Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+, kuinka usein seksiä?

Vierailija
01.01.2023 |

Parisuhteessa olevat, kuinka usein paneskelette? Meillä vain kerta kk, koska vaihdevuodet kuulemma vei halut, eikä hormoonihoitokaan lisää haluja

50+, kuinka usein seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin kun naiseni on kännissä, eli pari kertaa kuukaudessa. Ei koskaan selvinpäin. Ja ikää meillä on 52. Ihme homma. Sanoo, että ei vaan tee mieli. Sitten kännissä on taas todella halukas.

Vierailija
22/176 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ääniä vähän toista sataa.

Menevät likipitäen tasan, päivittäin tai ainakin pari kertaa viikossa sekstaavat, ja sitten taas muutaman kerran kuukaudessa/ vuodessa / ei ollenkaan sekstaavien välillä.

Mielenkiintoista, että noinkin paljon seksiä. Vastanneitten määrä kuitenkin varsin pieni, ja voisi myös olettaa että tätä palstaa seuraavat ihmiset joita seksi kiinnostaa ainakin periaatteessa, jolloin antaa yllättävän positiivisia tuloksia seksiaktiivisuuden suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva vaihtoehto puuttui eli 1-2 kertaa viikossa. Enempikin kävisi mielellään minulle eli sooloseksiä sitten lisäksi. N55

Vierailija
24/176 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa vuodessa, mies on haluton, eikä ole kiinnostunut enempää.

Meillä sama. Nainen haluton ja pari kertaa vuodessa armosta antautuu. Mitä järkeä tässä on??

Vierailija
25/176 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 55 vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Nainen haluton ja pari kertaa vuodessa armosta antautuu. Mitä järkeä tässä on??

Ei mitään. Jos meillä olisi käynyt noin olisi 1kk sisällä jo tinderissä tai vastaavassa etsimässä seksiseuraa. Toki olisi sitä töistä saanut silloinkin jo aika nopeasti.  Jos olisi löytynyt oikein hyvä, olisin vaihtanut kortteeria. Aika paljon valmis kaikesta tinkimään, vaan en seksistä ja pillun saamisesta. 

Vierailija
26/176 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä ja joskus voi olla useampi sessio päivittäin kun Nainen saa herkemmin. Kun hän on saanut, puuhataan arkijuttuja mutta taas sopivassa kohden touhuillaan. Itse tykkään roiskaista ainakin kerran päivässä. Vaihdevuodet lisäsivät seksiä kun nyt sitä voi harrastaa spontaanisti miettimättä verilääryjä. Itsellä vasektomian jälkeen ei tule sellaista pakottavaa painetta seksiin mutta kun Nainen on niin kiihottava niin aina kun häntä katsoo tai hipaisee niin alkaa seisomaan. Kun Nainen huomaa jotta seisoo, niin kostuu kovin. Taitaa olla sellainen hyvän kierre meillä joka kumma kyllä vain kasvaa vuosien mittaan. Ollaan ihmeteltykin jotta eikö halujen pitäisi muka hävitä mutta kun ei.

No onhan täällä muitakin joillajokapäivä, vaikka ei nuoria ollakkaan. Näkyi olevan 10,1 % päivittäin rakastelevia.

Kun aina herätään jo ihan tosiaikaisin, niin kiva harrastella hiljaisessa talossa. Rakastelkaa hyvät ihmiset!

Vierailija
27/176 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee johtuen erinäisistä seikoista mutta keskimäärin 4-5 kertaa viikossa.

Vierailija
28/176 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä se sulle kuuluu, teetkö jotain tutkimusta viiskymppisten seksielämästä?

Aika vähän on "vauva"-sivuilla täällä kuule on viiskymppisiä,  ne jotka vastailevat eivät oikeasti ole lähelläkään.

Vierailija
29/176 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa kuukaudessa on mielestäni aika vähän, mutta mietin onko hyvinkin yleistä?

Ikäluokka 50-55v

Vierailija
30/176 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että pari kertaa kuussa on aika yleistä ja ihan ok määrä, ellei nyt aivan tuore suhde ole. 

Vierailija
31/176 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa. Johtuu minusta (nainen) koska haluan olla pienessä puutteessa niin seksi ja orkku on todella ihanaa. Jos paneskelen liian usein niin jostain kumman syystä orkku on laimeampi ja en tykkää.

Vierailija
32/176 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-5 kertaa vuodessa. Vaihdevuodet on vaikuttanut halukkuuteeni aika paljon. Toisaalta mieheni ei ole valmis näkemään vaivaa, että saisi minut himokkaaksi, vaikka paljoa se ei vaatisi. Jos en käänny himokkaana hänen puoleensa, kun hän laskee kätensä vartalolleni, niin olen pihtari. Hänelle ilmeisesti oma käsi ja tekopillu on helpompi ja vaivattomampi, kuin oma vaimo.

N50+,M60+

Vierailija
33/176 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyttää...

Jep, ehkä sit parikertaa vuodessa jaksaa. No se on niin harvoin, että ihan sama vaikka nekin lopettaisi. Ei sit enää tarvitsisi miettiä, että väsyttääköhän vaimoa tänäänkin. Enpä oo kyllä enää jaksanut kysellä.

Vierailija
34/176 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 55 vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälä sama. Vaimo ollut jo usemman vuoden haluton. Säälistä sitten pari kertaa vuodessa antaa. Olen miettinyt eroa, mutta meillä on muuten ihan mukavaa yhdessä. Hoitelen sitten itseni kolme kertaa viikossa niin ei tarvi vaimoa enää miettiä.

Vierailija
35/176 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa. Johtuu minusta (nainen) koska haluan olla pienessä puutteessa niin seksi ja orkku on todella ihanaa. Jos paneskelen liian usein niin jostain kumman syystä orkku on laimeampi ja en tykkää.

Mä luulen, että vaimollani  vähän sama juttu. Toisinaan innostuu useammin, mutta on aina vähän kerännyt himmoja. Toki ikää jo 67v. Olen koko ikäni tottunut seksiin ainakin kerran viikosta, jote yksi tai kaksi kertaa kk ei olisi riittänyt. Siinä vaiheessa jo hakenut vierasta naista lisäksi. Pidemmissä tauoissa vaihtanut kortteeria. Jos  vaimo ei haluasi minua olisi se merkki rakkauden lopusta. 

Vierailija
36/176 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa periaatteessa, mutta käytännössä 3-4 kertaa kuukaudessa. Arkisin ei onnistu vuorotöiden takia ja jos viikonloppuna on joku este, niin tulee väliä helposti kaksi viikkoa. M53, N49

Vierailija
37/176 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2-3 kertaa viikossa me rakastellaan. Yleensä aamuisin, kuten tänäänkin.. Ollaan vaimon kanssa oltu eläkkeellä vuoden verran. Kumpikin saa aina oikeastaan orgasmin ja pidän huolta, että vaimo saa aina ensin.Kiihotan häntä hellästi siihen asti kun pyytää minut sisään. Ihan mukavaa....

Vierailija
38/176 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva lukea tätä. Tapasin meinaan aivan ihanan joka valitettavasti melkein 20 vuotta vanhempi. Tosi komea kyllä ja näyttää nuoremmalta, mutta pelkäsin että jaksaisko mun tahdissani. Jotenkin sitä on aina ajatellut, että 50+ ei enää ollenkaan välitä näistä asioista. 

Vierailija
39/176 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 2-3 kertaa viikossa me rakastellaan. Yleensä aamuisin, kuten tänäänkin.. Ollaan vaimon kanssa oltu eläkkeellä vuoden verran. Kumpikin saa aina oikeastaan orgasmin ja pidän huolta, että vaimo saa aina ensin.Kiihotan häntä hellästi siihen asti kun pyytää minut sisään. Ihan mukavaa....

Miksi yleensä aamuisin? Teillähän on aikaa muulloinkin! Miten kiihotat häntä ja hän sinua? Ikäähän teillä on varmastikin yli 60, oletteko silti kekseliäitä seksin suhteen? Aika usein rakastelette kyllä🤩

Vierailija
40/176 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa kuulla ett seksi vielä sujuu! Minä olen 52 ja mies 66, ja nyt alkaa olemaan hänellä vaikeuksia saada orgasmia sisälläni. Toki meillä muuta on: suuseksiä, leluja, hierontaa...

Leila52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi