Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka etsivät vikoja naisten ulkonäöstä

Vierailija
01.01.2023 |

Olen huomannut, että ainakin netissä on joukko ikävämielisiä miehiä, jotka elävät negativiisuudestaan ja naisten alaspäinlaittamisella. Otetaan esimerkiksi naisten ulkonäkö, joka on heidän lempiaiheitaan. Hmm, otetaanpa tämä aihe...

Jos nainen on ylipainoinen, siitä tulee hirveät haukut ja ilkkumiset, siiderivalaasta lähtien.

Jos nainen on hoikka, siitä tulee hirveät haukut että hän ei ole naisellinen.

Jos nainen on muodokas, hän on lehmä ja kommentit ovat seksuaalista ahdistelua "noiden väliin kun...", "takaapäin kuin tuuppaisi, naama pussiin" jne.

Jos nainen on pieni/sirokokoinen, häntä haukutaan pikkupojaksi ja anorektikoksi.

Kaikin keinoin tuodaan ilmi, että nainen ei ole mitenkään päin hyvin. Arvostellaan ja arvostellaan, pelkkää myrkkyä ja sontaa ja vettuilua vettuilun perään.

Mutta miltä nämä miehet itse näyttävät? Mikä antaa heille oikeuden puuttua muiden ulkonäköön, ovatko he itse niin täydellisiä. Kestäisivätkö nämä miehet takaisin samaa? Eivät.

Pahinta myrkkyä näille miehille ovat ne naiset, jotka itse määrittävät itsensä ilman heidän hyväksyntäänsä, naiset jotka sanovat kyllä olen seksikäs taikka kaunis omalla tavallani, kyllä, minussa on vikoja koska en ole kone, ja jos minä en ole sinun makuusi, se on "huh" helpotuksesta!

Muutenhan The Arvostelijamies voisi olla uhka, jos hän pitäisi sinua ykköskohderyhmänään. Katselisi ja tuumisi , siinäpä uhr.. unelmanainen minun tarpeisiin. Kun ei osaisi onnea saada aikaiseksi, kun ei ymmärrä miten siihen ei päästä satuttamalla.

Vanhan ajan neuvo: pidä naista hyvänä/hyvin, on suhde hyvin. Jos et tiedä mitä hyvä kohtelu on, aloita sen mietintä. Ajatukset, sanat, teot.

Aloita harjoittelu ihan siitä, miten suhtaudut vieraisiin naisiin, onko käytöstavat ja minimitason inhimillinen kunnioitus silloin käytössä vai onko toisia rikkomaan pyrkivä linja silloin defaultina.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa tykätään käyttää tuntemattomia ihmisiä kohtaan. "Ai oot varmasti sellanen kun sulla ei ole omaa taloa/autoa/lasta."

Mielenterveys diagnooseja rakastetaan kanssa ripotella.

Vierailija
2/5 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Nimenomaan. Naulan kantaan siellä. 

On tästä netin maailmasta se hyöty ollut, että olen oppinut havahtumaan red flageina niihin miehiin, joille "arvosteleminen" on ykkösasia. Sitten kun sellaista ei halua, sanotaan näppärästi, ai ei kestä kritiikkiä. Aluksi en sitä ihan hiffannut, lyhyen hetken menin tuohon oikeuttamisen ansaan, koska ihmisille on opetettu kuinka "kritiikki" on intellektuelli taikatermi jota paljon käytetään asiayhteyksissa, niin pitäähän sitä ottaa vastaan, mutta sitten kun samalla ilmeni että kyse oli ihan vaan tölväisemisen ja alaspäinpainamisen, ärsyttämisen kulttuurista, niin ihan oksennnus lensi virtuaalitodellisuudessa. Näillä on oikeutukset ja "käännöt" valmiina, kun kiusaamisen viihdeareena laitetaan päälle, siitä nautitaan. 

Reaalimaailmassa on myös sellaisia negatiivisia henkisen väkivallan ihmisiä, ehkä he eivät itsekään tiedosta, miten vaikuttavat muihin ja miten siitä ei saa onnea millään. Ei se että he saavat tarpeensa ja valituksensa ulos toisen päälle, ei sitä vaan jaksa päivästä toiseen. Siis toisin sanoen sitä, jos mies ei osaa ottaa huomioon toisen tunteita ja ajatuksia. Ja toinen tärkeä pointti: jos mies ei ota huomioon, mitä tunnnelmaa aiheuttaa. 

En minä halua elää sellaisen miehen kanssa, jolta voi tulla suusta mitä vaan hirveää ja jonka satuttamista joudun pelkäämään.  Luottamus ja läheisyys menee nolliin, huono olla.

Emotionaalinen turvallisuus. Se on monella miehellä kenties ihan "ai mitä, ihan huuhaata" suhtautumisen varassa. 

Ja kun se on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne niitä Gretan pienimunaisia?

Vierailija
4/5 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkistä väkivaltaa tykätään käyttää tuntemattomia ihmisiä kohtaan. "Ai oot varmasti sellanen kun sulla ei ole omaa taloa/autoa/lasta."

Mielenterveys diagnooseja rakastetaan kanssa ripotella.

Palstalla on ollut oikein ketjuja noista aiheista. En ole lukenut, muistelisin nähneeni otsikoita, mutta en lähtenyt lukemaan, kun aavistin että siellä taas haukutaan olan takaa ihmisiä - trollimiehet nähneet taas tilaisuuden henkisen väkivallan ja ilkeilyn käyttämiseen.

Taustalla on hyvin rigidi kaava, johon naiset laitetaan ja se kaava palvelee egoistien tarpeita, eivät ajattele, että ihmiset elävät omia elämiään ja se on eriliaista eri ihmisille. Se mikä on tärkeää, se vaihtelee kaikilla. Perhe on yhdelle tärkeää, vapaus toiselle, kolmannelle jokin muu vaikka raha tai statukset, neljännelle jatkuvat kokemukset ja matkat, viidennelle maailmanparantaminen tai causes, kuudennelle xyz... jne. 

Tarttis vaan kunkin keskittyä omaan reittiin eikä lytätä muiden elämänpolkuja ollenkaan. Eikä diagnosoida ihmisiä, joita ei ymmärrä. Niinkö suuren uhan naiset, jotka eivät "sopeudu" jäykkään kaavaan, antavat tai jotka eivät ole sellaisia naisia, kuin leimaaja haluaisi maailmaanSA. Kun se ei ole hänen maailma. 

Kaikkien.

Vierailija
5/5 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntain tutut krapulavalitukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi