Mieheni virtsaa vessanistuimelle
Mieheni virtsaa jatkuvasti vessanistuimelle ja se on hänestä ok. Joka kerta kun itse menen vessaan, saan pyyhkiä virtsaa istuimelta. Olen tästä sanonut asiallisesti ja pyytänyt olemaan sotkematta.
Mieheni mielestä valitan vain kuulemma turhasta... Ja kyse on jostain muusta. Oikeasti olen vain kyllästynyt siivoamaan hänen jälkiään. Hän sotkee aika paljon muutenkin. Ikkunassa voi olla iso ketsuppitahra, sohvalla on ruokaa ja kynnenpalasia, eikä mies ikinä siivoa niitä.
Onko muilla näin sottaisia kumppaneita?
Kommentit (54)
Asensin vuosi sitten meidän WC:hen pisoaarin, vaimo kiittelee vieläkin asiasta ja kehuu sitä aina vieraille, jos heidän täytyy asioida siellä vierailullaan. WC oli kyllä ennen sitä usein siivottomassa kunnossa, ei niitä tippoja pojat tai minäkään useinkaan viitsinyt pyyhkiä.
Vierailija kirjoitti:
Laita siihen pytyn yläpuolelle lappu missä uhkaat käyttää siivouksessa miehen hammasharjaa jos vielä kuseksii minne sattuu.
Hammasharjan voi laittaa siihen pöntön viereen valmiiksi.
Suomessa käytettävät WC-istuimet eivät ole suunniteltu miesten virtsaamiseen. Pisuaari pitäisi kuulua jokaiseen uuteen rakennettavaan taloon. Miehen virtsarakko ei tyhjene kokonaan istualtaan virtsatessa. Hänen kuitenkin kuuluisi aina pyyhkiä jälkensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä enää jatka palvelijana oloas, vaan käske mies siivoamaan törkynsä.
Kyllä ymmärrän, mutta hän ei ota vastaan käskyjä.
Älä ota asiasta ongelmaa. Ota kansi renkaineen pois, ja vie takaisin vasta kun sinulle tulee vessahätä. Piilota siivouskaappiin imurin taakse, oletan että mies ei löydä sitä ihan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä siivoa.
Näin olen usein tehnyt, mutta inhottaa istua virtsan päälle, joten se on vähän pakko siivota useita kertoja päivän aikana... Pitää kai opetella pissaamaan itse seisoen. :)
Miehellesi on ok itse istua seuraavalla kerralla virtsatahraiselle pöntölle?
Kuinka kauan olette asuneet yhdessä?
Virtsaa itse jonkin aikaa pottaan ja jätä roiskehet hänelle itselleen siivottavaksi. Jätä vähän omaa tuotostasikin sieltä potan pohjalta (myös sitä suklaista) siihen pöntön reunalle nököttämään. Jos tulee mieheltä rutinoita, käske siivota pois. Jatka sinnikkäästi.
Mitä jos itse kakkisit siihen rinkalle tai sotkisit menkkaverellä jos mahdollista?
Passita mies ulos pusikkoon tarpeelleen.
Sehän ei osaa käyttää vesivessaa normisti.
Kilauta anopille, ja ota puheeksi, että miten se siisteyskasvatus pojan kohdalla noin niinkuin anopin mielestä on mennyt. (tämä äijän kuullen)
Minä koulutin mieheni siivoamaan pissatippansa pois. Vaatii sitkeyttä.
Yrittipä viimeaikoina vielä väittää, että vettä siihen on vaan tippunut käsien pesun jälkeen.
Käskin tulla joka kerta katsomaan, ja sanoin, että miten tämä on sitten keltaista, ja miten käsistäsi tippuu aina vesi pöntön renkaalle, eikä muualle vaikka pesuallas on metrin päässä pöntöstä. Käsipyyhekin on käytössä, ja se on eri puolella allasta kuin pönttö.
Tosi periksiantamattoman kouluttamisen jälkeen, voin nauttia koulutuksen tuloksesta.
Alkakaa harrastaa kinkyjä pissaleikkejä, niin hän säästää virtsan sinulle.
Jotta pääset toivottuun tulokseen kouluttaessasi miestä wc-siisteyteen, (joka anopilla jäi laiskuuttaan tekemättä) tulee sinun sitkeästi ja periksiantamattomasti toistaa käskyä toistamasta päästyäsikin. Aivan kuten koiraa koulutetaan. Kertaus on opintojen äiti. Avainsana on toisto.
Siivoa tämä nyt heti! voisi olla sopiva sanavalinta.
Meillä koirakin ymmärtää lyhyitä lauseita, kuten "missä pikku vauvalelu"? Sen kuultuaan, koira etsii sen vaikka toisesta huoneesta esiin näytille, saadakseen kehuja ja makupalan.
Asiantuntijakommentti kirjoitti:
Suomessa käytettävät WC-istuimet eivät ole suunniteltu miesten virtsaamiseen. Pisuaari pitäisi kuulua jokaiseen uuteen rakennettavaan taloon. Miehen virtsarakko ei tyhjene kokonaan istualtaan virtsatessa. Hänen kuitenkin kuuluisi aina pyyhkiä jälkensä.
Voi kyynel.
Minä pyyhkisin vessarenkaan kusiroiskeet miehen kasvopyyhkeellä enkä kertoisi hänelle mitään.
Jos tämä ärsyttää sinua nyt, mieti miten paljon se ärsyttää kun olette olleet kymmeniä vuosia yhdessä. Kannattaisi pistää mies vaihtoon.
Tehoaisikohan se, että kun mies pyytää/käskee sua tekemään jotain, niin vastaat, että toki keitän sulle kahvin(esimerkki) , kunhan ensin sinä Unto(esimerkkinimi) käyt siivoomassa virtsasi pois pytyn istuimelta.
Pidä tosta tiukasti kiinni, muuten tuloksia ei synny.
Tulos tai ulos kuselle meiningillä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel.
Minä pyyhkisin vessarenkaan kusiroiskeet miehen kasvopyyhkeellä enkä kertoisi hänelle mitään.
Sinä oletkin selkeästi pahansuopa ihminen, ehkäpä jopa miesvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel.
Eihän tästä ole mitään hyötyä, jos ei sitä kerro. Kertoa voisi pienellä viestillä kirjekuoressa asiasta muutaman kuukauden kuluttua esim. jouluna tai miehen syntymäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel.
Eihän tästä ole mitään hyötyä, jos ei sitä kerro. Kertoa voisi pienellä viestillä kirjekuoressa asiasta muutaman kuukauden kuluttua esim. jouluna tai miehen syntymäpäivänä.
Ap on kyllä sanonut asiasta kusimiehelleen. Ei vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sano miehelle, että vessaa käytetään aina istuma-asennossa kotona ollessa?
Käykö miehesi siis pissalla samalla tapaa kuin naiset ja tytöt?😁
Aika moni mies käy kotonaan, ulkona seisaaltaan jos metsäreissulla hätä yllättyy.. Meinaatko että aina seisaaltaan pissaaminen on joku miehisyyden mitta? Pienestä on sitten kiinni joillain 😁 Itse en katselisi hetkeäkään miestä joka virtsaisi pitkin pönttöjä ja lattioita eikä siivoaisi edes kunnolla jälkiään. Jollekin vanhukselle voi sattua vahinkoja tms jos joku sairaus, normaali ihminen ei sotke pissallaan paikkoja ja jätä ne siivoamatta.
Laita siihen pytyn yläpuolelle lappu missä uhkaat käyttää siivouksessa miehen hammasharjaa jos vielä kuseksii minne sattuu.