Mieheni virtsaa vessanistuimelle
Mieheni virtsaa jatkuvasti vessanistuimelle ja se on hänestä ok. Joka kerta kun itse menen vessaan, saan pyyhkiä virtsaa istuimelta. Olen tästä sanonut asiallisesti ja pyytänyt olemaan sotkematta.
Mieheni mielestä valitan vain kuulemma turhasta... Ja kyse on jostain muusta. Oikeasti olen vain kyllästynyt siivoamaan hänen jälkiään. Hän sotkee aika paljon muutenkin. Ikkunassa voi olla iso ketsuppitahra, sohvalla on ruokaa ja kynnenpalasia, eikä mies ikinä siivoa niitä.
Onko muilla näin sottaisia kumppaneita?
Kommentit (54)
Tosimiehet istuu pöntöllä virtsatessa, vain ķääpīöť kusee seisaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä siivoa.
Näin olen usein tehnyt, mutta inhottaa istua virtsan päälle, joten se on vähän pakko siivota useita kertoja päivän aikana... Pitää kai opetella pissaamaan itse seisoen. :)
Ja kuitenkin on aivan pakko olla yhdessä tuollaisen miehen kanssa?
Mikset sano miehelle, että vessaa käytetään aina istuma-asennossa kotona ollessa?
Alan ymmärtää, miksi moni haluaa erillisen wc:n eikä jaa sitä miehensä kanssa.
Se ukko ei tuosta ikinä muutu, jos ei nyt näe ongelmaa. Aiotko 75-vuotiaana mummona vielä pestä sen kusia 4 kertaa päivässä? Jos olet nyt vaikkapa 30-vuotias, niin 75-vuotiaaksi mennessä olet pessyt sen rinkulan
45v x 365pv x 4krt/pv = 65700 kertaa.
Näetkö tuon hyvänä tulevaisuutena?
Aloitus on samaa tasoa kuin kusi, joka valuu vessan istuimella.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sano miehelle, että vessaa käytetään aina istuma-asennossa kotona ollessa?
Käykö miehesi siis pissalla samalla tapaa kuin naiset ja tytöt?😁
Jokainen fiksu tyyppi kyllä vähintäänkin pyyhkii ne roiskeet paperilla pois, jos kerta sotkee. Ainakin kotona ja jos on kylässä jonkun tutun luona. Julkisissa tiloissa se on tietysti vähän eri asia.
Mistä näitä ääliö naisia sikiää anna äijän kusta mihin huvittaa ja lähde lätkimään sieltä omaan kotiin ,ei se vauvapalstalle kirjoittaminen mitään auta
Käske sen pyyhkiä kusensa pois JOKA KERTA kun on sotkenut. Tästä ei saa tinkiä.
Sano, että putsaa tuo pois, että pääset itse asioille.
Kauniisti toteaminen, ja se että sinä siivoat, ei tuota tulosta.
Näin meillä toimitaan.
Älä enää jatka palvelijana oloas, vaan käske mies siivoamaan törkynsä.
Vierailija kirjoitti:
Käske sen pyyhkiä kusensa pois JOKA KERTA kun on sotkenut. Tästä ei saa tinkiä.
Sano, että putsaa tuo pois, että pääset itse asioille.Kauniisti toteaminen, ja se että sinä siivoat, ei tuota tulosta.
Näin meillä toimitaan.
Olen sanonut eri tavoin, ei mitään vaikutusta. Hoidan muutenkin kaikki kotityöt tällä hetkellä ja miehen sotkeminen uuvuttaa minut.
Vierailija kirjoitti:
Älä enää jatka palvelijana oloas, vaan käske mies siivoamaan törkynsä.
Kyllä ymmärrän, mutta hän ei ota vastaan käskyjä.
Käske sen istuen kusta