Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni kuluttaa noin 1200 € kuussa pelkästään kauneudenhoitoon. Onko normaalia?

Vierailija
01.01.2023 |

Hänen palkkansa on verojen jälkeen noin 2700 €. Ihan tarkkaan en tiedä. Vuokra on yli tonni kuussa eli aika paljon elämistä ilmeisesti rahoitetaan velaksi ja pika vippeinä.
Nytkin hän suunnittelee lomamatkaa jonnekin Barbadokselle ystävänsä kanssa (minulla ei ole rahaa lähteä mukaan). Helmikuussa olen varannut mökin Leviltä meille kahdelle ja hänen siskolleen ja serkulleen.
Tyttöystäväni haluaa muuttaa yhteen ja naimisiin. Minua huolettaa hänen rahan käyttönsä. Tuntuu ettei hän tajua yhtään eahan arvoa ja pelkään hänen olevan korviaan myöten veloissa. Uusia vaatteitakin ilmestyy vaatekaappiin harvase viikko.
Neuvoja teiltä asioita paremmin ymmärtäviltä?

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuinka ihmiset menee näin ilmiselvään trollaukseen.

No pääsitpä taas vinkumaan, kyllä olitkin nokkela, kun keksit. Jos ei ole mitään muuta sanottavaa, kuin känistä trollaamisesta, niin kannattaa poistua takavasemmalle. Tämä on keskustelupalsta, ja täällä siis keskustellaan eri asioista. Onko jokin tarina totta vai ei, sillä ei pitäisi minusta ainakaan olla mitään tekemistä keskustelun sisältöön.

1200 € kuussa on varmaan aika helppoa saada kulutettua hiuksiin, tekoripsiin ja -kynsiin ja näiden huoltoihin, sekä kaikenlaisiin meikkeihin. Kun nykyisin ei enää riitä, että on esimerkiksi meikkivoide, huulipuna tai kynsilakka. Ei, pitää olla omat tuotteet pohjustamiseen, viimeistelyyn ja kiinnittämiseen. Siihen päälle rusketus ja botoxit, niin ei edes summa riitä. Onko kyse kauneudenhoidosta onkin ihan toinen asia.

Niin, totta kai kauneudenhoitoa saa menemään kuussa vaikka 100 000€ mutta mikä on realismia?

Vaikka kävisi kerran kuussa kampaajalla, vaikea on saada uppoamaan yli 500€. Kynsiäkin huolletaan 3-4 viikon välein, ehkä 100€. Kasvohoidoissa ei voi edes käydä kerran kuussa paitsi ehkä jossain *levitetään naamio ja ampulli ja kosteusvoide -tyylisissä. Iho ei kestä kovia (eli kalliita) hoitoja. Suihkurusketus on alle 50€ eikä tarvitse käydä kuin kerran kuussa. Botoxia ei laiteta kuukauden välein kuten ei mitään pistoshoitoja.

Tietysti meikkejä voi ostaa koko ajan, mutta sulla tuntuu olevan oletus, että joka kuukausi pitäisi ostaa koko arsenaali uusiksi.

Tunnen erään venäläisnaisen, joka oikeasti käyttää kauneudenhoitoon paljon rahaa, ja näyttää erittäin hyvin hoidetulta, eikä hän myöskään epäröi kertoa paljonko rahaa mikäkin vie. Hän sanoi käyttävänsä rahaa kauneudenhoitoon kuussa noin 500-1500€. Ja hän siis käy erikoishoidoissa, hifussa, happohoidoissa jne.

Epäilen vahvasti että joku vuokrakämpässä majaileva ja omia rahojaan (tai ottamaansa velkaa) käyttävä nuori nainen käyttäisi kauneudenhoitoon 1200€ kuussa. Ja kun ap keksii koko naisen ja keissin omasta päästään, niin eipä kannata ruveta väittelemään epäuskottavan trollin kanssa.

Vierailija
42/127 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä ollut noin paljon rahaa, kaikki käytössä ollut varallisuus yhteenlaskettuna.

T19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vosu on varmaan joku Instagram keikistelijä ja ap:lle tulee ihan yllätyksenä, että ne tekotukat, ripset, kynnet ym maksaa 😂

Vierailija
44/127 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se bimbosika.

Vierailija
45/127 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ruma hän oikein on? Omalla vaimollani menee 20-40e meikkeihin puolen vuoden aikana ja joskus kymppi johonkin raita-aineeseen tms. Hän on onnekseni todella kaunis luonnostaan ja seksikkäin suihkun/saunan jälkeen.

M42

Kuinka pienim u n ainen sä oikein olet? Kun tuommoista mietit ja täällä kommentoit tällaisiin aloituksiin. 🤡

Se ei varsinaisesti kuulu sinulle, mutta ainakin vaimoni on enemmän kuin tyytyväinen kokooni. Tiesitkö että tämän palstan alotukset näkyvät erään iltapäivälehden sivupalkissa, sieltähän me muutkin "pienimunaiset" nämä löydämme. Saanko kutsua sinua löysävittuiseksi riippurinnaksi, vai onko vain miesten haukkuminen tällä palstalla ok?

M42

Vierailija
46/127 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti puhunut rahasta? Tuloista, menoista ja elämäntavasta? Ansaitsetko itse paljon vähemmän ja mutuilet tyttöystäväsi menoja? 1200 e on aika mahdoton kauneuden hoitoon. 120 e on jo realistinen.

Vierailija
47/127 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
48/127 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v nainen

Kampaamo 60€/kk

Ihonhoitotuotteita, meikkejä jne 70€/kk. Käytän laatutuotteita. Pärjäisin vähemmälläkin, mutta olen hyväpalkkainen. 130€/kk

Jos tyttöystäväsi todella käyttää tuon 1200€/kk niin olisi mielenkiintoista tietää mihin. Maksaako osamaksulla jotain isoa operaatiota?

Vierailija
49/127 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä naimisiin ainakaan mene, haluaa sinusta maksajan, ilmeisesti omat luottotiedot menneet.

N 69

Vierailija
50/127 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäät siis tyttöystäväsi rahankäyttöä!?

Toivottavasti hänellä on hälytyskellot herkässä, tuollainen kyttääminen ja kontrollointi on hälytysmerkki.

Vierailija
51/127 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokran jälkeen jää naisella 1700 euroa humputtelurahaa?

Ja sinä olet percaukinen?

Ethän voi edes matkustaa bahamalle omiin häihisi jos olet varaton?

Naisen ei kannata naida sinua. Tavalla eikä toisella.

Vierailija
52/127 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa siinä on jos noin paljon menee.... mulla vaimo käy pari kertaa vuodessa kampaajalla.. ja pari purkki Dovea...onko sille joku onnettomuus sattunnu?

Vierailija
53/127 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia on.

Vierailija
54/127 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nuoruusajan exältäni, jolla oli mukavan isot tissit, mutta kaikki muu oli pielessä. Seurustelin kuitenkin hänen kanssaan muutaman vuoden, koska kaikki muu oli niin kunnollista hänessä. Lopulta ulkonäkö sai jättämään. Hän ei osannut edes meikata.

Kerran kuitenkin erään läheisen tyttöystävä laittoi häntä lähes kaksi tuntia ennen kuin lähdettiin elokuviin. En ollut uskoa silmiäni, hänhän oli nätti sen käsittelyn jäljiltä. Oli kiva mennä silloin ulos viettämään iltaa tyttöystäväni kanssa.

Voin vain kuvitella, miten paljon korjattavaa ulkonäössä on, mikäli tuollaisia summia menee kuukaudessa kauneudenhoitoon.

Vierailija
55/127 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitustyttöystävä on barbara jolla on jättitulot.

Älä vuokraa barbaraa kavereillesi. 1200 euroa kuussa menee reikien paikkaamiseen.

Vierailija
56/127 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan tosta aloituksesta.

Vierailija
57/127 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nu**i sitä kun vielä voit

Vierailija
58/127 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,höpö...

Vierailija
59/127 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne! Monet teistä suosittelevat ainakin avioliiton unohtamista, ellei tyttöystäväni kulutuskäyttäytyminen muutu. Kova paikka, koska rajastan häntä paljon, kaikesta huolimatta.

Moni ihmetteli, mistä tuo summa 1200€ /kk voi syntyä. Se on toki oma laskelmani ja perustuu hänen kertomaansa ja esim kampaamo- ja hoitolakäyntien määrään, joista olen varsin hyvin perillä, koska vien ja haen häntä autolla. Näin jouluaikaan uskoisin summan olevan vieläkin suurempi, koska käyntejä on monta kertaa viikossa esim pikkujoulujen, uuden vuoden juhlien ym takia. Esim joulun ja uuden vuoden väliviikolla oli joku lymfa- tai muu hieronta ja ihonpuhdistus, jalkahoito, uudet rakennekynnet ja geelikynnet varpaisiin, kampaaja kahdesti (värjäys ja leikkaus keskiviikkona ja juhlakampaus lauantaina) sekä juhlameikki kosmetologilla.

Moni varmaankin epäilee minua trolliksi, mutta ikävä kyllä tämä on totisinta totta. Itsenikin on vaikea uskoa jo sitä miten paljon aikaa kuluu itsensä edustavana pitämiseen. Ja jos ihmettelette, mistä minä tiedän lymfoista ja geelikynsistä, niin neljän vuoden seurustelumme aikana ala on ehtinyt tulla minulle varsin tutuksi.

Kiitos vielä kommenteistanne!

Vierailija
60/127 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt faktoja pöytään. Jos tiedät paljonko rahaa menee, tiedät ainakin osittain mihin ne menee. Kyllä tuon pitäisi jo ulkonäöstäkin huomata. Ainiin, puppua koko juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi