotenkin?
Samoin. Olen ihmetellyt samaa. Tatuointia kun ei saa helpolla pois. Siksi en voi sitä käsittää. Meikit, korut ja vaatteet on parempia keinoja itseilmaisuun. Niitä voi vaihtaa kun kyllästyy eikä myrkytkään imeydy elimistöön kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni on hoikka ja kaunis työssä käyvä nainen ja hänellä on rautainen itsetunto. Hänellä on runsaasti kuvia ihossaan ja minusta ne ovat hienoja. Hänessä eivät mitenkään tiivisty nämä höpöyleistustykset, joita tästä lukea sain.
Eipä kelpais mulle miniäksi vaikka kuinka vakuuttelet erinomaisuutta.
Tatuoinnit ovat asuste silloinkin kun olen alasti ja ilman koruja.
Tatuoinnit muistuttavat kuka olin ja mitä rakastin,kun istun vanhainkodissa vaipoissa jonkun muun valitsemat vaatteet päällä.
Ja tatuoinnit ovat ainoa asia jotka saan mukaan krematorion uuniin kun aikani koettaa.
Rakastan tatuointejani,jopa sitä tribaalia jonka otin silloin kun vain marssittiin liikkeeseen ja valittiin kansiosta kuva. Olen 45v vuotias ja ensimmäinen tatuointini täytti äskettäin 20vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Win-win siis
Tatuoinnit on erittäin suosittuja venäläisten sivistymättömien tyrkkynaisten keskuudessa ja meillähän on nämä Nataliat ym Suomessa.
Aina naurattaa nää samanlaiset aloitukset tatuoinneista. Taattua viihdettä :D.
On hienoa kuinka ihmisiä niputetaan tatuointien perusteella kaikki samaan kastiin.
Mikäli sillä on mitään väliä niin itsellä on korkeakoulu käyty, pankissa ylempi toimihenkilö eli äärimmäisen konservatiivinen ala JA mut on käytännössä tatuoitu kaulasta alaspäin melkeen kokonaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaako tatuoidut itseään jotenkin?Samoin. Olen ihmetellyt samaa. Tatuointia kun ei saa helpolla pois. Siksi en voi sitä käsittää. Meikit, korut ja vaatteet on parempia keinoja itseilmaisuun. Niitä voi vaihtaa kun kyllästyy eikä myrkytkään imeydy elimistöön kaiken aikaa.
Mieti, jotku päättää sitoutua loppuelämäkseen johonkin!
Vierailija kirjoitti:
Aina naurattaa nää samanlaiset aloitukset tatuoinneista. Taattua viihdettä :D.
On hienoa kuinka ihmisiä niputetaan tatuointien perusteella kaikki samaan kastiin.
Mikäli sillä on mitään väliä niin itsellä on korkeakoulu käyty, pankissa ylempi toimihenkilö eli äärimmäisen konservatiivinen ala JA mut on käytännössä tatuoitu kaulasta alaspäin melkeen kokonaan :)
Laita nyt ihmeessä naamaankin kun mielesi varmasti tekee! 😆
Vierailija kirjoitti:
Hupaisinta on se, etä tatuoidut itse kuvittelevat, että ne töherrykset on hienoja. Kai se on jonkinlainen "keisarin uudet vaatteet"-juttu, eikä muut välttämättä sitten kehtaa edes sanoa, sille, että hei, ne ei todellakaan ole hienoja.
Ei, vaan hupaisinta on, että tatuoidut kuvittelevat, etteivät muut tiedä tai näe sitä, että he ovat ongelmaisia ja tatskat kuvaavat heidän todellisia ongelmiaan. Jokainen tatuointi on "taideteos" aiheesta joka kuvaa heidän traumojaan. Jokaisen tatuoinnin takana on hyvin rikki oleva ihminen ja tarve kuulua johonkin isompaan ryhmään. Mitä enemmän tatuointeja, sitä enemmän ihminen on sisältä rikki ja pyrkii esittämään jotain ulos muille. Ne rikinnäiset ihmiset, jotka eivät ota tatuointeja, tuovat itseään esille muilla tavoilla. Mutta tatuoinnit ovat vain näkyvä tapa esitellä muille traumojaan ja saada niistä ihailua tai sitten sääliä. Tatuoidut eivät näe tatskan olevan merkki tietystä ryhmäänkuulumisen tarpeesta, näyttämisen halusta ja ihailun tarpeesta tai säälinkerjuusta.
Minulle on ihan sama mitä he ajattelevat omista tatuoinneistaan. Minäkään en välitä mitä joku ajattelee jostain mun jutusta. Pääasia että itse tykkäävät. LOL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sulla on päätösvaltaa lastesi pariutumisen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaako tatuoidut itseään jotenkin?Samoin. Olen ihmetellyt samaa. Tatuointia kun ei saa helpolla pois. Siksi en voi sitä käsittää. Meikit, korut ja vaatteet on parempia keinoja itseilmaisuun. Niitä voi vaihtaa kun kyllästyy eikä myrkytkään imeydy elimistöön kaiken aikaa.
Tämä. Vertaisin tilannetta siiihen että ostaa jotkut karseimmat koristeelliset verhot joltain trendibrändiltä ja sitten vannoo pitävänsä niitä ikkunassa elämänsä loppuun.
Tatuoinnit ovat merenkäyntiä ja vankiloita vanhempi ilmiö ihmiskulttuureissa.